Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. “Педагогика”, 2024 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 1s/2024, година XCVI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
29-02-2024
в Съдържание на сп. “Педагогика”, 2024 г.
A A

Digital (Non)reality: Pedagogical Approaches to Involving “Alpha” Children in the Digital World

Dr. Zlatina Dimitrova, Assoc. Prof.
Burgas Free University (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.01

Abstract. How is the Bulgarian student doing in digital reality? How do parents and teachers contribute to the child‘s digital socialization?

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Образователни (транс)формации след COVID-19 – промени и възможности

Проф. д-р Мария Алексиева
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.02

Резюме. Интересът към темата за образователните трансформации се повиши многократно и се превърна в обект на редица изследвания под влияние на различни фактори, един от които е кризата, предизвикана от COVID-19…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Проблемът с краснописа в българската образователна система

Проф. д.п.н. Галя Христозова
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.03

Резюме. В статията са изяснени същността на краснописа, регламентът му според Учебната програма по български език за началните класове и основните проблеми, свързани с изграждането на графични умения…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Невропедагогика и артпедагогика – пресечни точки в иновативното учене

Проф. д-р Пепа Митева
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.04

Резюме. Статията коментира две научни направления, свързани с модерната педагогика, които с основание могат да се нарекат иновативни, ключови за ефективността в работата на учителите…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Проектиране на университетска система за приобщаващо цифрово обучение – методи и подходи

Доц. д-р Мария Монова-Желева,
доц. д-р Михаил Проданов
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.05

Резюме. Бързото развитие и внедряване на цифровите технологии в образованието и принудителното преминаване към изцяло дистанционна форма на обучение поради пандемията COVID-19, което задълбочи съществуващите проблеми и предизвикателства за достъп до висше образование за студентите в неравностойно положение, изведоха на преден план нуждата от системна промяна, насочена към изграждането на устойчиви на кризи университетски екосистеми, където приобщаващото образование и цифровата трансформация се разглеждат в тяхната взаимосвързаност, за да се осигурят подходящи инфраструктури и технологии за приобщаващо цифрово обучение…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Challenges to Entrepreneurship Education in High School. Interaction between Formal and Informal Assessment

Dr. Vilyana Ruseva, Assoc. Prof.,
Burgas Free University (Bulgaria)
Dr. Stela Baltova, Assoc. Prof.
International Business School (Bulgaria)
Dr. Evgeniya Nikolova, Assoc. Prof.
Burgas Free University (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.06

Abstract. This paper attempts to identify appropriate methods of teaching entrepreneurship in schools. The key to successful entrepreneurship education is finding the most effective way to manage learner skills and identifying the best match between student needs and teaching techniques…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Cтереотипите на студенти педагози – бариери пред реализиране на качествено приобщаващо образование

Доц. д-р Зорница Ганева
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.07

Резюме. Статията представя авторско изследване в една област на приобщаващото образование…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Инструмент за оценка на индивидуалния принос на учениците при изпълнение на STEM базирани групови задачи

Доц. д-р Дончо Донев
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.08

Резюме. STEM базираното обучение, паралелно с безспорните си достойнства, поставя и редица предизвикателства пред педагогическите специалисти…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Предизвикателствата пред приобщаващото образование – детето с хиперактивност и агресивно поведение

Доц. д-р Диана Циркова
Бургаски свободен университет

Резюме. В текста са представени различни аспекти на съвременната дискусия относно психичните нарушения, свързани с вниманието и хиперактивността…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Свободни онлайн ресурси в час по математика

Доц. д-р Пенка Георгиева
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.10

Резюме. Статията се фокусира върху предимства и недостатъци при използване на софтуерни (онлайн и офлайн) ресурси в обучението по математика, идентифицирани от автора в дългогодишна практика в преподаването на математика в различни нива и образователни институции…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

A Study of Online Courses Outcomes and Gamification Approach Application among Engineering Students during and after the COVID-19 Pandemic

Dr. Veselina Jecheva, Assoc. Prof.
Burgas Free University (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.11

Abstract. Online and hybrid courses on IT-related topics have been increasing in demand and interest for decades, but the recent pandemic situation has made them critical…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 2/2024, година XCVI Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 3/2024, година XCVI Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 3s/2024, година XCVI Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 5s/2024, година XCVI
Етикети: списание Педагогика

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Министър Галин Цоков присъства на два открити урока в Софийската професионална гимназия „Княгиня Евдокия“

Следваща статия

За да се чува гласът на младите: Първите училищни омбудсмани получават своите сертификати

Следваща статия
За да се чува гласът на младите: Първите училищни омбудсмани получават своите сертификати

За да се чува гласът на младите: Първите училищни омбудсмани получават своите сертификати

Военноморското училище с поглед към Вселената

Военноморското училище с поглед към Вселената

Второто Народно събрание – избори, конституиране и състав

Последни публикации

  • Детството не е състезание
  • Няма кой да те чуе, ако не си онлайн
  • Студентите бягат с УАСГ
  • Прародителят на всички рози е бил малко жълто цвете
  • Публикуваха проектопостановлението за минимална асистентска заплата от 2780 лв.
  • МОН: Към този момент няма решение или обсъждане за връщане към завършване на основно образование в VIII клас
  • Министър Вълчев откри STEM център в СУ „Алеко Константинов“ в Луковит
  • Австроунгарски дух в Разград от 140 години
  • Театрални интерпретации на абсурдите на ежедневието
  • „Свободата да знаеш“ започна в Кюстендил
  • Правителството одобри близо 108 млн. лева за развитие на науката и изследванията
  • Одобрени са над 37 млн. лева за строеж и ремонт на училища, детски градини и студентски общежития
  • В Министерския съвет
  • Над 200 директори и учители обменят иновативни практики за подобряване на учебния процес
  • Световната банка ще подпомага България за по-ефективното използване на информационните ресурси в образованието
  • Магията на XV софийски фестивал на науката
  • И най-доброто писмо е…
  • Битка на роботи край морето
  • 516 млади театрали взривяват сцената във Велинград
  • „Заедно за Гергьовден“ в Кюстендил
  • Флота или флот
  • ПГТ „Проф. д-р Асен Златаров“ – Варна, с блестящо представяне на националните състезания по професии в туризма

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"