Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Контент-анализ за наличие на емоционални стимули в образователните материали за III група, сравнение с образователно направление за развитие на емоционална интелигентност

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
29-09-2022
в Uncategorized
A A

Карина Господинова
Великотърновски университет „Св. cв. Кирил и Методий”

https://doi.org/10.53656/ped2022-7.08

Резюме. Представеното изследване представлява задълбочен анализ на шест одобрени от МОН програмни системи за трета група, в които емоционалното възпитание е интегрирано. Те са сравнени с дидактичен авторски модел на образователно направление за възпитаване на емоционална интелигентност. Резултатите показват статистически значими разлики между шестте програмни системи, което предполага, че нивото на интегриране на емоционалното възпитание е различно сред тях. На втора стъпка е сравнена програмната система с най-висок резултат с дидактическия модел на авторско образователно направление, като статистическа значимост е отчетена за емоцията отвращение. Изведено е заключението, че моделът на авторско образователно направление обхваща цялостното емоционално образование в такава степен, в каквато то се покрива от цяла една програмна система.
Ключови думи: емоции; емоционална интелигентност; предучилищно образование; Екман; социално и емоционално възпитание/учене

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailИзползване на статистически методи и ИКТ за представяне на преобладаващ личностен тип в класа Default ThumbnailМедицински конотации в понятието „криза“ Default ThumbnailЛитературните произведения в учебните програми за VIII – XII клас в контекста на възпитанието и превантивната педагогика Default ThumbnailКогато стотните имат значение: скалиране и калибриране на индикатори в критериалната система на националната агенция за оценяване и акредитация

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Насоки за повишаване ефективността на подготовката за реагиране при бедствия и първа помощ в системата на училищното образование

Следваща статия

140 години предучилищно образование: постижения и хоризонти

Следваща статия

140 години предучилищно образование: постижения и хоризонти

Сп. „Педагогика“, книжка 7/2022, година XCIV

Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV

Последни публикации

  • В Министерския съвет
  • „Силен старт“ за още 58 детски градини
  • Задържаха ученик за стрелба с газов пистолет в Спортното училище в Хасково
  • Близо 700 проекта за училищни STEM центрове се финализират
  • УНСС откри 105-ата академична година
  • „Литературата не е музей“ преобразява уроците по литература
  • 21 университета и едно лечебно заведение с договори за антиплагиатски софтуер
  • Над 716 000 ученици влизат в класните стаи
  • Министър Красимир Вълчев: Колкото по-рано включим децата в образователната система, толкова по-успешно ще бъде приобщаването им
  • Изданието „Написаното остава! Пиши правилно! 101 езикови бележки“ с премиера в БТА
  • Столичното 51. СУ откри новата учебна година с тържествен водосвет
  • Началникът на кабинета Таня Михайлова откри нов STEM център в НУ „Иван Вазов“ във Враца
  • Учебната година в ОУ „Неофит Рилски“ в Габрово започва с нов физкултурен салон и STEM център
  • ТУЕС с нов корпус в „София Тех парк“
  • Министър Красимир Вълчев в първия учебен ден: Учителите имат нужда от подкрепата ни
  • Ресурсен учител учи децата как да общуват с „различните“ от тях
  • Приветствие на министъра на образованието и науката Красимир Вълчев за първия учебен ден
  • Най-новото училище в Германия е „Алеко“
  • Министър Красимир Вълчев открива учебната година в две училища
  • Литературен клуб „БългарЧЕТА“ към БУ „Звънче“ на Острова учи на любов към книгите
  • Децата от НУ в Стрелча учат миналото на региона в неформална среда
  • Връчиха рекордните 145 Национални дипломи

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"