"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Az-buki Weekly
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About
  • Team
  • Archive
  • Contact
  • Advertising
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About
  • Team
  • Archive
  • Contact
  • Advertising
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Az-buki Weekly
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Pedagogika-Pedagogy Contents of Pedagogy, 2022

Annual contents of Pedagogika-Pedagogy 2022

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
24-12-2022
in Contents of Pedagogy, 2022
A A

ПЕДАГОГИКА 
НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XCIV, 2022

PEDAGOGY
BULGARIAN JOURNAL ОF EDUCATIONAL
RESEARCH АND PRACTICE
VOLUME 94, 2022

ANNUAL CONTENTS / ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ

Страници / Pages
Книжка 1 / Number 1:  1 – 139
Книжка 2 / Number 2:  140 – 280
Книжка 3 / Number 3:  281 – 411
Книжка 4 / Number 4:  412 – 551
Книжка 5 / Number 5:  552 – 681
Книжка 6 / Number 6:  682 – 819
Книжка 7 / Number 7:  820 – 956
Книжка 8 / Number 8:  957 – 1092
Книжка 9 / Number 9: 1093 – 1232

DOCTORAL RESEARCHER /
DOCTORAL RESEARCH
122 – 132 Медийно образование за деца: предизвикателствата на новото дигитално общество [The Media Education of Children: Challenges for the New Digital Society] / Катя Стоянова / Katya Stoyanova
393 – 404 Проблемът с дискриминацията в предучилищна възраст и засягането му в гражданското образование [The Problem of Discrimination in Preschool Age and its Impact on Civic Education] / Пънар Кязим / Panar Kyazim
926 – 942 Контент-анализ за наличие на емоционални стимули в образователните материали за III група, сравнение с образователно
направление за развитие на емоционална интелигентност [Content Analysis for Emotional Stimuli in Program Systems for Preschoolers, Comparison with Teaching Aid Dedicated to SEL] / Карина Господинова / Karina Gospodinova

HISTORY OF BULGARIAN EDUCATION /
History of bulgarian education
382 – 392 Една малко позната страница от българското методическо наследство: „Граматиката в прогимназията. Насоки към творческо обучение“ (1937) на Петър Лаков и Павел Гетов [A Little Known Page of the Bulgarian Methodological Heritage: “The Grammar in Junior High School. Guidelines for Creative Thinking” (1937) by Petar Lakov and Pavel Getov] / Иван Чолаков / Ivan Cholakov
559 – 570 Иван Д. Шишманов – европеизираният българин (Посвещава се на 160 години от рождението на проф. д-р Иван Д. Шишманов (22.06.1862 – 22.06.1928)) [Ivan D. Shishmanov – the Europeanized Bulgarian (Dedicated to the 160th Anniversary of the Birth of Prof. Dr. Ivan D. Shishmanov (22 June 1862 –
22 June 1928)) / Надежда Кръстева, Йордан Колев / Nadezhda Krasteva, Yordan Kolev
827 – 836 Националната идея на Паисий Хилендарски (Посвещава се на 300-годишнината от рождението на св. Паисий Хилендарски (1722 – 1773) [The National Idea of Paisii Hilendarski (Dedicated to the 300th Anniversary of the Birth of St. Paisii Hilendarski
(1722 – 1773)] / Йордан Колев, Надежда Кръстева / Yordan Kolev, Nadezhda Krasteva
837 – 655 Нов прочит на идеята за художествено възпитание, отразена в списание „Училищна практика“ от 1906 година [New View of the Idea about Art Education, Reflected in the “School Practice” Journal Since 1906] / Марина Теофилова / Marina Teofilova
856 – 869 Специалността „Социална педагогика“ в академичното пространство на Югозападния университет „Неофит Рилски“ [The “Social Pedagogy” Subject in Southwest University “Neofit Rilski” Academic Space] / Юлиана Ковачка / Yuliana Kovachka

