Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Оценяване въздействието на традиционния и модулния модел на обучение в професионалното образование по софтуерно инженерство

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
04-10-2024
в Uncategorized
A A

Милена Дамесова, Десислава Баева
Русенски университет „Ангел Кънчев“

https://doi.org/10.53656/str2024-5s-10-ass

Резюме. Традиционният подход при съвременното обучение по софтуерно инженерство често се фокусира върху теоретични знания и практически умения в контекста на дългосрочни курсове (дори с продължителност 2 учебни срока). През последните години обаче модулният подход набира популярност, предлагайки по-гъвкава и целенасочена структура, която продължава в рамките само на близо 2 месеца и позволява на учащите да се фокусират върху специфични теми и умения.
В настоящата статия е представен педагогически експеримент, чийто анализ потвърждава, че изследваните лица, обучавани по софтуерно инженерство по модулния подход, статистически са постигнали значимо по-високи резултати в областта на програмирането, софтуерната архитектура и тестването на софтуер в сравнение с учениците, обучавани по традиционния начин.
Ключови думи: софтуерно инженерство, традиционен подход, модулен подход

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailАктуaлни въпpocи нa двуезичнaтa унгapcкo-бългapcкa лекcикoгpaфия Default Thumbnail„Чёрные дыры“ в понимании – к вопросу об осложнении текста перевода в детском восприятии Default ThumbnailФилософско-психологически подход към рефлексията в изменените състояния на съзнанието в научното творчество на Андрей Росохин Default ThumbnailModern Scientific Proactive Cyber Counterintelligence Strategies for Advanced Persistent Threats Early Warning
Етикети: модулен подходсофтуерно инженерствотрадиционен подход

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Digital Discrimination Risks in the Transformation of Higher Education

Следваща статия

Opportunities, Challenges and Solutions for Digital Transformation of the Educational Processes through 3D Technologies

Следваща статия

Opportunities, Challenges and Solutions for Digital Transformation of the Educational Processes through 3D Technologies

Дигиталното поколение vs. слятото, полуслятото и разделното писане

Анализ на подходите за визуализиране на информацията чрез комбиниране на текст и изображения

Последни публикации

  • Децата на Варна превръщат лятото в учебно приключение
  • Родители и деца учат математика чрез приказки
  • Награди за ученик и клас на годината в Кюстендил
  • Деца ще създават роботи, крачкомери и алармени системи
  • Тракийският университет открива факултет „Дигитални и зелени технологии“
  • ВВМУ „Н. Й. Вапцаров“ бе домакин на Erasmus+ Staff Week
  • Неделните училища в чужбина се събират във Велико Търново
  • България подкрепя удвояването на европейския бюджет за научни изследвания и иновации
  • Държавният глава отличи световните шампионки във волейбола
  • 42 студенти на стаж в АЕЦ „Козлодуй“ по програма „Ядрени хоризонти“
  • Най-добрите астрономи с интензивен лагер
  • Снимка на броя: Звездният отбор
  • Могат ли да ме уволнят, ако имам ТЕЛК?
  • „Аз-буки“ подписа меморандум за сътрудничество с УНСС
  • Представи си шест кокошки!
  • От 245 деца в Кюстендилско едва 10 – 15 се връщат в клас
  • Кабинетът предлага Висшето училище по сигурност и икономика в Пловдив да се нарича Академия по национална и информационна сигурност
  • 137 работодатели ще сключват договори за обучение на студенти
  • Прецизираха Правилника за прилагане на Закона за развитието на академичния състав
  • В Министерския съвет отпуснаха над 18,5 млн. лв. за обезщетения в образованието
  • Четири медала за България от Централноевропейската олимпиада по информатика
  • 526 иновативни школа от есента

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"