Доц. Екатерина Л. Люцканова,
проф. Веселина Р. Иванова
Episkop Konstantin Preslavski Shumen University
https://doi.org/10.53656/str2024-2-1-pro
Absract. Настоящото изследване цели да проучи нагласите и отношението на студентите от Шуменския университет, които участват в проект „Студентски практики – Фаза 2“ (2020 – 2023). Идеята на авторите е да се оценят доколко допълнителната практика е възможност за повишаване компетенциите и уменията на студентите в реална работна среда съобразно спецификата на областта на висше образование, професионалната подготовка на учащите се хора, което, от своя страна, би подобрило качеството на висшето образование. Резултатите от анализа на анкетната карта показват/доказват, че проект „Студентски практики“ е опит за подобряване качеството на висшето образование чрез предоставяне на възможности за придобиване на практически опит.
Keywords: практическо обучение, практикант, реална работна среда, ментор, академичен наставник
Log in to read the full textOpen the full text[/emember_protected