INFORMAL EDUCATION AND SUSTAINABILITY /
НЕФОРМАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ И УСТОЙЧИВОСТ
1099 – 1110 Кризи и резилианс в образованието. За ползите и поуките от една пандемия [Crises and Resilience in Education. The Benefits and Lessons Learned of a Pandemic] / Силвия Николаева / Silvia Nikolaeva
1111 – 1120 Трансгресивно-синергично кариерно развитие в „неформално образование“ в университета [Transgressive-Synergic Career Development in “Nonformal Education” in University] / Яна Рашева-Мерджанова, Моника Богданова, Илиана Петкова / Yana Rasheva-Merdjanova, Monika Bogdanova, Iliana Petkova
1121 – 1131 Дигитално учене и неформално образование в свързаността си за изграждане на приобщаваща учебна среда [Digital Learning and Non-Formal Education in their Connectivity for Creating the Inclusive Learning Environment] / Светлана Ангелова / Svetlana Angelova
1132 – 1142 Cоциално-педагогически виждания на студентите от специалност „Социални дейности“ в софийския университет „св. климент охридски“ [Socio-Pedagogical Views of the Students of the “Social Activities” Major at the Sofia University “St. Kliment Ohridski”] / Атанас Генчев / Atanas Genchev
1143 – 1157 Развитие на професионалните умения на бъдещите педагози чрез дейности в студентски клуб „Мисия учител“ [Development of the Professional Skills of the Future Pedagogues through Activities in the Student Club “Mission Teacher”] / Златина Димитрова / Zlatina Dimitrova
1158 – 1168 Дигитални алтернативи за обогатяване на неформалните образователни дейности за деца и младежи чрез създаване на интерактивна онлайн платформа [Digital Alternatives to Enrich Non-formal Education Activities for Children and Youth by Creating an Interactive Online Platform] / Васил Ставрев, Йордан Дянков / Vasil Stavrev, Yordan Dyankov

NEW BOOKS / КНИЖНИНА
542 – 544 Tests in Specialized Latin for Medical Purposes / Vanya Ivanova
943 – 949 140 години предучилищно образование: постижения и хоризонти [140 Years Preschool Education in Bulgaria: Achievements and Horizons] / Румяна Неминска / Rumiana Neminska

ONLINE EDUCATION / ЕЛЕКТРОННО ОБУЧЕНИЕ
963 – 981 Дигитални компетентности и образователни неравенства в европейски контекст в резултат от ускорено преминаване към електронно дистанционно обучение (в условията на пандемията от COVID-19) [Digital Competences and Educational Inequalities in European Contex as a Consequence of an Accelerated Shift to Distance E-learning in the COVID-19 Pandemic] / Румяна Пейчева-Форсайт, Бистра Мизова, Галин Цоков / Roumiana Peytcheva-Forsyth, Bistra Mizova, Galin Tsokov
982 – 993 Характеристики и специфика на е-оценяването, подпомагащо/ориентирано към ученето във висшето училище – гледни точки и изследвания [Characteristics and Specificity of Learning-Oriented
E-Assessment in Higher Education – Points of View and Research] / Вася Делибалтова / Vasya Delibaltova
994 – 1020 Дигитална изпитна практика: потенциал, проблеми, перспективи [Digital Examination Practice: Potential, Problems, Perspectives] / Даниела Кирова / Daniela Kirova
1007 – 1020 Adoption of LMS Moodle Tools in Student Learning – in Line with Teaching Practices / Silviya Blagoeva-Karamfilova, Silvia Parusheva
1021 – 1031 Подготовка на преподаватели по здравни грижи от Медицинския университет – Пловдив, за работа в Moodle [Training of Health Care Faculty from Medical University – Plovdiv, for Work in Moodle] /
Ангелина Киркова-Богданова / Angelina Kirkova-Bogdanova
1169 – 1190 Опитът в електронното обучение на студенти и преподаватели като фактор за формиране на отношения и нагласи към неговите възможности и ограничения (уроци от пандемията COVID-19) [Students’ and Teachers’ E-Learning Experience as a Factor Affecting Their Perspectives towards its Advantages and Disadvantages (Lessons from the COVID-19 Pandemic)] / Румяна Пейчева-Форсайт, Любка Алексиева / Roumiana Peytcheva-Forsyth, Lyubka Aleksieva
1191 – 1201 Университетската дигитална хуманитаристика след 2020 година. Наблюдения и предварителни изводи [University Digital Humanities after 2020. Observations and Preliminary Conclusions] / Ренета Божанкова / Reneta Bozhankova
1202 – 1216 Електронно дистанционно обучение на студенти по специална педагогика по дисциплини с практическа насоченост (брайл и ориентиране и мобилност) [Online and Distance Education of University Students in Special Education in Practical Disciplines (Braille and Orientation and Mobility) / Мира Цветкова-Арсова, Маргарита Томова / Mira Tzvetkova-Arsova, Margarita Tomova

