Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Invisible Professional TV Watchers under Surveillance

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
13-12-2024
в Uncategorized
A A

Assoc. Prof. Zhana Popova
Sofia University “St. Kliment Ohridski”

https://doi.org/10.53656/phil2024-03S-12

Abstract. This paper presents the results from a study of the attitudes of TV workers in entertainment shows in two main category oppositions: “visible”/“invisible” and “interesting”/“insignificant”. The conducted interviews show that despite the stress of the workroom, nobody quits their workplace. Loggers and copilots keep their jobs, despite the pressure, because they want to “overcome the challenge” and to “leave their comfort zone”. These lines strongly resemble the lines used by producers to describe contestants in the shows. The lowest hierarchal level job in reality TV shows (such as Big Brother or The Farm) is for workers to compete among themselves in describing the most “interesting” scenes which should not be overlooked. Our research shows, that these reality TV workrooms overflow with competition between ready-made stereotypical expectations of “interesting” interactions between contestants and unexpected “more interesting” occurrences. I attempt to answer the question: What messages in TV entertainment come from the relationships between video surveillance workers? One of the research results points, that people’s desire to have symbolic power over others, to establish the ideas of what is “interesting”, is the reason why this descriptive job has not yet been delegated to software solutions but instead people’s senses are used as mechanical appliances.
Keywords: media, television, popular culture, entertainment, invisible workers

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailTrolling as Political Discourse Default ThumbnailIn a Lad’s World. A Popular TV Series and Social Media in the Shadow of the Russo-Ukrainian War Default ThumbnailAddressing Maritime Industry Feedback For Continuous Improvement: A Process Model Default ThumbnailИзследване на потенциала на аудиокнигите за изграждане на ключови компетентности в чуждоезиковото преподаване и обучение по английски език
Етикети: entertainmentinvisible workersmediapopular culturetelevision

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

On Hip-Hop Music as Pop-Politics: A Look at the Poetics in Trajectories of Content and Form

Следваща статия

The Acceleration of Intimacy. Representations of Love, Sexuality and Relationships in Virtual Reality

Следваща статия

The Acceleration of Intimacy. Representations of Love, Sexuality and Relationships in Virtual Reality

Green Acts: Global Politics vs Local Crises (A Case Study in Two Bulgarian Villages)

Polit-Pop Sustainability: Policies, Businesses, and Media Heroes for a ‘Green’ Lifestyle

Последни публикации

  • Бакалавърските програми трябва да бъдат по-широко специализирани
  • STEM център и нов физкултурен салон за учениците в с. Скравена
  • Икономически университети организират единен приемен изпит по математика на 15 юни
  • Нова употреба на глагола споделям
  • Трупа ли се осигурителен стаж по време на неплатен отпуск
  • Снимка на броя: Дядо вади ряпа
  • Държавата плаща за обучението на 1988 студенти с договори с работодател
  • Тервел Замфиров, световен шампион по сноуборд за младежи, студенти и мъже: Ден, в който не науча нещо ново, е безсмислен за мен
  • Министър Красимир Вълчев: Просперират страните, заложили на висшето образование
  • Мерки за пренастройване на образователната система
  • Връчиха първите Национални награди за приобщаващо образование
  • МОН ограничава максимално задължаването за закупуване на допълнителни учебни помагала от учебната 2025/2026 г.
  • Поскъпват процедурите, извършвани от Националната агенция за оценяване и акредитация 
  • Три нови позиции в Списъка със специалностите от професии с очакван недостиг на пазара на труда
  • Да учиш сред природата
  • Третокласници написаха книга за доброто
  • 225 години духовност и традиции
  • 561 български младежи ще пътуват безплатно из Европа
  • Министър Красимир Вълчев: Да научим децата да бъдат дигитални създатели
  • 10 удивителни срещи в Трявна
  • Над 2900 зрелостници ще се явят на трета матура
  • Наградиха участници в ученическия конкурс „Моите родови корени от Македония и Одринска Тракия“

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"