Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Развитие на професионалните умения на бъдещите педагози чрез дейности в студентския клуб „Мисия учител“

в Uncategorized

Гл. ас. д-р Златина Димитрова
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2022-9.05

Резюме. Изследвания на редица водещи учени показват, че извънаудиторната заетост на студентите е най-силната страна на съвременното висше образование. Това потвърждават и резултатите от дейността на студентския клуб „Мисия учител“ при Бургаския свободен университет. Новият клуб обединява усилията на студентите и на академичната общност на Центъра за хуманитарни науки върху ценностите, мисията и визията за българското образование. Чрез методите на неформалното образование се стимулират инициативността и творческата енергия на студентите, които са бъдещи иноватори в образованието. Статията представя концепцията за Клуба с неговата практическа насоченост и идеята за приемственост, както и резултатите от проучване сред студентската общност на БСУ за тяхната мотивация и очаквания по отношение на практическата подготовка на бъдещите учители.
Ключови думи: студентски клуб; професионални умения; бъдещи учители; практическа подготовка; неформално образование

Отвори пълния текст

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Cоциално-педагогически виждания на студентите от специалност „Социални дейности“ в Софийския университет „Св. Климент Охридски“

Следваща статия

Дигитални алтернативи за обогатяване на неформалните образователни дейности за деца и младежи чрез създаване на интерактивна онлайн платформа

Следваща статия

Дигитални алтернативи за обогатяване на неформалните образователни дейности за деца и младежи чрез създаване на интерактивна онлайн платформа

Опитът в електронното обучение на студенти и преподаватели като фактор за формиране на отношения и нагласи към неговите възможности и ограничения (уроци от пандемията COVID-19)

Университетската дигитална хуманитаристика след 2020 година. Наблюдения и предварителни изводи

Последни публикации

  • 721 училища запазват медиаторите си
  • Феерията на празника
  • Испанската гимназия с нова сграда
  • Направи добро – дари надежда
  • Шанс за втора оценка от матурата
  • Награда за вестник „Аз-буки“
  • Търсят се педагози
  • Парен локомотив вместо коледна шейна
  • За две изключения при бройната форма
  • Очакват кандидати за „Нов европейски Баухаус“
  • България получи първите 1,4 млрд. евро
  • Проф. Сашо Пенов, министър на образованието и науката: Готови са проектите за промяна на учебните програми
  • Всяко дете тук се чувства обичано и ценено
  • В обувките на директора
  • Тайните на Ченгене скeле’
  • Доц. Петя Трифонова от Геомагнитната служба на НИГГГ – БАН: Небесни фойерверки по Коледа ще радват жителите на полярните о бласти
  • Работилници за сурвачки и коледни сладки
  • Най-големият подарък
  • Дядо Коледа и Житената питка
  • Роди се Божият син в… Кувейт
  • Из дебрите на природния парк „Рила“
  • Коледни картички за детската болница
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG