Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

The Influence Of Collaborative Learning On Students’ Achievement In Examining Functions With Parameters in Dynamic Software Environment

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
27-02-2022
в Uncategorized
A A

Radoslav Bozic 1), Djurdjica Takaci 2), Milan Grujin 3)
1) Educons University – Novi Sad (Serbia)
2) University of Novi Sad (Serbia)
3) Ministry of Education – Novi Sad (Serbia)

https://doi.org/10.53656/math2022-1-1-the

Abstract. In this paper, the influence of collaborative learning of functions, algebraically represented as functions with parameters, in GeoGebra environment is analyzed. The research presented in this paper is the continuation of the research in Bozic and Takaci (2021), conducted at the University of Novi Sad, Serbia, with two groups of students, the experimental and the control one. The students in the experimental group learned in small, four member groups and the students in the control group learned individually. The students from both the groups learned in GeoGebra environment. The students’ learning achievements in examining properties of functions with parameters is analyzed and compared. It is proved that it is better when the students work in collaborative groups than when they learn individually.
Keywords: Calculus; Collaborative learning; Dynamic software; Functions with parameters

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailНови щрихи към портрета на цар Фердинанд Default ThumbnailПан в българската литература на Fin de Siècle Default ThumbnailКонтекстуално прекодиране Default ThumbnailНационалната идея на Паисий Хилендарски

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX

Следваща статия

Convolutional Neural Networks in the Task of Image Classification

Следваща статия

Convolutional Neural Networks in the Task of Image Classification

Developing Problem Solving Competency Using Functional Programming Style

Innovative Proposals for Database Storage and Management

Последни публикации

  • Обявиха конкурси за началници на четири Регионални управления на образованието
  • Нови възможности за магистри
  • Определяне размера на обезщетение за безработица
  • Възможност за по-ниски такси и за докторантите в платена форма
  • Лято с мисия в Дупница
  • Снимка на броя: „Пътят към сцената“
  • Център за върхови постижения в Пловдив е финалист в конкурс на ЕК
  • За един все по-често употребяващ се термин
  • Режисьорът Стефан Командарев: Доброто кино трябва да създава морално безпокойство
  • Ученици от Враца спечелиха Европейското състезание по ядрена физика
  • Асоциацията на българските училища в чужбина избра нов председател
  • 25% повече часове по математика в гимназиален етап
  • МОН предлага 12 дни почивка за учениците по Коледа през новата учебна година
  • Нов ректор в Бургаския държавен университет
  • Истории от стария куфар
  • Министър Вълчев откри нова спортна площадка в началното училище в Дългопол
  • Президентът отличи тенис талантите за представянето на „Уимбълдън“
  • МОН представя концепцията за новите изпити в VII и X клас
  • Българският INSAIT с нов научен пробив
  • Балерина, офицер, учен
  • Четвърто издание на националния конкурс „Нестандартен учител“ събира 120 креативни преподаватели в Бургас
  • Ава като птица, сила и воля

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"