Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Prolegomena In Pedagogy Of Informal Education

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
10-02-2022
в Uncategorized
A A

Dr. Tanya Zhelyazkova-Teya
Institute of Informal Innovation (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2022-1.04

Abstract. The article presents the foundations of the Pedagogy of Informal Education, created by the author during 12 years of research work in informal education. The object, the subject, the general scientific definition, the categorical apparatus, the prerequisites, the goals, the tasks, the principles, the laws, the approaches, the methods, the models of teaching, the components of the educational process, the sections and the pedagogical „family“ of Pedagogy of informal education as transpedagogy are presented. The experience of general pedagogy and the existing special pedagogies is used, taking into account the specifics of informal education. Philosophical, general scientific and concrete scientific methods of theoretical and empirical research are applied.
Keywords: educational triad; formal education; non-formal education; informal education; Pedagogy of Informal Education; informal educators; Homo creabilis

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailНадеждни инструменти при оценка на училищен уелнес (wellness) в начален етап на основната образователна степен Default ThumbnailСравнение на форматите на ДЗИ за профилирана подготовка по избрани матуритетни предмети и прогноза за очакваните резултати от тях Default ThumbnailУмението слушане с разбиране в контекста на обучението по четене в начална училищна възраст Default ThumbnailКъм преосноваването на обучението по литература върху компетентностния подход (Наблюдения върху съпоставки, осъществени от зрелостници, на интерпретации на дадена тема в два художествени текста)

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Приложение на образователни подкасти в професионалната подготовка на бъдещи учители по биология (в условията на епидемична обстановка, причинена от COVID-19)

Следваща статия

Ориентиран към ученика позитивен подход на възпитание, обучение и социализация в часа на класа

Следваща статия

Ориентиран към ученика позитивен подход на възпитание, обучение и социализация в часа на класа

Синхронно vs. Aсинхронно, или защо „онлайн лекция“ не е синоним на „дистанционно обучение“

Специфики и възпитателни функции на съдържанието, представяно от инфлуенсъри

Последни публикации

  • 10. СУ „Теодор Траянов“ – 50 години успех
  • Изкуство от сърцето и душата
  • Талантливи деца със специални потребности с концерт в пловдивския Драматичен театър
  • 170 години просвета в Костинброд
  • Ученици създават дигитална книжка с 51 добродетели в детските очи
  • Училище, където знанието гради
  • Герои от приказките в образи
  • Ден на детето с мисия
  • Съветът на ректорите обсъди предизвикателствата пред висшето образование
  • РУО – София-област, отличи заслужили педагози и ученици
  • МОН развива диалога с бизнеса
  • Видинските клубове „Млади възрожденци“ проведоха дванадесета регионална среща
  • Опичай си акъла и ще си опечеш работата
  • Заплатата не е всичко: видове доплащания за труда ни
  • Средна такса от 1050 лв. за висше училище
  • Награди за талантите на Кюстендил
  • Изгражда се нов корпус към 201. ОУ в район „Панчарево“
  • Снимка на броя: „Ориент Експрес“ на жп гара Варна
  • Светлин Наков, предприемач в сферата на образованието и технологиите: Учителят вече не е говореща енциклопедия
  • Идеите на младите променят света
  • Висши училища с единен изпит по математика
  • „Европа в моето училище“

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"