Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Covid-19 and the Shift in the Concept of Education

Ivo Hristov от Ivo Hristov
13-10-2023
в Uncategorized
A A

Hristina Ambareva, Assoc. Prof.
Institute for Philosophy and Sociology

https://doi.org/10.53656/phil2023-03s-02

Abstract. In this paper the author discusses the role of the health crises in 2019 – 2021 for the move towards new-media driven forms of education in Bulgaria. The text explores the idea coming from the field of the extension theory of technology and technological determinism paradigm that the implementation of digital technologies involves consequences for the presently dominant industrial concept of formal school education. Two cases are selected and reported in the paper as examples of digital innovators in Bulgaria prior to 2019, respectively in the secondary and vocational education (the companies of Ucha.se and Software University). The experience of ORES (“education from a distance in electronic environment”) during the emergency is discussed in comparison to their practices. Following the comparative approach between the fully digitalized practices of education developed by the private tech-companies and the new “distance education” practices adopted by the Bulgarian school system, the author studies and defines the observed shift in the concept of education. While contextualizing and analyzing this shift within the broader frame of the digitalized education, the author is considering its implications for the concept of socialization as well.
Keywords: distance education; Covid-19; digitization; Bulgaria; secondary school; literacy.

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailConcept Of Present Practice In Choosing Of Optimal Number Of Tugs Default ThumbnailExistential Functions Of Mentalization In Asian Civilizations Default ThumbnailShipyard Crane Modeling Methods Default ThumbnailНов класически труд по българска диалектология

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Paradigm Shifts in Cognition

Следваща статия

An Innovative School for Successful and Happy Children

Следваща статия

An Innovative School for Successful and Happy Children

Exploring the Impact of Digital Technologies on Bulgarian Education System and the Uniqueness of the Finnish Education Model

Re-conceptualizing of Education and Re-framing the School as a Place for Preventing Radicalization

Последни публикации

  • УНСС открива институти за изкуствен интелект и за кадри в ядрената енергетика и сигурност
  • Ако имате дърводелски умения, покажете ги!
  • Институтът за литература към БАН с мащабен проект за българската детско-юношеска литература
  • Два златни и два сребърни медала за олимпийския ни отбор по информатика
  • Училището във Вълчи дол навърши 145 години
  • Иво Величков, психотерапевт: Не децата, а родителите имат нужда от психолог
  • Програмирай с въображение
  • Министър Красимир Вълчев се срещна с новоизбрания Управителен съвет на АБУЧ
  • С внимание към всяко дете
  • Четири медала за България от Международната олимпиада по география
  • Това е истински събор – с хора́ и песни на мегдана
  • Образователната комисия в НС даде зелена светлина на промените в Просветния закон
  • Учредиха асоциация на учителите по ромски език
  • Лекар от „Пирогов“ е сред отличниците на Европейското дружество по кардиология
  • Приложение за уверени майки
  • Снимка на броя: Лятно вдъхновение
  • Отпуска поради лични и семейни причини
  • Електронни бази данни или електронни база данни
  • 2,6 млн. лева за осигуровки на учениците в дуално обучение
  • 37 млн. лева за работа с деца и ученици, застрашени от отпадане от образованието
  • Още 202 млн. лв. по Програма „Образование“
  • МОН проверява социално-педагогически интернат

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"