Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Concept on STEM Education in Accordance with Bulgarian Curriculum Content of Secondary School

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
03-04-2024
в Uncategorized
A A

Dr. Nadezhda Raycheva, Assoc. Prof.
Sofia University “St. Kliment Ohridski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-2s.01

Abstract. Main concept in STEM education is implementing of synergetic potential of connections across different disciplines. It must be based on their results and broaden their comprehension by interpreting in applied context to achieve new meanings. In the report is presented a concept for STEM education on the ground of Bulgarian curriculum for disciplines in secondary school. The concept is described as relationship: learning outcomes-content-sample tasks for implementation.
Keywords: STEM education, competency-based approach

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailThe Journey From Egypt to the Promised Land, From the Baptism to Becoming the Son of God and From the Earthly to the Heavenly Kingdom From the Point of View of Allegorical Interpretation Default ThumbnailКОМПЮТЪРНИТЕ ТЕСТОВЕ С POWER POINT – СРЕДСТВО ЗА ОБРАЗОВАТЕЛНА ДИАГНОСТИКА В СРЕДНОТО УЧИЛИЩЕ Default ThumbnailPlague in Early Modern Istanbul: The Experience of the Habsburg Resident Ambassadors, 1560s – 1590s Default ThumbnailЕдна нова монография за Кримската война (1853 – 1856 г.) в общоевропейски контекст
Етикети: competency-based approachSTEM education

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2024, година XCVI

Следваща статия

Israeli Math Teachers‘ View on Integration of STEM Modules in Mathematics Studies as a Motivator in 9th Grade

Следваща статия

Israeli Math Teachers‘ View on Integration of STEM Modules in Mathematics Studies as a Motivator in 9th Grade

Синергичен модел за STEAM обучение по природни науки (първи гимназиален етап)

Mnemonics – Known and Unknown

Последни публикации

  • Еврокомисията инвестира 1,25 млрд. евро в научни изследвания
  • Министър Красимир Вълчев откри STEM център в Костенец
  • В един от най-престижните университети в САЩ ще се преподава български език
  • От състезанието към куиза
  • Изследовател от топ 2% учени в света влиза в екипа на българския INSAIT
  • Колко струва закупуването на осигурителен стаж
  • Снимка на броя: Бъдещи журналисти
  • Дигитализират модули от външните оценявания и матурите
  • Важни са научните доказателства, а не научните награди
  • Над 47 млн. лв. за безплатни учебници за всички
  • 2260 паралелки за приема в VIII клас за новата учебна година
  • 95 талантливи ученици на финала на Националната олимпиада по астрономия
  • Кабинетът определи държавната гаранция за кредитиране на студенти и докторанти
  • Над 47 млн. лв. за безплатни учебници за всички
  • Детска градина „Деница“ с плакет на МОН за 50-годишнина
  • Министър Вълчев: Ще предложа законодателни промени, с които кметовете да могат да обявяват неучебни дни само след съгласуване с МОН (ОБНОВЕНА)
  • „Мисия чист въздух“ – фестивал на химията в Бургас
  • Студенти ще могат да оценяват качеството на обучението в реално време с електронна платформа
  • Академия за млади таланти в село Дреновец
  • Образователен форум събира иновативни училища и експерти в село Бистрица
  • Четири медала от Международната Менделеевска олимпиада по химия
  • Министър Вълчев постави началото на строежа на четири физкултурни салона в Казанлък

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"