Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Прилагане, адаптиране и важност на иновативния метод саундпейнтинг в предучилищна възраст

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
30-06-2022
в Uncategorized
A A

Десислава Костова
ДГ „Първи юни“ – Кюстендил

https://doi.org/10.53656/voc22-312pril

Резюме. Използването на саундпейнтинг за усъвършенстване и затвърждаване на знанията на децата относно празници и обичаи може да се превърне в перфектно оръжие на учителя. Давайки на децата основни понятия за отделните празници и обичаи, а след това давайки им свобода на импровизация, ги прави преки участници в образователния процес, и то по съвсем непринуден и дори забавен за децата начин. Включването на саундпейнтинг в педагогическите ситуации дава на учителя неограничени възможности да въвлече по интригуващ и впечатляващ начин активното участие на децата в образователния процес. Забавлявайки се и учейки чрез правене, децата с лекота ще запомнят промените в природата, запазените във времето традиции и обичаи, повече за професиите и тяхното значение в обществения начин на живот, за рисуването и творчеството. Основното тук е, че всяка педагогическа ситуация може да се превърне в незабравим момент, в който детето се е чувствало неповторимо, разгърнало е креативността си, а същевременно е преживяло всяко умение и знание през собствената си призма и разумност.
Ключови думи: саундпейнтинг; затвърждаване на знания; активно участие; деца; образователен процес

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСИНЕРГЕТИЧЕН ВАРИАНТ НА ПРОЕКТНО-БАЗИРАНА УЧЕБНА ДЕЙНОСТ Default ThumbnailIntelligent Animal Husbandry: Farmer Attitudes and A Roadmap for Implementation Default ThumbnailИнтегриране на компетентностния подход в обучението по изкуства чрез проектна дейност Default ThumbnailMorphological Patterns of Logistics Term Formation. Derivation

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Специфика на обучението по хорово дирижиране в специалностите „Музика“ и „Педагогика на обучението по музика“ в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“

Следваща статия

Ученето чрез дизайн като прагматичен подход за подобряване на професионалното педагогическо образование

Следваща статия

Ученето чрез дизайн като прагматичен подход за подобряване на професионалното педагогическо образование

Дуалното обучение – едно добро решение на актуални социално-икономически проблеми

Работодателската марка като конкурентно предимство

Последни публикации

  • Тракийският университет открива факултет „Дигитални и зелени технологии“
  • ВВМУ „Н. Й. Вапцаров“ бе домакин на Erasmus+ Staff Week
  • Неделните училища в чужбина се събират във Велико Търново
  • България подкрепя удвояването на европейския бюджет за научни изследвания и иновации
  • Шампион на корта и в уроците
  • Държавният глава отличи световните шампионки във волейбола
  • 42 студенти на стаж в АЕЦ „Козлодуй“ по програма „Ядрени хоризонти“
  • Най-добрите астрономи с интензивен лагер
  • Снимка на броя: Звездният отбор
  • Могат ли да ме уволнят, ако имам ТЕЛК?
  • „Аз-буки“ подписа меморандум за сътрудничество с УНСС
  • Представи си шест кокошки!
  • От 245 деца в Кюстендилско едва 10 – 15 се връщат в клас
  • Кабинетът предлага Висшето училище по сигурност и икономика в Пловдив да се нарича Академия по национална и информационна сигурност
  • 137 работодатели ще сключват договори за обучение на студенти
  • Прецизираха Правилника за прилагане на Закона за развитието на академичния състав
  • В Министерския съвет отпуснаха над 18,5 млн. лв. за обезщетения в образованието
  • Четири медала за България от Централноевропейската олимпиада по информатика
  • 526 иновативни школа от есента
  • Отличия за програмисти
  • „Утринна история“ за 300 деца в яслите
  • Софийската математическа гимназия с най-висок бал в столицата за поредна година

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"