Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Factors Impacting The Effective Citizenship Values Of Secondary School Students Within The Scope Of Social Studies Education

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
20-10-2021
в Uncategorized
A A

Elif Alkar, Tolga Kara
Emin Atasoy
Bursa Uludag University (Turkey)

https://doi.org/10.53656/ped2021-8.06

Abstract. In this study, it was aimed to identify the factors impacting the effective citizenship values of secondary school students within the scope of social studies education. The research data were collected from 5 different secondary schools located in the province of Kocaeli in Turkey in the fall semester of 2020-2021 academic year. Participants of the study were a total of 905 students, 481 of whom were females and 424 of them were males. In this study carried out in the scanning design as a descriptive study, the effect of students’ grade level, gender, education level of their parents, monthly income of the family, frequency of following the news and being a member of a non-governmental organization on the effective citizenship values were tried to be identified. The study is the first international research to determine the effective citizenship value levels of Secondary School students within the scope of social studies education.
Keywords: secondary school students; social studies education; citizenship; effective citizenship; citizenship education, value

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default Thumbnail“Children’s Rights in Pandemic Times?” – Germany’s Handling of Children’s Rights during the Pandemic Put to the Test Default Thumbnail„На прощаване“ в типологията на лирическите жанрове Default ThumbnailНаучно-образователен преглед на ускорения арбитраж в контекста на съвременните практики Default ThumbnailSimulating Care and Empathy in Medicine – Can We Trust Artificial Agents

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Development Of Socially Desirable Characteristics And Values Of Students In Literature Teaching

Следваща статия

Centralisation And Decentralisation In Higher Education: A Comparative Study Of Hungary And Germany

Следваща статия

Centralisation And Decentralisation In Higher Education: A Comparative Study Of Hungary And Germany

Innovative Teachers, Who Are You? Innovative Teacher Analysis In The Light оf The Model оf The ‘Big Five’ Personality Traits

За приобщаването, обучението и развитието на деца и ученици с интелектуални затруднения

Последни публикации

  • Че какво без песен е светът
  • „Машина на времето“ връща кюстендилските ученици към изворите на знанието
  • Д-р Елеонора Лилова, началник на Регионалното управление на образованието – София-град: Мисията ни е да превърнем учителската професия в избор на сърцето и разума
  • Педагози от Софийска област обменят опит
  • Русенският университет отбелязва 80-годишнина
  • 60 години ДГ„Алиса“ създава чудеса за децата
  • Удължават срока за Националната научна програма „Повишаване на изследователския капацитет в областта на математическите науки“
  • МОН инициира дискусия за ограничаване на социалните мрежи за деца
  • МОН и УНИЦЕФ заедно за по-безопасна онлайн среда за учениците
  • „Вълшебните обувки на Кая“ ще стъпят и във Варна
  • Съвременните тенденции във физическото възпитание и спорта обсъдиха експерти на научна конференция в Софийския университет
  • Зам.-министър Емилия Лазарова награди млади посланици на здравето
  • „Аз-буки“ среща малките читатели в Разград с „Вълшебните обувки на Кая“
  • Министър Красимир Вълчев откри нова образователна инфраструктура в област Благоевград
  • Рекорден брой участници в Есенното национално състезание по физика (ОБНОВЕНА)
  • Бъдещи филолози от Софийския университет с учебни занятия в „Пирогов“
  • Над 6000 родители и близо 102 хиляди деца са обхванати в обученията на местните комисии за борба с противообществените прояви
  • МОН връчи първите награди за принос към отворената наука „ОРБИТ 2025“
  • 29 български ученици и студенти получиха стипендии от Китай
  • Удължава се крайният срок за участие в Националния фотоконкурс „В моето училище е най-хубаво“
  • INSAIT и Сметната палата представиха платформа за одит на обществени поръчки с изкуствен интелект
  • Училище за живота

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"