Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Learning Analytics Tool for Bulgarian School Education

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
26-08-2021
в Uncategorized
A A

Silvia Gaftandzhieva, Rositsa Doneva,
George Pashev, Mariya Docheva
University of Plovdiv “Paisii Hilendarski” – Plovdiv (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2021-4-2-lea

Abstract. Nowadays, schools use many information systems to automate their activities for different stakeholders’ groups – learning management systems, student diary, library systems, digital repositories, financial management and accounting systems, document processing systems, etc. The huge amount of data generated by the users of these systems, led to increased interest in the collection and analysis of data to encourage students to achieve higher results, teachers to provide personalized support and school managers to make data-driven decisions at all levels of school, and stimulates research into the application of Learning Analytics (LA) in schools. The paper presents a LA model and a software prototype of the LA tool designed for the needs of Bulgarian school education from the perspective of different stakeholder groups (students, teachers, class teachers, parents, school managers, inspectors from evaluation agencies), aiming to improve school methods of approaching and analyzing learning data. The tool allows stakeholders to track data for students’ learning or training for different purposes, e.g. monitoring, analysis, forecast, intervention, recommendations, etc., but finally to improve the quality of learning and teaching processes. Research and experiments with the model and the LA tool under consideration are conducted based on the information infrastructure of a typical Bulgarian school.
Keywords: learning analytics; intelligent data analysis; learning data; learning analytics models; data collection; data analysis; software prototype; school education; educational improvement

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailЗа един стойностен и полезен труд Default ThumbnailProblem of the 8-th Experimental Physics Olympiad, Skopje, 8 May 2021 Determination of Planck constant by LED Default ThumbnailThe Motivation of Bilingual Students in Mathematics and Information Technology Education Default ThumbnailИзследване и анализ на нагласите на студентите при използване на генеративен инструмент на изкуствен интелект

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Представяне на понятието конично сечение с компютър

Следваща статия

За природата на математиката и за математиката в природата – една приказка за симетрията с продължение за малки и големи

Следваща статия

За природата на математиката и за математиката в природата – една приказка за симетрията с продължение за малки и големи

Годишни награди за учители по математика и информатика

В Q4 на JCI индикатора на Web of Science

Последни публикации

  • Обезщетение при недопускане на работа
  • Проф. Елиза Стефанова, председател на Националната агенция за оценяване и акредитация: В България няма толкова студенти, за да има такова огромно ветрило от специалности в университетите
  • Нетрадиционен фест събира млади таланти във Варна
  • Снимка на броя: Цветя за Вазов
  • Да преосмислим заедно Европа
  • Ревнива диня, разговорна чорбица или тъжен сладкиш
  • Проф. Мирослав Карабалиев е новият ректор на Тракийски университет
  • Уточнение за обяви на конкурси за директори в областите Шумен и Разград
  • Поморие посреща директорите на центрове за подкрепа за личностно развитие
  • Правителството одобри промени в Просветния закон
  • Отбелязваме 175 години рождението на Иван Вазов
  • Стипендии и за студенти в платена форма
  • Министър Вълчев и ректори обсъждат таксата за платено висше образование
  • Български ученици спечелиха отборни бронзови медали от Международния турнир на младите физици (IYPT)
  • Министър Красимир Вълчев: Повече практически задачи ще има в изпитите след 7-ми клас
  • Кът с историята на Никопол
  • По пътя към българските корени
  • Наши учени създават заместители на пестициди
  • Амбицията да си върнеш статута на гимназия
  • Кофеинът забавя стареенето
  • 320 седмокласници със 100 точки на НВО по матeматика
  • Над 2500 ръководители на образователни институции ще се учат да управляват европроекти

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"