Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Професионално-личностна рефлексия на учителя

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
28-06-2019
в Uncategorized
A A

Иванка Шивачева-Пинеда

Тракийски университет – Стара Загора

 

Резюме. В центъра на настоящия доклад е проблемът за професионалноличностната рефлексия на учителя. Представена е практиката на Педагогическия факултет на Тракийския университет – Стара Загора, да насочи вниманието и да развива умения у настоящи и бъдещи учители за професионална рефлексия и самоусъвършенстване чрез включване в учебните планове на дисциплината „Педевтология“ за магистърските програми „Предучилищна и начална училищна педагогика“ и „Начална училищна педагогика с чужд език“ и др. Включената проблематика в дисциплината „Педевтология“ е необходима и значима част в цялостната професионално-педагогическа подготовка на учителя. Тя има своята съществена роля за формиране на професионалния светоглед, ценностната ориентация, самооценка на личността и е едно от средствата за нейното професионализиране и усъвършенстване.

Ключови думи: педевтология; учител; професионално значими качества; професионална рефлексия; самоусъвършенстване

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailInclusion as a Tool for Educational Strategies in the Czech Republic Focused on People with an Intellectual Disability Default ThumbnailСоциални характеристики на българското свещеничество в Разложка каза в началото на ХХ в. Default ThumbnailОценка на общообразователните и ресурсните учители за работа в парадигмата на приобщаващото образование Default ThumbnailДинамика на езиковите процеси, книжовни норми и явления в процес на преустройство или кризи на общуването в българското общес­тво

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Професионално-личностната готовност на учителите като социално-психологически ресурс за формиране на социалната адаптация при деца със синдром на Даун

Следваща статия

Педагогика, година XCI, книжка 5, 2019

Следваща статия

Педагогика, година XCI, книжка 5, 2019

Партньорството на Националната финансово-стопанска гимназия с висшите училища

Новата учебна програма и новият учебник по литература в урочната работа по български език и литература

Последни публикации

  • Забраната за смарт устройства в училище влиза в сила през ноември
  • Министър Красимир Вълчев: Необходим е ръст на заплатите в регионалните управления на образованието
  • Премиер и министър откриха нова детска градина в Костинброд
  • Колежът по туризъм в Бургас откри обновената си сграда
  • За осигуряването на кадри за бизнеса разсъждаваха учениците на изпита по професия и по профилиращ предмет
  • Рекорден брой участници в националните студентски летни игри „Летен университет“
  • Google дарява нови 150 000 щатски долара на INSAIT
  • Приобщаване по нидерландски
  • В градовете охлаждане няма
  • В над 400 училища ще се проведе матура по профилиращ предмет или по професия
  • Бърза писта за таланти
  • Малкото училище с големите успехи
  • От Рим и Неапол до Пловдив и остров Света Анастасия
  • „Написаното остава. Пиши правилно!“ вече е в продажба
  • Учени са разработили „кожа в спринцовка“
  • Зрелостниците писаха по Яворов и за силата да прощаваш
  • 11-годишната Рая от Варна покори Балкана
  • Магията на музиката
  • Зам.-министър Емилия Лазарова: В 167 училища ремонтите продължават
  • Може ли шефът да ви задължи да карате личната си кола по работа?
  • Три златни и един сребърен медал за най-доброто представяне на България на Международната олимпиада по астрономия и астрофизика
  • За множественото число на нарицателното тикток

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"