Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Re-conceptualizing of Education and Re-framing the School as a Place for Preventing Radicalization

Ivo Hristov от Ivo Hristov
13-10-2023
в Uncategorized
A A

Bogdana Todorova
Bulgarian Academy of Sciences – IPS

https://doi.org/10.53656/phil2023-03s-05

Abstract. The aim of the article is to analyze the necessity of re-conceptualizing knowledge (education on Islam) and re-framing the school a place for preventing radicalization, concerning Muslim minority in Bulgaria.
To re-conceptualize knowledge, it is necessary to take advantage of the difference between knowledge and wisdom, used by Eastern philosophy, bearing in mind how data, information, and knowledge are being radically transformed in our times. The process of re-conceptualizing education needs the implementation of the ‘emergent knowledge’ and ‘techno-moral value’. Techno-moral virtue serves as a collective intellect that enables to see what is really good and can assure adequate educational environment for the so called New Young Muslims. Thus, underline the role of the school as a factor of preventing radicalization.
The author concludes with the necessity to develop a ‘sophialogical epistemology’ and world view which has a global fundament in all cultures and religions on the world.
Keywords: education on Islam; re-conceptualization; emergent knowledge; techno-moral virtues; radicalization

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailVisualization of Subordinate Circumstantial Sentences for Concession in the Context of Syntax Training in 8Th Grade (Project-Research Model) Default ThumbnailТехнология за формиране на изследователски умения у учениците от начална училищна възраст в обучението по „Човекът и природата“ Default ThumbnailВ памет на Александър Иванов Default ThumbnailPride, Reason and Salvation. Reflections on the Meaning of Thomas More’s Utopia

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Exploring the Impact of Digital Technologies on Bulgarian Education System and the Uniqueness of the Finnish Education Model

Следваща статия

Knowledge in the Educational Context: Social Dimensions and Specifics

Следваща статия

Knowledge in the Educational Context: Social Dimensions and Specifics

Social-Media (Un)Supporting E-Learning and Education: Reproducing Digital Inequalities and Cultural Capital Beyond Virtual Identities

Educational Perspectives within the Global Changes 2030

Последни публикации

  • Министър Вълчев: Национална политика трябва да свързва образованието с пазара на труда
  • Третокласници от СУ „Цар Симеон Велики“ на гости в Административния съд във Видин
  • Google с ново дарение от 1 000 000 долара за INSAIT
  • България и Китай ще засилят сътрудничеството си в науката, технологиите и иновациите
  • Търсят се добри практики в областта на STEM преподаването
  • Министерство на иновациите подкрепя с 10 млн.лв. проект на БАН за лазерно индуциран управляем ядрен синтез
  • Посрещнаха новопостъпилите млади учители в столичната образователната система
  • РУО – Варна, с фокус върху позитивното образование
  • Младежи от Бургас обединиха усилия срещу насилието
  • Професионалната техническа гимназия в Габрово ще обучава бъдещи пилоти на дронове
  • Опознай България чрез игра
  • Наши изследователи търсят как да заменят в батериите скъпия литий с евтиния натрий
  • Българските ученици с четири медала от Младежката международна олимпиада по астрономия и астрофизика
  • Красива заплаха се разпространява в САЩ
  • Сдружение „Младежки гвардейски отряди“ заведе по Програма „Еразъм+“ ученици и студенти на аудиенция при папа Лъв XIV
  • В СУ „Св.св. Кирил и Методий“ в с. Крупник всяко дете получава шанс да открие силните си страни, да мечтае и да се развива
  • Отличия за успешно образователно приобщаване на деца и ученици
  • Обучение за работа с данни ще помогне за по-точни анализи на резултатите от външните оценявания
  • Да използваме ли думата рутина в новите ѝ значения?
  • Проект на МОН с отличие за подобряване на хранителните навици на децата в детските градини
  • „Пресичам безопасно с TEDI“ гостува в ОУ „Антон Страшимиров“ – Бургас
  • Министър Вълчев откри обновени общежития за над 1200 бъдещи инженери и спортисти в София

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"