Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Методите обяснение, разказ и лекция при устно представяне на учебното съдържание от учителя. Значими особености на езика и стила

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
13-10-2022
в Uncategorized
A A

Галина Георгиева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/bel2022-5-6GG

Резюме. Методите обяснение, разказ и лекция, свързани с устно представяне на учебното съдържание, са силно критикувани, но учителите предпочитат да ги използват. Повишаването на ефективността поставя все по-високи изисквания и към особеностите на езика и стила, когато се прилагат тези методи. В статията е представен сравнителен анализ на данни от онлайн анкетно проучване с две групи студенти от Факултета по педагогика на Софийския университет „Св. Кл. Охридски“. Разкрито е тяхното мнение относно убедителността, достъпността, образността и емоционалността при използване на методите обяснение, разказ и лекция, свързани с устно представяне на учебното съдържание.
Ключови думи: обяснение; лекция; методи на обучение; студенти; нагласи; анкетно проучване

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПрофесионална квалификация по религия за учители нетеолози: добра практика на УниБИТ Default ThumbnailВзаимодействие между езиковите дисциплини в средното училище с цел подобряване уменията на учениците за четене Default ThumbnailИнтердисциплинарният урок по човекът и обществото. Природните области в България в контекста на „Четирите годишни времена“ от Антонио Вивалди Default ThumbnailScientists in Agriculture: 100 Years since the Birth of Dr. Johanna Döbereine

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Лингвистични и методически проблеми при работа в часовете по профилирана подготовка

Следваща статия

Романът „Дневникът на Дебелянов. Синият Бележник“ – изпитания на жанра или дневник на съзнанието

Следваща статия

Романът „Дневникът на Дебелянов. Синият Бележник“ – изпитания на жанра или дневник на съзнанието

Роли и значения на усвоените образи, или за античните реминисценции във възрожденската книжнина

Времето има значение, когато оставяме… книги

Последни публикации

  • Форум за ранно детско развитие се проведе в Стара Загора
  • Отворената наука гарантира бърз трансфер на знания към икономиката
  • „Аз-буки“ представи „Стопанска история на българите в Османската империя“
  • Непознати улици
  • Създават училищни програми за четене с разбиране по национална програма
  • Професионалната гимназия по туризъм „Проф. д-р Асен Златаров“ в Кърджали с нов Център за хуманитарни науки
  • 4000 българи са регистрирани в платформата за учене на възрастни EPALE
  • Училището в Бобовдол чества 70 години традиции в образованието
  • Облекчения за инвестиции в изследвания
  • В Министерския съвет: Удължават срока за изпълнение на две национални научни програми
  • 140. СУ „Иван Богоров“ в София показа как се учи чрез изкуство
  • Зам.-министър Наталия Михалевска: Трансформацията на образованието има за цел да изгради потенциал за бъдеще на всеки човек
  • Близо 27% от учениците у нас употребяват тютюневи изделия
  • Първи академичен кампус в „Студентски град“
  • Министър Красимир Вълчев: Инвестициите в STEM среда увеличават мотивацията и интереса на учениците
  • „Аз-буки“ представя нови издания на Коледния панаир на книгата
  • Тайнствата на Рила
  • Застрашената тръноопашата потапница зимува у нас
  • Приказкотерапия в Челопеч
  • Загадъчната природа на тъмната материя
  • Учениците от СУ „Иван Вазов“ в Плевен с иновативен урок по предприемачество
  • Енотите показват склонност към опитомяване

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"