Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. “Педагогика”, 2024 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 1s/2024, година XCVI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
29-02-2024
в Съдържание на сп. “Педагогика”, 2024 г.
A A

Digital (Non)reality: Pedagogical Approaches to Involving “Alpha” Children in the Digital World

Zlatina Dimitrova
Burgas Free University (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.01

Abstract. How is the Bulgarian student doing in digital reality? How do parents and teachers contribute to the child‘s digital socialization?

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Образователни (транс)формации след COVID-19 – промени и възможности

Мария Алексиева
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.02

Резюме. Интересът към темата за образователните трансформации се повиши многократно и се превърна в обект на редица изследвания под влияние на различни фактори, един от които е кризата, предизвикана от COVID-19…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Проблемът с краснописа в българската образователна система

Галя Христозова
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.03

Резюме. В статията са изяснени същността на краснописа, регламентът му според Учебната програма по български език за началните класове и основните проблеми, свързани с изграждането на графични умения…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Невропедагогика и артпедагогика – пресечни точки в иновативното учене

Пепа Митева
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.04

Резюме. Статията коментира две научни направления, свързани с модерната педагогика, които с основание могат да се нарекат иновативни, ключови за ефективността в работата на учителите…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Проектиране на университетска система за приобщаващо цифрово обучение – методи и подходи

Мария Монова-Желева, Михаил Проданов
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.05

Резюме. Бързото развитие и внедряване на цифровите технологии в образованието и принудителното преминаване към изцяло дистанционна форма на обучение поради пандемията COVID-19, което задълбочи съществуващите проблеми и предизвикателства за достъп до висше образование за студентите в неравностойно положение, изведоха на преден план нуждата от системна промяна, насочена към изграждането на устойчиви на кризи университетски екосистеми, където приобщаващото образование и цифровата трансформация се разглеждат в тяхната взаимосвързаност, за да се осигурят подходящи инфраструктури и технологии за приобщаващо цифрово обучение…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Challenges to Entrepreneurship Education in High School. Interaction between Formal and Informal Assessment

Vilyana Ruseva
Burgas Free University (Bulgaria)
Stela Baltova
International Business School (Bulgaria)
Evgeniya Nikolova
Burgas Free University (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.06

Abstract. This paper attempts to identify appropriate methods of teaching entrepreneurship in schools. The key to successful entrepreneurship education is finding the most effective way to manage learner skills and identifying the best match between student needs and teaching techniques…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Cтереотипите на студенти педагози – бариери пред реализиране на качествено приобщаващо образование

Зорница Ганева
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.07

Резюме. Статията представя авторско изследване в една област на приобщаващото образование…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Инструмент за оценка на индивидуалния принос на учениците при изпълнение на STEM базирани групови задачи

Дончо Донев
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.08

Резюме. STEM базираното обучение, паралелно с безспорните си достойнства, поставя и редица предизвикателства пред педагогическите специалисти…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Предизвикателствата пред приобщаващото образование – детето с хиперактивност и агресивно поведение

Диана Циркова
Бургаски свободен университет

Резюме. В текста са представени различни аспекти на съвременната дискусия относно психичните нарушения, свързани с вниманието и хиперактивността…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Свободни онлайн ресурси в час по математика

Пенка Георгиева
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.10

Резюме. Статията се фокусира върху предимства и недостатъци при използване на софтуерни (онлайн и офлайн) ресурси в обучението по математика, идентифицирани от автора в дългогодишна практика в преподаването на математика в различни нива и образователни институции…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

A Study of Online Courses Outcomes and Gamification Approach Application among Engineering Students during and after the COVID-19 Pandemic

Veselina Jecheva
Burgas Free University (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.11

Abstract. Online and hybrid courses on IT-related topics have been increasing in demand and interest for decades, but the recent pandemic situation has made them critical…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 2s/2024, година XCVI Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 4/2024, година XCVI Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 5/2024, година XCVI Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 9s/2024, година XCVI
Етикети: списание Педагогика

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Министър Галин Цоков присъства на два открити урока в Софийската професионална гимназия „Княгиня Евдокия“

Следваща статия

За да се чува гласът на младите: Първите училищни омбудсмани получават своите сертификати

Следваща статия
За да се чува гласът на младите: Първите училищни омбудсмани получават своите сертификати

За да се чува гласът на младите: Първите училищни омбудсмани получават своите сертификати

Военноморското училище с поглед към Вселената

Военноморското училище с поглед към Вселената

Второто Народно събрание – избори, конституиране и състав

Последни публикации

  • Министър Красимир Вълчев откри обновено студентско общежитие в Пловдив
  • Медицинският университет в Плевен въведе лаборатория по анатомия с добавена реалност
  • Нобел за квантова физика в макромащаб
  • Университетът по хранителни технологии в Пловдив ще си партнира със Световната организация по туризъм
  • Център с лаборатория за изследване на аутизма отвори врати в Софийския университет
  • Нова детска градина в Асеновград с финансиране от МОН
  • Разработка на INSAIT е сред водещите статии на топ форум за компютърно зрение и изкуствен интелект
  • 12 отличени с наградите „Джон Атанасов“
  • Министър Красимир Вълчев: За да расте икономиката, ще са ни нужни повече дигитални създатели
  • Разгадани тайни на имунната система донесоха Нобел за медицина на трима учени
  • Таня Михайлова поздрави учителите в Тетевен
  • „Аз-буки“ с премиера на детска книга
  • Първа среща на българските неделни училища в Австрия
  • Малена Замфирова е номер едно в Европа сред младите спортисти
  • РУО – София-област, приветства 72 млади учители
  • Николай Дойчинов, член на журито на Националния фотоконкурс „В моето училище е най-хубаво“: Хубавата снимка идва от емоцията, която снимащият е преживял
  • Училищният психолог подкрепя всички ученици
  • Проф. Томас Цурбухен, бивш научен директор на НАСА: Технологиите могат да помогнат за адаптиране към промените на Земята
  • Когато историята е страст
  • В очакване на Нобеловите награди за 2025 г.
  • Милена и Паола, които ще учат децата да станат мислещи хора
  • 90% от шестокласниците се явиха на национално онлайн изследване по математика

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"