Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Правна консултация
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Правна консултация
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

How to Improve the First-Year Students Motivation in Learning Matrices

в Uncategorized

Dr. Emiliya Koleva, Assist. Prof.
Nikola Vaptsarov Naval Academy – Varna (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2022-3-1-how

Abstract. Linear algebra is one of the fundamental courses included in the curriculum of all mathematical, engineering and economic specialties. Students study the subject during the first semester. At this early stage in their education, they cannot realize the connection of the discipline with the specialized subjects. This demotivates the students and they do not make any effort to absorb and assimilate the material. The purpose of this article is to show at least a small part of the applications of Linear algebra in computer science, using only some basic concepts and thus to motivate students for more in-depth understanding of the material in the course. The article takes into account that not all first-year students have a good knowledge of programming. That’s why the software used to illustrate the examples in the article is Matlab. It’s a matrix-based software. Built-in graphics make it easy to visualize and gain insights from data.
Keywords: education; linear algebra; teaching; motivation

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Динамичният софтуер в помощ на изследване на задачи от практиката

Следваща статия

Приложение на успоредно проектиране за построяване сечението на призма с равнина

Следваща статия

Приложение на успоредно проектиране за построяване сечението на призма с равнина

За корелационен и регресионен анализ в поведенческите и социалните науки

Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV

Последни публикации

  • Защо котките ядат трева?
  • Кръстопътища
  • 56 млн. лв. за младежки центрове
  • Още над 1500 безплатни лаптопа за училищата
  • Сливенски ученици с отличие от младежка космическа програма
  • Нови зам.-министри в МОН
  • Мрежата на децата с 13 спешни задачи
  • Допълнителен прием за медицински и военни специалности
  • Ректорите с идеи за финансирането на висшите училища
  • 1770 свободни места в столични детски градини
  • Още веднъж за бройната форма
  • Наши карго дронове започват полети в ЕС
  • Образованието е основен фактор за активност
  • STEM център с кухня
  • Майсторката на карвинг
  • Когато общността успява заедно
  • Малки стъпки всеки ден
  • Методът Монтесори среща професионалното образование
  • Важно е работата да те прави щастлив
  • Как Европейският съюз ще привлича таланти
  • Накъде води райският газ
  • 3 от 4 младежи от 92 страни без умения за работа
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Правна консултация
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG