Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.

Нагласи към приложението на образователни компютърни игри в диагностиката и терапията на деца със специални образователни потребности

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
28-06-2019
в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.
A A

Даниела Тупарова

Югозападен университет „Неофит Рилски“

Маргарита Станкова, Цвета Каменски,

Екатерина Тодорова, Георги Тупаров

Нов български университет

 

Резюме. Настоящото проучване представя анализ на нагласите по отношение употребата на образователни компютърни игри в практиката на логопедите в България. Проведена е анкета със 116 специалисти логопеди, които отговориха на въпроси, свързани с употребата на образователни компютърни игри в ежедневната си работа. Повече от половината участници – 77% (N=88) използват образователни компютърни игри в практиката си. Според 64.5% от тях използването на образователни компютърни игри има положителен ефект върху образователния процес. Само 3,9% от специалистите смятат, че използването на такъв тип игри влияе негативно на работата им. Най-съществен положителен ефект се съобщава при усвояването на знания (68,4%), следван от мотивация за учене (65,8%). Най-слабо е влиянието на образователните компютърни игри върху развитието на комуникативните умения на учениците (43,4%), а 59% от участниците в анкетата смятат, че се наблюдава положителен ефект при учениците по отношение на мотивацията им за работа в къщи. Анализът на получените резултати води до извода, че мнозинството от специалистите в България смятат, че използването на образователни компютърни игри е полезно за тяхната практика както за пациентите, така и за тях самите.

Ключови думи: образователни компютърни игри; деца със специални образователни нужди

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailДопълнителна подкрепа на деца и ученици със специални образователни потребности в процеса на обучение чрез помощни технологии Default ThumbnailСемейно ориентиран подход в социалната работа – основания и професионални рефлексии Default ThumbnailЗа мотивацията при избор на немски език като чужд в начална училищна степен Default ThumbnailДизайнът – иновативна проекция на разбирането за комуникацията в процеса на обучение

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

The Case of Education for Sustainable Development Approaches Implementation at English Language Classes at the Technical University in Ukraine

Следваща статия

Детската градина в контекста на социалните последици от глобализационния процес

Следваща статия

Детската градина в контекста на социалните последици от глобализационния процес

Допълнителна подкрепа на деца и ученици със специални образователни потребности в процеса на обучение чрез помощни технологии

A Concept for Inclusive Physical Education Training Program for Future Pre-School and Primary-School Teachers

Последни публикации

  • На закуска с директора
  • Красотата на съвременната наука
  • Изкуството да вдъхновяваш
  • Тайните на залива Тауклиман
  • Софийският университет събира българисти и слависти
  • „Летен университет“ през август в Китен
  • Министър Красимир Вълчев се включи в училищна инициатива за популяризиране на спорта сред децата
  • Как се създават хотели за насекоми
  • Специалност „Право“ отново е най-предпочитана в Софийския университет
  • Форум събира млади учители в Арбанаси
  • Обезщетение при недопускане на работа
  • Проф. Елиза Стефанова, председател на НАОА: В България няма толкова студенти, за да има такова огромно ветрило от специалности в университетите
  • Нетрадиционен фест събира млади таланти във Варна
  • Снимка на броя: Цветя за Вазов
  • Да преосмислим заедно Европа
  • Ревнива диня, разговорна чорбица или тъжен сладкиш
  • Проф. Мирослав Карабалиев е новият ректор на Тракийски университет
  • Уточнение за обяви на конкурси за директори в областите Шумен и Разград
  • Поморие посреща директорите на центрове за подкрепа за личностно развитие
  • Правителството одобри промени в Просветния закон
  • Отбелязваме 175 години рождението на Иван Вазов
  • Стипендии и за студенти в платена форма

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"