Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Формиращо оценяване по природни науки в електронна образователна среда

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
29-06-2023
в Uncategorized
A A

Нели Димитрова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/nat2023-2.03

Резюме. В статията се представят теоретични аспекти на формиращото оценяване в процеса на обучение по природни науки в средното училище в контекста на различни образователни среди. Описани са функции на формиращото оценяване, свързани с планиране, (само)управление на процеса на обучение, включително и възможностите му за подобряване процеса на учене като саморегулиращ се процес. Проведено е анкетно проучване с учители по природни науки относно техни виждания и практически решения за оценяване постиженията на учениците при обучение от разстояние в електронна среда. Въз основа на получените резултати са изведени анализи и обобщения за срещани трудности, начини за оценяване и самооценяване при обучение по природни науки от разстояние в електронна среда.
Ключови думи: средно образование; обучение от разстояние в електронна среда; формиращо оценяване по природни науки

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailДистанционното обучение в СУ „Иван Вазов“ в Стара Загора през учебната 2019/2020 г. Default ThumbnailBulgarian Blagoev Commune in the Context of the Formation of the Soviet Totalitarian System (1920s – 1930s) Default ThumbnailAdvantages of Using Geogebra Software when Examining the Flow and Drawing a Graph of a Function Default ThumbnailConcept on STEM Education in Accordance with Bulgarian Curriculum Content of Secondary School

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Лесен експеримент за трудни концепции. Построяване на калибрационна крива и йодометрия

Следваща статия

Сравнителен анализ на ментални модели и изкуствен интелект

Следваща статия

Сравнителен анализ на ментални модели и изкуствен интелект

Пионер на природозащитното дело, бележит учен и популяризатор на българската наука (по случай 100 г. от рождението на доц. Николай Боев)

Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2023, година XXXII

Последни публикации

  • Пътуващият фестивал на науката по нови маршрути
  • С упорит труд и системна подготовка учениците в столичното 131. СУ „Климент Аркадиевич Тимирязев“ постигат върхови резултати
  • Доц. д-р Димитър Желев: Науката е динамична и постоянно има открития
  • Стенопис с пеперуди, птици и безкрайна дъга посреща първокласниците в СУ „Емилиян Станев“ във Велико Търново
  • Последният петък на септември – запазен за спорт
  • Как учениците в Първо СУ „Св. Седмочисленици“ в Търговище постигат високи резултати на матурата по математика
  • България с трима медалисти от Space Camp
  • Европейската седмица на спорта #BeActive провокира към активност за десета година
  • Олег Попов, член на журито на Националния фотоконкурс „В моето училище е най-хубаво“ : Нищо не е толкова лесно, колкото изглежда през обектива
  • Отличиха медалистите от международните олимпиади по природни науки за 2025 г.
  • Как да поискам извлечение от ведомост за заплата?
  • Модерно е да се рефлектира вместо да се размишлява
  • Русенският университет изпрати випуск 2025
  • Снимка на броя: На добър час, ученици!
  • По-доброто професионално образование и обучение ще направи Европа по-силна
  • Децата ще могат да подават сигнали за насилие около тях през мобилно приложение
  • Стъпки за развитие на качеството на висшето образование
  • Преводачът Иглика Василева: Преводът винаги е съавторство
  • „Аз-буки“ подари издания на помагалото по български език „Приятели“ на ученици в Албания
  • 35 млн. лв. за борбата с агресията в училище
  • В Министерския съвет
  • „Силен старт“ за още 58 детски градини

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"