Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Възможности на учебния експеримент за формиране на природонаучна грамотност на студентите – бъдещи учители по химия

в Uncategorized

Доц. д-р Антоанета Ангелачева
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/nat2022-3.02

Резюме. Химичният експеримент като научен метод е във фокуса на вниманието на студентите при изучаване на различни химически дисциплини във висшето училище. Като метод на научно и на учебно познание той също е предмет на специално изследване в лекционния курс по дидактика на химията и в упражненията по „Методика и техника на учебния химичен експеримент“. В работата е предложена методика за приложение на учебния експеримент с оглед формиране на природонаучна грамотност на студентите – бъдещи учители по химия. Ефективността на създадената методика е доказана чрез педагогически експеримент. В него участват студенти, обучавани в бакалавърски програми „Биология и химия“ и „Химия и английски език“ при ПУ „Паисий Хилендарски“. Експерименталните данни показват, че разработените дидактически модели за експериментално изучаване на веществата и на химичните процеси влияят положително върху познавателните резултати на студентите с оглед формиране и развитие на природонаучна грамотност.
Ключови думи: обучение по химия; химичен експеримент; природонаучна грамотност

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Най-големият симпозиум за науки за земята в Европа през погледа на един студент

Следваща статия

Modelling the Development of Oil Rim Using Water and Gas Injection

Следваща статия

Modelling the Development of Oil Rim Using Water and Gas Injection

Луи Пастьор (1822 – 1895) – химикът, по повод 200 години от рождението му

Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2022, година XXXI

Последни публикации

  • 721 училища запазват медиаторите си
  • Феерията на празника
  • Испанската гимназия с нова сграда
  • Направи добро – дари надежда
  • Шанс за втора оценка от матурата
  • Награда за вестник „Аз-буки“
  • Търсят се педагози
  • Парен локомотив вместо коледна шейна
  • За две изключения при бройната форма
  • Очакват кандидати за „Нов европейски Баухаус“
  • България получи първите 1,4 млрд. евро
  • Проф. Сашо Пенов, министър на образованието и науката: Готови са проектите за промяна на учебните програми
  • Всяко дете тук се чувства обичано и ценено
  • В обувките на директора
  • Тайните на Ченгене скeле’
  • Доц. Петя Трифонова от Геомагнитната служба на НИГГГ – БАН: Небесни фойерверки по Коледа ще радват жителите на полярните о бласти
  • Работилници за сурвачки и коледни сладки
  • Най-големият подарък
  • Дядо Коледа и Житената питка
  • Роди се Божият син в… Кувейт
  • Из дебрите на природния парк „Рила“
  • Коледни картички за детската болница
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG