Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Нагласи, очаквания и интереси сред студенти за образование и кариерно развитие в социалнопедагогическата сфера

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
05-05-2022
в Uncategorized
A A

Александър Ранев
Красимир Костов
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2022-2-7-att

Резюме. Статията отразява резултатите от изследване сред студенти III и IV курс от специалност „Социална педагогика“ на Софийския университет. Изследването е осъществено чрез фокус група и анкетно проучване и цели да установи общите нагласи за продължаващо образование и кариерно развитие в социалнопедагогическата сфера. Анализът на резултатите позволява да се очертаят насоки за подобряване качеството на обучение и оптимизиране на учебното съдържание в магистърските програми към тази специалност с цел привличане интереса на повече студенти и удовлетворяване необходимостта от квалифицирани и мотивирани кадри работещи в сферата на социалната педагогика.
Ключови думи: социална педагогика; магистърски програми; нагласи; качество на образование и обучение

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailРавнище на формираност на социолингвистичните и социокултурните компетентности на учениците в началния етап на основната образователна степен през погледа на родителите Default ThumbnailМодел на педагогическа технология за формиране на обществени и граждански компетенции Default ThumbnailStudents’ Perception of the Effectiveness of the Professional Activity of Teachers of Higher Education Institutions: the Influence of Social Conditions Default ThumbnailRole And Place of Monitoring and Control in Project Management in Organizations

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Explaining the Components of Reflective Thinking Based on Fuzzy Topsis Analysis

Следваща статия

Пролетна конференция на съюза на математиците в България

Следваща статия

Пролетна конференция на съюза на математиците в България

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2022, година XXX

Computer Models for Playing Billiards Using Frontal Shot

Последни публикации

  • Кабинетът предлага Висшето училище по сигурност и икономика в Пловдив да се нарича Академия по национална и информационна сигурност
  • 137 работодатели ще сключват договори за обучение на студенти
  • Прецизираха Правилника за прилагане на Закона за развитието на академичния състав
  • В Министерския съвет отпуснаха над 18,5 млн. лв. за обезщетения в образованието
  • Четири медала за България от Централноевропейската олимпиада по информатика
  • 526 иновативни школа от есента
  • Отличия за програмисти
  • „Утринна история“ за 300 деца в яслите
  • Софийската математическа гимназия с най-висок бал в столицата за поредна година
  • МОН публикува първото класиране за прием в VIII клас
  • Четири медала за младите химици
  • Училище за развитие на таланти
  • Заради Родопа планина – различното преживяване
  • На закуска с директора
  • Красотата на съвременната наука
  • Изкуството да вдъхновяваш
  • Тайните на залива Тауклиман
  • Софийският университет събира българисти и слависти
  • „Летен университет“ през август в Китен
  • Министър Красимир Вълчев се включи в училищна инициатива за популяризиране на спорта сред децата
  • Как се създават хотели за насекоми
  • Специалност „Право“ отново е най-предпочитана в Софийския университет

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"