Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Формиращо оценяване по природни науки в електронна образователна среда

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
29-06-2023
в Uncategorized
A A

Нели Димитрова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/nat2023-2.03

Резюме. В статията се представят теоретични аспекти на формиращото оценяване в процеса на обучение по природни науки в средното училище в контекста на различни образователни среди. Описани са функции на формиращото оценяване, свързани с планиране, (само)управление на процеса на обучение, включително и възможностите му за подобряване процеса на учене като саморегулиращ се процес. Проведено е анкетно проучване с учители по природни науки относно техни виждания и практически решения за оценяване постиженията на учениците при обучение от разстояние в електронна среда. Въз основа на получените резултати са изведени анализи и обобщения за срещани трудности, начини за оценяване и самооценяване при обучение по природни науки от разстояние в електронна среда.
Ключови думи: средно образование; обучение от разстояние в електронна среда; формиращо оценяване по природни науки

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailДистанционното обучение в СУ „Иван Вазов“ в Стара Загора през учебната 2019/2020 г. Default ThumbnailBulgarian Blagoev Commune in the Context of the Formation of the Soviet Totalitarian System (1920s – 1930s) Default ThumbnailAdvantages of Using Geogebra Software when Examining the Flow and Drawing a Graph of a Function Default ThumbnailConcept on STEM Education in Accordance with Bulgarian Curriculum Content of Secondary School

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Лесен експеримент за трудни концепции. Построяване на калибрационна крива и йодометрия

Следваща статия

Сравнителен анализ на ментални модели и изкуствен интелект

Следваща статия

Сравнителен анализ на ментални модели и изкуствен интелект

Пионер на природозащитното дело, бележит учен и популяризатор на българската наука (по случай 100 г. от рождението на доц. Николай Боев)

Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2023, година XXXII

Последни публикации

  • Русенският университет откри първата академична година във филиала си в Тараклия
  • Таксите в системата на образованието вече и в евро
  • Д-р Ваня Кастрева, началник на РУО – София-град: Образованието е част от живота ми и тази страница няма как да бъде затворена
  • Първият звънец събра учениците в спортните училища
  • Четири златни и четири сребърни медала за България от Международната олимпиада по английски език
  • Отново Седмица на сърцето в училищата
  • Зам.-министър Емилия Лазарова награди призьори в учителската Спартакиада
  • Математик по призвание
  • Леда и музиката
  • С деца на тепе
  • Първият випуск млади лекари от Бургаския държавен университет се дипломира
  • Не плашете децата със зъболекари
  • Все повече деца от уязвими групи избират образованието
  • Учени с решение за тежките травми на гръбнака
  • Подготвят присъствено начало на учебната година в Плевен
  • Доброто започва от теб
  • Кюстендил инвестира в IT обучения за ученици
  • „Тийн Бум Фест“ превърна Бургас в столица на младежта
  • Пенсиониране след уволнение: имате ли право на обезщетение?
  • Европейската комисия: Българската наука отбелязва напредък в Европейското изследователско пространство
  • Да се състезаваш под неутрален флаг
  • „Тревненска школа“ още чака покрив

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"