Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Правна консултация
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Правна консултация
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Образователна подкрепа на деца в резидентна грижа в условията на електронно обучение

в Uncategorized

Юлиана Ковачка
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-5.05

Резюме. Променените условия за осъществяване на образователен процес в условията на извънредно положение извън институцията „училище“ инициират немалко въпроси относно възможностите за образователната подготовка на децата, отглеждани и възпитавани в услугите от резидентен тип, т.е. извън биологичното семейство. Целта на настоящото изследване е разкриване на ресурсите, организацията и възможностите за ефективно електронно обучение на деца и ученици, отглеждани в резидентни услуги и посещаващи масовите детски градини и училища. Конкретно това са специализираните институции – домове за деца, лишени от родителска грижа, а също и т.нар. алтернативни резидентни грижи – центрове за настаняване от семеен тип за деца без увреждания и преходни жилища.
В избраната за изследване целева група се диференцират трудности в процеса на електронно обучение както при децата и младежите в резидентна грижа, така и при специалистите, които ги подкрепят и които не са подготвени за тази ситуация.
Ключови думи: електронно обучение; резидентна грижа; специализирани институции; индивидуална помощ; социалнопедагогическа работа

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Стратегията „Учене през целия живот“ в утвърждаване на стандартите за подготовка на морски кадри

Следваща статия

SWOT Analysis as a Research Method in Pedagogy

Следваща статия

SWOT Analysis as a Research Method in Pedagogy

Фидана Даскалова за педагогиката

The Problem of Multicultural Component of Language Education

Последни публикации

  • Трудното лесно
  • Разговорите за атестиране на академичния състав продължават
  • Трима директори с приз „Св. Иван Рилски“
  • 232,6 млн. лева за ръст на учителските заплати и догодина
  • По-високи такси в 16 държавни висши училища
  • Трудната математика
  • Първият звънец на 7 септември от 2023-а
  • Новооткрито дърво носи името на Ди Каприо
  • Мощен трус на Марс
  • Невропротези ще позволят на пациенти да проходят
  • Два метра и два термометъра
  • От полюс до полюс
  • 6 от 6 за математиците на Балканската олимпиада
  • Гласът на младите
  • Още 562 млн. евро за „Хоризонт Европа“
  • Искат еквивалентност и признаване на дипломите
  • Иновации в действие във видинската Езикова
  • Едновременно училище и дом
  • Между STEM лабораторията и библиотечния кът
  • STEAM център заработи в детска градина
  • Как се създава автосимулатор
  • Проф. д-р Лучия Антонова, директор на Института за български език „Проф. Любомир Андрейчин“ – БАН: Езикът е огромен жив организъм
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Правна консултация
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG