Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Ориентиран към ученика позитивен подход на възпитание, обучение и социализация в часа на класа

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
10-02-2022
в Uncategorized
A A

Доц. д-р Любен Витанов
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-1.05

Резюме. Статията разглежда ориентиран към ученика позитивен педагогически подход в часа на класа. Разглеждат се определението и неговата връзка с хуманната педагогика, позитивната психология и педагогика. Описва се конструиран модел за преподаване и учене с четири основни компонента: динамичен и споделен за подбор и структуриране на учебно съдържание; позитивен подход за възпитание и управление на класа; обучение, ориентирано към компетентности; балансиран подход на ориентирано към ученика обучение. Посочват се и методически насоки за реализация на ориентирания към ученика позитивен педагогически подход в часа на класа
Ключови думи: час на класа; позитивен педагогически подход; подходи и методи на обучение в часа на класа

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailEffective Management of Human Resources in Tourism through Motivation Default ThumbnailРазвитие на природонаучни компетенции на 6 – 7-годишното дете чрез технологиите Default ThumbnailИма ли място „Новото изкуство“ в класните стаи? Алтернатива ли е моделът 1:1 Default ThumbnailMirror (left-recursive) Gray Code

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Prolegomena In Pedagogy Of Informal Education

Следваща статия

Синхронно vs. Aсинхронно, или защо „онлайн лекция“ не е синоним на „дистанционно обучение“

Следваща статия

Синхронно vs. Aсинхронно, или защо „онлайн лекция“ не е синоним на „дистанционно обучение“

Специфики и възпитателни функции на съдържанието, представяно от инфлуенсъри

Levels Of Transformational Changes in Motor Status Of Preschool Children Under the Influence of Different Models of Exercise Programs

Последни публикации

  • Министър Вълчев с последна информация за организацията на матурите
  • Заедно сме по-добри
  • Магията на думите
  • Шимпанзета оказват първа помощ
  • 190 години просветно дело в Якоруда
  • В МОН действа щаб във връзка с проблемите с транспорта в София и предстоящите матури
  • Изкуството да отстояваш позиции
  • Българска ученичка завоюва първа награда за физика и астрономия в САЩ
  • В крак с новите технологии
  • Млади звезди се захранват с хаоса, за да изградят планети
  • Красотата на детството
  • Министър Вълчев гостува на Нов български университет
  • Подкрепа за развитие на дуалното обучение
  • Еврокомисията инвестира 1,25 млрд. евро в научни изследвания
  • Министър Красимир Вълчев откри STEM център в Костенец
  • В един от най-престижните университети в САЩ ще се преподава български език
  • От състезанието към куиза
  • Изследовател от топ 2% учени в света влиза в екипа на българския INSAIT
  • Колко струва закупуването на осигурителен стаж
  • Снимка на броя: Бъдещи журналисти
  • Дигитализират модули от външните оценявания и матурите
  • Важни са научните доказателства, а не научните награди

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"