Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

The Influence Of Collaborative Learning On Students’ Achievement In Examining Functions With Parameters in Dynamic Software Environment

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
27-02-2022
в Uncategorized
A A

Dr. Radoslav Bozic, Assist. Prof. 1), Prof. Dr. Djurdjica Takaci2), Milan Grujin3)
1) Educons University – Novi Sad (Serbia)
2) University of Novi Sad (Serbia)
3) Ministry of Education – Novi Sad (Serbia)

https://doi.org/10.53656/math2022-1-1-the

Abstract. In this paper, the influence of collaborative learning of functions, algebraically represented as functions with parameters, in GeoGebra environment is analyzed. The research presented in this paper is the continuation of the research in Bozic and Takaci (2021), conducted at the University of Novi Sad, Serbia, with two groups of students, the experimental and the control one. The students in the experimental group learned in small, four member groups and the students in the control group learned individually. The students from both the groups learned in GeoGebra environment. The students’ learning achievements in examining properties of functions with parameters is analyzed and compared. It is proved that it is better when the students work in collaborative groups than when they learn individually.
Keywords: Calculus; Collaborative learning; Dynamic software; Functions with parameters

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailStem образователни практики за българския учител Default ThumbnailИнституционални механизми за генериране на образователните неравенства Default ThumbnailСтратегии за комуникация в контекста на пандемията от КОВИД-19 Default ThumbnailAI Effectiveness and Risk Assessment of Investments in High-Risk Start-Ups

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX

Следваща статия

Convolutional Neural Networks in the Task of Image Classification

Следваща статия

Convolutional Neural Networks in the Task of Image Classification

Developing Problem Solving Competency Using Functional Programming Style

Innovative Proposals for Database Storage and Management

Последни публикации

  • Еврокомисията инвестира 1,25 млрд. евро в научни изследвания
  • Министър Красимир Вълчев откри STEM център в Костенец
  • В един от най-престижните университети в САЩ ще се преподава български език
  • От състезанието към куиза
  • Изследовател от топ 2% учени в света влиза в екипа на българския INSAIT
  • Колко струва закупуването на осигурителен стаж
  • Снимка на броя: Бъдещи журналисти
  • Дигитализират модули от външните оценявания и матурите
  • Важни са научните доказателства, а не научните награди
  • Над 47 млн. лв. за безплатни учебници за всички
  • 2260 паралелки за приема в VIII клас за новата учебна година
  • 95 талантливи ученици на финала на Националната олимпиада по астрономия
  • Кабинетът определи държавната гаранция за кредитиране на студенти и докторанти
  • Над 47 млн. лв. за безплатни учебници за всички
  • Детска градина „Деница“ с плакет на МОН за 50-годишнина
  • Министър Вълчев: Ще предложа законодателни промени, с които кметовете да могат да обявяват неучебни дни само след съгласуване с МОН (ОБНОВЕНА)
  • „Мисия чист въздух“ – фестивал на химията в Бургас
  • Студенти ще могат да оценяват качеството на обучението в реално време с електронна платформа
  • Академия за млади таланти в село Дреновец
  • Образователен форум събира иновативни училища и експерти в село Бистрица
  • Четири медала от Международната Менделеевска олимпиада по химия
  • Министър Вълчев постави началото на строежа на четири физкултурни салона в Казанлък

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"