Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 5/2023, година XCV

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
23-06-2023
в Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.
A A

Образованието по социална работа – специфични аспекти във връзка със социалните дейности с безработни лица

Людмила Векова
Пловдивски университет „П. Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-5.01

Резюме. Образованието по социална работа е изправено пред сериозните предизвикателства да отразява адекватно основните тенденции на практическата дейност, ориентирана към отделните целеви групи…

виж повече

 

 

 

 

Оценка на общообразователните и ресурсните учители за работа в парадигмата на приобщаващото образование

Милен Замфиров,
Емилия Евгениева,
Маргарита Бакрачева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-5.02

Резюме. Статията представя изследване на 301 учители, 151 общообразователни учители и 150 ресурсни с фокус върху начина, по който оценяват уменията си за идентифициране и работа с деца и ученици, обхванати от Наредбата за приобщаващо образование…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Постмодерният художествен дискурс в обучението на студентите от педагогически специалности

Веска Гювийска
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-5.03

Резюме. Текстът поставя основен акцент върху връзката на постмодерното време и художествените дискурси в контекста на Висшето училище…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Parents’ Reactions and First Actions toward their Children with Multiple Disabilities

Mira Tzvetkova-Arsova
Sofia University “St. Kliment Ohridski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2023-5.04

Abstract. The research focused on the reactions and first actions among 52 parents of children with multiple disabilities in Bulgaria…

виж повече

 

 

 

 

 

Значение на концепцията Bewegungskindergarten за физическата активност и здравето на децата

Боряна Иванова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски”

https://doi.org/10.53656/ped2023-5.05

Резюме. В статията се акцентира върху значението на детските градини за физическа активност, известни в много европейски страни, предимно немскоговорящи, като Bewegungskindergarten…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Априорен анализ на критериален тест за активизиране и диагностика на рефлексия в обучението по биология и здравно образование – VIII клас (раздел „Обмяна на веществата“)

Иса Хаджиали
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
Александър Милушев
Национална природо-математическа гимназия „Акад. Любомир Чакалов“

https://doi.org/10.53656/ped2023-5.06

Резюме. В статията представяме вариант на критериален тест, който е съставен да измерва и едновременно с това да активизира прояви на рефлексия при 14 – 15-годишни ученици в обучението по биология и здравно образование – VIII клас (задължителна подготовка), при изучаване на раздела „Обмяна на веществата“…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Работа по проект в литературното обучение в началния етап на основното образование

Теодора Власева
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-5.07

Резюме. Предмет на изследване са учебните проекти, заложени в читанките за I – IV клас, техните разновидности и начините на работа по проект…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Приложение на колаборативно-интерактивни методи в часовете по литература (четене) в началните класове

Далия Ал-Халил
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-5.08

Резюме. Основната цел на научното изследване, което е в основата на настоящата статия, е да бъде представено определението на авторския термин „колаборативно-интерактивни методи на преподаване“, както и да бъде направено представяне на шест колаборативно-интерактивни метода в практико-приложен план…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 2/2023, година XCV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 8/2023, година XCV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV Default ThumbnailГодишно съдържание

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Приложение на колаборативно-интерактивни методи в часовете по литература (четене) в началните класове

Следваща статия

The Popular Preachers and Storytellers (Quṣṣāṣ) – The Earliest Historians, Exegetes, and Legal Specialists in Islam

Следваща статия

The Popular Preachers and Storytellers (Quṣṣāṣ) – The Earliest Historians, Exegetes, and Legal Specialists in Islam

Опити за сближаване между България и Сърбия в периода 1908 – 1909 година през погледа на пълномощния министър Андрей Тошев

Оценка на символите на модернизацията в България на границата на XIX и XX век в описанията на руски пътешественици

Последни публикации

  • В Министерския съвет
  • „Силен старт“ за още 58 детски градини
  • Задържаха ученик за стрелба с газов пистолет в Спортното училище в Хасково
  • Близо 700 проекта за училищни STEM центрове се финализират
  • УНСС откри 105-ата академична година
  • „Литературата не е музей“ преобразява уроците по литература
  • 21 университета и едно лечебно заведение с договори за антиплагиатски софтуер
  • Над 716 000 ученици влизат в класните стаи
  • Министър Красимир Вълчев: Колкото по-рано включим децата в образователната система, толкова по-успешно ще бъде приобщаването им
  • Изданието „Написаното остава! Пиши правилно! 101 езикови бележки“ с премиера в БТА
  • Столичното 51. СУ откри новата учебна година с тържествен водосвет
  • Началникът на кабинета Таня Михайлова откри нов STEM център в НУ „Иван Вазов“ във Враца
  • Учебната година в ОУ „Неофит Рилски“ в Габрово започва с нов физкултурен салон и STEM център
  • ТУЕС с нов корпус в „София Тех парк“
  • Министър Красимир Вълчев в първия учебен ден: Учителите имат нужда от подкрепата ни
  • Ресурсен учител учи децата как да общуват с „различните“ от тях
  • Приветствие на министъра на образованието и науката Красимир Вълчев за първия учебен ден
  • Най-новото училище в Германия е „Алеко“
  • Министър Красимир Вълчев открива учебната година в две училища
  • Литературен клуб „БългарЧЕТА“ към БУ „Звънче“ на Острова учи на любов към книгите
  • Децата от НУ в Стрелча учат миналото на региона в неформална среда
  • Връчиха рекордните 145 Национални дипломи

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"