RESEARCH INSIGHTS /
RESEARCH INSIGHTS
9 – 18 Рефлексивният подход при формиране на личностни и социални компетентности чрез учебно съдържание в контекста на бежанската проблематика [The Reflective Approach to the Development of Personal and Social Competences through Learning Content in the Context of the Refugee Problem Field] / Сийка Чавдарова-Костова /
Siyka Chavdarova-Kostova
19 – 30 Heuristic Potential of Transformative Learning Ideas / Svitlana Hanaba, Olena Voitiuk
31 – 40 Приложение на образователни подкасти в професионалната подготовка на бъдещи учители по биология (В условията на епидемична обстановка, причинена от COVID-19) [Application of Educational Podcasts in the Professional Education of Pre-Service Biology Teachers (In the Context of an Epidemic Situation Caused by COVID-19)] / Ася Асенова / Asya Asenova
41 – 51 Prolegomena in Pedagogy of Informal Education / Tanya Zhelyazkova-Teya
52 – 64 Ориентиран към ученика позитивен подход на възпитание, обучение и социализация в часа на класа [Student-Centered Positive Approach to Education, Training and Socialization in the Class Time Lessons] / Любен Витанов / Lyuben Vitanov
65 – 78 Синхронно vs. aсинхронно, или защо „онлайн лекция“ не е синоним на „дистанционно обучение“ [Synchronous vs. Asynchronous or Why “Online Lecture” is not Synonym of “Distance Learning”] / Силвана Карагьозова / Silvana Karagyozova
79 – 91 Специфики и възпитателни функции на съдържанието, представяно от инфлуенсъри [Specifics and Educational Functions of the Content Presented by Influencers] / Екатерина Томова / Ekaterina Tomova
92 – 102 Levels of Transformational Changes in Motor Status of Preschool Children under the Influence of Different Models of Exercise Programs /
Nebojsa Jotov, Zeljko Rajkovic, Vladimir Miletic
103 – 121 Повишаване равнището на математически знания на учениците в първи клас чрез работа със самостоятелно събрани данни [Increasing the Level of Mathematical Knowledge of First Grade Students through Working with Collected Data by Himself] / Валентина Чилева / Valentina Chileva
147 – 158 Родителски тренинг, специфициран на базата възраст на детето [Parental Training Specified on the Basis of the Child’s Age] / Теодора Стоева / Teodora Stoeva
159 – 176 На път към креативната педагогика: методология и някои особености на образователните практики в Русия и България [Towards Creative Pedagogy: Methodology and some Peculiarities of Educational Practices in Russia and Bulgaria] / Елена Князева, Красимира Марулевска / Helena Knyazeva, Krasimira Marulevska
177 – 195 Two-tier Model of Training Future Teachers for Coaching at Out-of-School Institutions / Borys Savchuk, Tetyana Pantyuk, Natalia Sultanova, Halyna Bilavych, Mykola Pantyuk
196 – 212 University Learning Outcomes: Statement of the Issue within the Theory of Ill-Posed Problems / Alma Turganbayeva, Maktagali Bektemessov, Marina Skiba
213 – 232 Pedagogy of Experience in Ethical Education at Lower Secondary Education / Erika Juhošová
233 – 246 Inclusion as a Tool for Educational Strategies in the Czech Republic Focused on People with an Intellectual Disability / Lukáš Stárek
247 – 262 Добри практики при изготвяне на психологична оценка на развитието при деца в ранна и предучилищна възраст [Good Practices in Administring Psychological Assessment of Development in Children in Early and Preschool Years] / Надя Колчева, Светла Стайкова / Nadia Koltcheva, Svetla Staykova
263 – 273 Технология за създаване на мисловни карти в обучението по технологии и предприемачество [Technology for Creating Mind Maps in Technology and Entrepreneurship Education] / Емилия Тошева / Emilia Tosheva
287 – 305 Педологията – неосъществената наука за детето [Pedology – the Unfulfilled Science of the Child] / Милка Терзийска / Milka Terziyska
306 – 317 Интерпретации на смирението в педагогически контекст [Interpretations of Humility in a Pedagogical Context] / Мая Чолакова / Maya Tcholakova
