Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Gamification in Marketing Education: a Game for Learning about Consumer behavior in Retail

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
13-12-2024
в Uncategorized
A A

Rumen Petkov
Sofia University “St. Kliment Ohridskiˮ (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-9s.04

Abstract. Gamification has emerged as a powerful tool in education, especially in disciplines like marketing, where practical application of knowledge is essential. This article presents the results of a study comparing gamified learning and traditional lecture-based methods in teaching consumer behavior. The game, titled ‘Snack Shopper’s Dilemma,’ focused on simulating a retail environment where students made strategic marketing decisions for an FMCG snack products. Two groups of students participated in the study—one using the game-based approach and the other following traditional learning methods. The study found that gamified learning increased engagement, improved comprehension, and offered a more enjoyable experience, ultimately leading to better learning outcomes and practical skills application.
Keywords: gamification, marketing education, consumer behavior, retail, Game-Based Learning

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailModern Road Safety Training Using Game-Based Methods Default ThumbnailIdentifying Player Types in the Classroom for Effective Gamification Default ThumbnailПредставяне на понятието конично сечение с компютър Default ThumbnailПрактическата подготовка на студентите от специалност „Физическо възпитание и спорт“ в условията на дистанционно обучение
Етикети: consumer behaviorgame-based learninggamificationmarketing educationretail

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Leveraging Belbin Role Model and Burtle Test for Enhancing Business Education through Gamification: an Empirical Study

Следваща статия

Използване на геймификация при неформално обучение на ученици за създаване на навици, свързани с устойчивото развитие

Следваща статия

Използване на геймификация при неформално обучение на ученици за създаване на навици, свързани с устойчивото развитие

Учене чрез игра – изграждане на предприемачески и лидерски умения в ранна детска възраст

Игри в обучението („Пътеводител на университетския стопаджия“)

Последни публикации

  • За термина ейджизъм
  • Юлиана Ефремова, началник на РУО – Перник: Отговорни сме да научим децата да мислят критично
  • Снимка на броя: На гости в тренировъчния център на ВМА
  • Ласло Краснахоркаи спечели Нобеловата награда за литература
  • Сдружението на директорите в търсене на новата мисия на образованието
  • Арт инсталация за дислексията гостува в МОН
  • Български учени разработиха повърхностни покрития и сплави за авиацията и космическите технологии
  • Педагозите от 35. СЕУ печелят първото градско състезание „Учители в действие“
  • Изследване на ОИСР: Българският учител е мотивиран, престижът на професията расте
  • Предлагат 277 защитени и 946 средищни детски градини и училища
  • Приеха на първо четене промени в Просветния закон
  • Нобел за химия: Да уловиш вода от пустинния въздух
  • Най-малко 150 десетокласници влизат в Националната програма „Обучение за ИТ умения и кариера“
  • Министър Красимир Вълчев откри обновено студентско общежитие в Пловдив
  • Медицинският университет в Плевен въведе лаборатория по анатомия с добавена реалност
  • Нобел за квантова физика в макромащаб
  • Университетът по хранителни технологии в Пловдив ще си партнира със Световната организация по туризъм
  • Център с лаборатория за изследване на аутизма отвори врати в Софийския университет
  • Нова детска градина в Асеновград с финансиране от МОН
  • Разработка на INSAIT е сред водещите статии на топ форум за компютърно зрение и изкуствен интелект
  • 12 отличени с наградите „Джон Атанасов“
  • Министър Красимир Вълчев: За да расте икономиката, ще са ни нужни повече дигитални създатели

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"