Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

GeoGebra Impact in Avoiding Common Mistakes Students Make in Handling Exponential Functions

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
29-08-2024
в Uncategorized
A A

Shpresa Tuda, Shpetim Rexhepi
Mother Teresa University – Skopje (North Macedonia)

https://doi.org/10.53656/math2024-4-7-geo

Abstract. Exponential functions, symbolized by f(x) = ax, represent fundamental mathematical concepts with extensive applications in real-world scenarios, ranging from population growth to compound interest and radioactive decay (Tuda & Rexhepi 2023). This abstract highlights the significance of GeoGebra, an intuitive mathematical software, in interactive visualization and analysis, particularly in addressing common mistakes students make when engaging with exponential functions. Through its user-friendly interface, GeoGebra facilitates a hands-on approach to learning, offering students a practical and engaging environment to rectify misconceptions and deepen their understanding of the mathematical principles governing exponential functions.
This study incorporates a comparative analysis of traditional and technological teaching methods, focused on 2nd-year students at high school “8-Shtatori” in Skopje. By evaluating the efficacy of both approaches in fostering a deeper comprehension of exponential functions, the outcomes contribute valuable insights into pedagogical strategies, shedding light on optimizing the learning experience for students grappling with exponential functions. Additionally, surveys and direct comparisons of solutions with students in the classroom setting provided firsthand observations on how learners interact with the material and identified common mistakes made during problem-solving. The insights gained from these surveys and discussions further informed the development and refinement of the approach, ensuring a comprehensive understanding of both the benefits and challenges associated with learning exponential functions through GeoGebra.
Keywords: exponential functions, analysis, students, GeoGebra

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailDigital (Non)reality: Pedagogical Approaches to Involving “Alpha” Children in the Digital World Default ThumbnailProject “Educational and Rehabilitation Hub” in the Conditions of War and Post-War Times: the Alternative Model Default ThumbnailКомпютърни модели на една олимпийска математическа задача Default ThumbnailTeachers’ Attitudes Bout Teaching And Learning Mathematics
Етикети: analysisexponential functionsGeoGebrastudents

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Компютърни модели на една олимпийска математическа задача

Следваща статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII

Следваща статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII

Паронимия и четене

Реципиент, носител, лауреат

Вестник „Аз-буки“ – брой 35/2024 г.

Вестник „Аз-буки“ – брой 35/2024 г.

Последни публикации

  • Откриха поделението на Русенския университет „Ангел Кънчев“ в молдовския град Тараклия
  • Премиера на Издателство „Аз-буки“: Книга със 101 езикови бележки ни учи на важните правила в българския език
  • Президентът Румен Радев участва в изпращането на абитуриентите от Националната гимназия в Благоевград
  • Празнично шествие в столицата по случай 24 май
  • Заместник-министър акад. Витанов призова за запазване на Рамковата програма за научни изследвания и иновации след 2027 г.
  • Министър Вълчев ще препоръча на училищата по-късно начало на учебния ден
  • Приветствие на министър Красимир Вълчев по случай 24 май
  • Зрелостници анализираха на втората матура лидерството в клас и привличането на инвестиции
  • „Написаното остава. Пиши правилно! 101 езикови бележки“ с премиера по БНР
  • Повече обучаващи се в професионални програми
  • Полетът на фантазията
  • МОН публикува за обществено обсъждане промени в Закона за предучилищното и училищното образование
  • Българската наука излиза на световната сцена в роботиката
  • Първото училище в Кюстендил празнува с приятели
  • Димитър Маринов ще представи книгите си в София
  • Жените, които променят света
  • Българското неделно училище „Св. Св. Кирил и Методий“ в Египет възстановява работа
  • Премиерът Росен Желязков: 24 май е празник, върху чиито основи да градим нашето общо европейско бъдеще
  • Най-добрите математици сред студентите
  • Българските азбуки и чатджипити
  • „Аз-буки“ проведе семинар за публикуване на научни изследвания във ВТУ „Тодор Каблешков“
  • Снимка на броя: За глаголицата с обич

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"