318 – 328 Modular-Cybernetic Approach for Development of Digital Competence of Students – Future Teachers / Nikolay Tsankov, Ivo Damyanov
329 – 340 Influence of Family Education on the Psychophysical Development and Socialization of a Child with Intellectual Disabilities / Svitlana Mykhalska, Svitlana Myronova, Maryana Buinyak
341 – 348 Формиране на професионални компетентности в процеса на университетската подготовка на студенти социални педагози и социални работници [Formation of Professional Competences in the University Preparation Process of Students of Social Pedagogy and Social Workers] / Нона Глушкова / Nona Glushkova
349 – 362 Organizatıon of Developmental Training in Preschool Educational Institutions / Sharafat Bakhishova
363 – 370 Humane Education – Benefits and Challenges / Anna Arnaudova-Otouzbirova
371 – 381 Съвременни подходи за управление на стреса в училищната организация [Modern Approaches for Stress Management in the School Organization] / Мирослав Терзийски / Miroslav Terziyski
419 – 424 Съвременната българска литература за деца и формирането на умения за четене с разбиране в начална училищна възраст [Contemporary Bulgarian Children’s Literature and the Formation of Reading Comprehension Skills in Primary School Age] / Нели Иванова /
Neli Ivanova
425 – 435 Платформа за взаимопомощ на учители и училища [Platform for Mutual Assistance of Teachers and Schools] / Мария Гайдарова / Maria Gaydarova
436 – 455 Нагласи на студенти за произхода на вируса, причиняващ COVID-19, и ваксинирането срещу него [Students’ Attitudes towards the Origin of the Virus Causing COVID-19 and Vaccination against It] / Валери Стоянов / Valeri Stoyanov
456 – 467 Teachers’ Attitudes about Teaching and Learning Mathematics /
Aleksandra Mihajlović, Emina Kopas-Vukašinović, Vladimir Stanojević
468 – 484 Образователна подкрепа на деца в резидентна грижа в условията на електронно обучение (приложни аспекти) [Educational Support for Children in Residential Care in e-Learning Conditions / Юлиана Ковачка / Yuliana Kovachka
485 – 500 Хуманистични аспекти на чуждоезиковото педагогическо взаимодействие във висшето медицинско училище по време на пандемия [Humanistic Aspects of Foreign Language Pedagogical Interaction at the Higher Medical School during a Pandemic] / Теодора Вълова / Teodora Valova
501 – 514 Students` Activities in the Digital Environment / Tatiana Shopova
515 – 529 Education 4.0 – the Change of Higher Education Institutions and the Labour Market / Gergana Dimitrova, Blaga Madzhurova, Stefan Raychev, Dobrinka Stoyanova
530 – 541 Диагностика и методика за оптимизиране на физическата дееспособност на 10-годишни ученици [Diagnosis and Optimization of the Physical Capacity of Students of Primary School Age] / Мартин Маргаритов / Martin Margaritov
571 – 587 Модел на образованието на бъдещето [Model of the Future of the Education] / Наталия Витанова / Natalia Vitanova
588 – 596 Oбразованието в дигитална среда – резултати, оценки, изводи [Education in Digital Environment – Results, Evaluations, Conclusions] / Костадин Паев / Kostadin Paev
597 – 610 The Technology of Development of Communicative Culture of Elementary School Teachers / Mariia Oliiar, Nataliia Blahun, Halyna Bilavych, Nataliia Bakhmat, Tetyana Pantyuk
611 – 621 Изследване на детската рисунка като процес [Investigation of Children’s Drawing as a Process] / Бисер Дамянов / Biser Damianov
622 – 631 Приобщаващото образование в началната образователна степен за ученици с нарушения от аутистичния спектър [Inclusive Education of Students with Autism Spectrum Disorder in Primary School] / Величка Косева, Генчо Стоицов / Velichka Koseva, Gencho Stoitsov
633 – 647 Супервизията в социалнопедагогическата работа на специалисти с деца и ученици [Supervision as Professionals Social-Pedagogical Mean in their Work with Children and Students] / Яна Станева / Yana Staneva
