Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Компютърни модели на една олимпийска математическа задача

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
29-08-2024
в Uncategorized
A A

Тони Чехларова, Младен Вълков
Институт по математика и информатика
Българска академия на науките (България)

https://doi.org/10.53656/math2024-4-6-com

Резюме. Представени са динамични компютърни модели на една геометрична задача от XXIII балканска олимпиада по математика през 2006 г. Описани са идеи за използването им: за осигуряване на условия за изследователска работа и формулиране на хипотези, за откриване на идея за решаване, за представяне на решение, за изучаване на софтуера чрез задачи. Направена е препратка към динамични компютърни модели на други олимпийски задачи, предоставени във Виртуалния училищен кабинет по математика, разработван в Института по математика и информатика на Българската академия на науките. Обсъдена е възможността за използването им както в неформалното, така и във формалното образование по математика и информационни технологии.
Ключови думи: изследователски подход, олимпиада по математика, GeoGebra, компютърни модели

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailGeoGebra Impact in Avoiding Common Mistakes Students Make in Handling Exponential Functions Default ThumbnailИзграждане на компетенции за разработване на stem обучителни ресурси у бъдещи учители по природни науки Default ThumbnailЗадачи за формиране на понятия с диаграми на Вен с пет множества Default ThumbnailКомпетентностен анализ на учебно-преподавателската дейност като рефлексия към качеството на висшето образование
Етикети: GeoGebraизследователски подходкомпютърни моделиолимпиада по математика

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Нагласи на бъдещите учители за прилагане на изкуствен интелект в обучението

Следваща статия

GeoGebra Impact in Avoiding Common Mistakes Students Make in Handling Exponential Functions

Следваща статия

GeoGebra Impact in Avoiding Common Mistakes Students Make in Handling Exponential Functions

Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII

Паронимия и четене

Реципиент, носител, лауреат

Последни публикации

  • Забраната за смарт устройства в училище влиза в сила през ноември
  • Министър Красимир Вълчев: Необходим е ръст на заплатите в регионалните управления на образованието
  • Премиер и министър откриха нова детска градина в Костинброд
  • Колежът по туризъм в Бургас откри обновената си сграда
  • За осигуряването на кадри за бизнеса разсъждаваха учениците на изпита по професия и по профилиращ предмет
  • Рекорден брой участници в националните студентски летни игри „Летен университет“
  • Google дарява нови 150 000 щатски долара на INSAIT
  • Приобщаване по нидерландски
  • В градовете охлаждане няма
  • В над 400 училища ще се проведе матура по профилиращ предмет или по професия
  • Бърза писта за таланти
  • Малкото училище с големите успехи
  • От Рим и Неапол до Пловдив и остров Света Анастасия
  • „Написаното остава. Пиши правилно!“ вече е в продажба
  • Учени са разработили „кожа в спринцовка“
  • Зрелостниците писаха по Яворов и за силата да прощаваш
  • 11-годишната Рая от Варна покори Балкана
  • Магията на музиката
  • Зам.-министър Емилия Лазарова: В 167 училища ремонтите продължават
  • Може ли шефът да ви задължи да карате личната си кола по работа?
  • Три златни и един сребърен медал за най-доброто представяне на България на Международната олимпиада по астрономия и астрофизика
  • За множественото число на нарицателното тикток

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"