Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Ontology Of The Digital Culture: World Trends and Chinese Advanced Experience

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
05-12-2021
в Uncategorized
A A

Denys Svyrydenko 1)
Olena Yatsenko 2)
1) Guangdong University of Petrochemical Technology (China)
2) National Pedagogical Dragomanov University (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/phil2021-04-03

Abstract. The concept of digital culture defines a set of values, practices, and expectations regarding the format of human interaction in today’s online society. Predictions of digital culture describe the specifics of the online environment and the general context of social life. The range of interpretations of digital culture varies between two poles: from the recognition of digital technologies as a way of presenting libraries, museums, historical monuments, etc., to the concepts of digital culture as a new socio-anthropological reality, the content of which is not limited to ICT. Culture as a phenomenon means the semantic unity of human activity, the desire to format social life following ideas and values, the movement from existing to obligatory, from actual to potential, and digital culture is an adequate response to the demands and challenges. People worldwide change their placement of everyday activity, and we could admit such huge transformation in the Chinese People’s Republic exactly obvious.
Keywords: culture; digital culture; communication; subjectivity; sociality; cultural heritage; Chinese culture

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailInclusion as a Tool for Educational Strategies in the Czech Republic Focused on People with an Intellectual Disability Default ThumbnailСоциални характеристики на българското свещеничество в Разложка каза в началото на ХХ в. Default ThumbnailОценка на общообразователните и ресурсните учители за работа в парадигмата на приобщаващото образование Default ThumbnailДинамика на езиковите процеси, книжовни норми и явления в процес на преустройство или кризи на общуването в българското общес­тво

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Шелинг – от логос към мит

Следваща статия

A Discriminative Ontology for Future Selves

Следваща статия

A Discriminative Ontology for Future Selves

„Задачата на преводача“ на Валтер Бенямин и невъзможността за пряко съобщение

Артефакти 2. Виртуална и реална относителност

Последни публикации

  • Министър Красимир Вълчев откри нова образователна инфраструктура в област Благоевград
  • Рекорден брой участници в Есенното национално състезание по физика
  • Бъдещи филолози от Софийския университет с учебни занятия в „Пирогов“
  • Над 6000 родители и близо 102 хиляди деца са обхванати в обученията на местните комисии за борба с противообществените прояви
  • МОН връчи първите награди за принос към отворената наука „ОРБИТ 2025“
  • 29 български ученици и студенти получиха стипендии от Китай
  • Удължава се крайният срок за участие в Националния фотоконкурс „В моето училище е най-хубаво“
  • INSAIT и Сметната палата представиха платформа за одит на обществени поръчки с изкуствен интелект
  • Училище за живота
  • Малки молекули спират глаукомата преди ослепяване
  • Младежи оставят телефоните и се впускат в приключение
  • Педагогически модел развива социално-емоционалните умения у децата чрез нов прочит на класически приказки
  • Отпуск при граждански и обществени задължения – какво предвижда законът
  • Близо 200 деца от Тараклийски район на Молдова посетиха България по програма на МОН
  • Научноизследователският кораб „Св. св. Кирил и Методий“ отплава за четвърти път за Антарктида
  • Мнение и мислене
  • Министър Красимир Вълчев: Обществените и природните науки помагат на децата да разбират технологиите, а изкуствата – да развиват креативност
  • Представят успешни модели на дуалното обучение
  • Връчиха наградите от XXII национален конкурс „Златна есен – плодовете на есента“
  • Математическата гимназия в Пловдив чества 55-годишнина
  • Гимназисти от Шумен с приз за най-добра конструкция от спагети
  • Министър Красимир Вълчев откри две обновени училища в Пещера

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"