648 – 662 Влияние на обучението от разстояние в електронна среда върху някои аспекти на стиловете на учене при учениците от горна училищна възраст [The Impact of the Online Distance Education’s Specifics on Some Aspects of the Learning Styles of High School Students] / Биляна Гъркова / Bilyana Garkova
663 – 673 Публично-частното партньорство като отговор на предизвикателствата в образователния сектор [Public-Private Partnership as Answer to the Challenges in the Educational Sector] / Офелия Кънева /
Ophelia Kaneva
720 – 729 Communication Competence of Teachers in Contemporary Educational Pedagogical Work / Mirko Miletic, Marko Djordjevic
730 – 738 Модел на училищна готовност [Model of School Readiness] /
Ася Велева / Asya Veleva
739 – 747 Резилиентността и предизвикателствата в нашето съвремие [Resilience and Challenges in the Present Day] / Боряна Иванова / Borjana Ivanova
748 – 763 The Relationship‘ Emotional Identification – Individual Social Behavior’ in Hearing Impaired Children Integrated into a General Education Environment / Diyana Georgieva
764 – 778 Педагогическо предметно знание в природонаучното образование: трудности по органична химия [Pedagogical Content Knowledge in Science Education: Difficulties in Organic Chemistry] / Александрия Генджова, Нина Маркова, Калин Чакъров / Alexandria Gendjova, Nina Markova, Kalin Chakarov
779 – 790 Teacher-Parent Relationships, Forms of Communication and Factors that Affect Them / Alexander Loziak
791 – 800 Modern Practice of Using Interactive Forms and Methods of Preventive Education of the Student Youth / Svitlana Surgova, Olena Faichuk
801 – 812 „Майсторските класове“ и ролята им за повишаване професионалната подготовка на бъдещите педагози [“Master Classes” and their Role in Increasing the Professional Training of Future Teachers] /
Йорданка Николова / Yordanka Nikolova
870 – 885 Гледни точки за лидерството в съвременното училище и
детска градина – резултати от емпирично изследване [Perspectives of Leadership in the Modern School and Kindergarten – Results of Empirical Research] / Снежанка
Добрева / Snezhanka Dobreva
886 – 895 Gender Differentiation in the Management of General Secondary Education Institutions / Nadiia Vientseva, Olga Starokozhko
896 – 913 Изследване на основна глаголна лексика в български език при ученици в начален етап на обучение чрез онлайн игри [Research on the Basic Verbal Vocabulary in Bulgarian for Students in the Initial Stage of Education through Online Games] / Мария Тодорова, Цветана Димитрова, Валентина Стефанова / Maria Todorova, Tsvetana Dimitrova, Valentina Stefanova
914 – 925 Насоки за повишаване ефективността на подготовката за реагиране при бедствия и първа помощ в системата на училищното образование [Directions for Increasing Efficiency of First Aid and Disaster Response Training in Schools] / Даниела Балева / Daniela Baleva
1032 – 1043 Integrating Intercultural Education in the Primary School Curriculum /
Bujar Adili, Sonja Petrovska, Gzim Xhambazi
1044 – 1052 Identifying Students’ Level of Psychological Well-being Amidst the COVID-19 Pandemic / Aislu Akisheva
1053 – 1063 Нагласи на бъдещите детски учители към STEM подхода [Attitudes of Future Kindergarten Teachers towards the STEM Approach] /
Наталия Павлова, Михаела Тончева / Nataliya Pavlova, Michaela Toncheva
1064 – 1068 Агресията у детето през призмата на бихевиоризма (Кратък теоретичен анализ) [The Child Aggression through the Behaviorism View (Brief Theoretical Analysis)] / Донка Никова / Donka Nikova
1069 – 1085 Превантивни дейности на комисиите за борба с противообществените прояви при малолетни и непълнолетни [Preventive Proceedings of Commissions for Combating of Anti-social Acts among Under Age and Minor People] / Любка Атанасова / Lyubka Atanasova

