Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Study of the Development of the Use of Communicative Technologies in the Educational Process of Engineers Training

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
08-06-2023
в Uncategorized
A A

Ivan Beloev, Valentina Vasileva
University of Ruse „Angel Kanchev“
Sergii Bilan, Maria Bondar,
Oksana Bulgakova, Lyubov Shymko
National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine

https://doi.org/10.53656/str2023-3-2-stu

Abstract. Pedagogical science sees the specificity of higher engineering education in the fact that future engineers need not only to master the theoretical foundations of engineering calculations, but what is especially important for quality professional training, is to acquire stable abilities and skills to implement successful practical activities – readiness for independent professional improvement. At the same time, the development of communication technologies, a derivative of the needs of civil society, has accelerated markedly due to the forced physical isolation caused by the need to combat the Covid-19 pandemic. The transfer of knowledge in traditional forms between participants in the educational process, due to the dramatically increased mobility of the parties, is losing its effectiveness. The Internet, educational platforms, and social media have undeniably increased the speed and volume of information exchange. The authors of the article, having experience in using and evaluating the effectiveness of various communication technologies and tools, conclude that there is an obvious qualitative improvement in the digital competence of students.
Keywords: higher engineering education; communications; social media; distance learning; artificial intelligence

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСтихосбирката Истерични веери и предговорът на Теодор Чакърмов Default ThumbnailИзследване на основна глаголна лексика в български език при ученици в начален етап на обучение чрез онлайн игри Default ThumbnailАнализ на размерностите – необходимо условие за прилагане на математически модели Default ThumbnailПроблемно ориентирано обучение като възможност за развиване на критическото мислене на учениците

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Самооценка на общообразователните и ресурсните учители за работа в парадигмата на приобщаващото образование

Следваща статия

Safety through Artificial Intelligence in the Maritime Industry

Следваща статия

Safety through Artificial Intelligence in the Maritime Industry

Truth, Fake and Authenticity in the Age of Digital Journalism – a Model of Visual and Media Literacy Pedagogy

Държавна политика за качествено образование чрез установяването на основанието за уволнение на педагогически специалист при осъждане за престъпление

Последни публикации

  • Откъде е блясъкът на амолитовите скъпоценни камъни?
  • Спорт ли е футболът?
  • Дигитално-медийната грамотност ще бъде застъпена по-широко в учебните програми
  • Асоциацията на частните училища обсъжда ролята на иновациите за качествено образование
  • Мерките дават ефект: сериозен ръст на студентите, които учат за медицински сестри, инженери, физици и химици
  • Клас прослужено време: правила при основен и при втори трудов договор
  • Кътчета от Родопите
  • За една година над 5000 души валидираха професионалните си умения
  • Столичната 49. ДГ „Радост“ откри STEM център за малки изследователи
  • 3D мапинг или как се става визуален артист
  • Детството влиза в нова ера
  • Социалните мрежи водят до психични проблеми сред децата
  • „Тех Арена“ с 600 места отвори врати в Техническия университет в София
  • Национално издателство за образование и наука „Аз-буки“ с ново онлайн пространство
  • Скърбящият воин пази паметта на героите от 1885 г.
  • Децата диктуват дневния ред
  • Млади таланти творят наука
  • Снимка на броя: Пространство за експерименти
  • Наградиха победителите в Националния конкурс „Изучаваме света с ГИС“
  • Гергана Стоянова, първи гост на Студио „Аз-буки“: „Да“ на изкуствения интелект в училище, но първо да научим децата да учат (ВИДЕО)
  • Училищната общност на 131. СУ отбеляза неговата 40-годишнина с концерт в НДК
  • Промяна в обществените нагласи у нас към приоритетите в средното образование

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"