RIGHTS OF THE CHILD / ПРАВА НА ДЕТЕТО
687 – 697 Съвременни европейски тенденции в методиката за развитие на личностни компетентности в областта на правата на детето [Contemporary EuropeanTendencies in Methodics of Development of Personal Competences in the Children`s Rights Area] / Сийка Чавдарова-Костова / Siyka Chavdarova-Kostova
698 – 710 Přemysl Pitter (1895 – 1976) – European Humanist and Child Rescuer / Jiří Prokop
711 – 719 Културата по правата на детето – необходим елемент на професионалната компетентност на учителите на XXI век [Children’s Rights Culture – a Necessary Element of the Professional Competence of the 21st Century Teachers] / Вяра Гюрова / Viara Gyurova

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailPedagogy, Number 3s/2022, Volume 94 Default ThumbnailPedagogy, Number 6/2022, Volume 94 Default ThumbnailPedagogy, Number 8/2022, Volume 94 Default ThumbnailPedagogy, Number 9/2022, Volume 94

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Contents of Istoriya-History, 2022, vol. 30

Next article

Annual contents of Bulgarian Language and Literature, 2022

Next article

Annual contents of Bulgarian Language and Literature, 2022

Annual contents of Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching Vol.49 \2022

Предприемачи  в клас

Предприемачи в клас

Последни публикации

  • Правителството одобри близо 108 млн. лева за развитие на науката и изследванията
  • Одобрени са над 37 млн. лева за строеж и ремонт на училища, детски градини и студентски общежития
  • В Министерския съвет
  • Над 200 директори и учители обменят иновативни практики за подобряване на учебния процес
  • Световната банка ще подпомага България за по-ефективното използване на информационните ресурси в образованието
  • Магията на XV софийски фестивал на науката
  • И най-доброто писмо е…
  • Битка на роботи край морето
  • 516 млади театрали взривяват сцената във Велинград
  • „Заедно за Гергьовден“ в Кюстендил
  • Флота или флот
  • ПГТ „Проф. д-р Асен Златаров“ – Варна, с блестящо представяне на националните състезания по професии в туризма
  • Цената на труда: Пазарни реалности, правни рамки и социални дилеми
  • 200 млн. лв. за подобряване качеството на висшето образование
  • Снимка на броя: Царство на децата
  • Премиерът Росен Желязков: INSAIT надмина всички очаквания
  • Национално издателство „Аз-буки“ обявява конкурс за научна статия
  • Министър Красимир Вълчев: Предлагаме въвеждане на час по добро
  • Млади химици представят изследванията си пред министъра на образованието и науката
  • Конкурс за диктовки по случай 24 май
  • Скитащият саламандър е изключително ловък
  • Столичната община очаква вота на гражданите за най-добрите детски градини и училища

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About
  • Team
  • Archive
  • Contact
  • Advertising
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"