Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Effects of Short-Term Stem Intervention on the Achievement of 9Th Grade Students in Mathematics

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
30-06-2022
в Uncategorized
A A

Amra Duraković 1),
Dina Kamber Hamzić 2)
1) University of Bihać (Bosnia and Herzegovina)
2) University of Sarajevo (Bosnia and Herzegovina)

https://doi.org/10.53656/math2022-3-3-eff

Abstract. The aim of this study is to examine the effect of the STEM approach on students’ achievements in processing teaching topics from Algebra. A quasi-experimental design was used with an experimental and control group. The research was conducted on a sample of 73 ninth-grade students (aged between 14 and 15). STEM approach was performed in teaching the experimental group, while the control group was taught in a traditional way. The obtained results showed that the STEM intervention had a positive impact reflected in significantly better results on the achievement tests. The girls performed better than boys on all tests.
Keywords: algebra; gender differences; STEM activities; STEM approach

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailРавнище на формираност на социолингвистичните и социокултурните компетентности на учениците в началния етап на основната образователна степен през погледа на родителите Default ThumbnailМодел на педагогическа технология за формиране на обществени и граждански компетенции Default ThumbnailStudents’ Perception of the Effectiveness of the Professional Activity of Teachers of Higher Education Institutions: the Influence of Social Conditions Default ThumbnailРеференции към системата на професионално образование и обучение в сектор туризъм

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Recognition of Problematic Educational Situations in Computer Modeling Training

Следваща статия

Динамичният софтуер в помощ на изследване на задачи от практиката

Следваща статия

Динамичният софтуер в помощ на изследване на задачи от практиката

How to Improve the First-Year Students Motivation in Learning Matrices

Приложение на успоредно проектиране за построяване сечението на призма с равнина

Последни публикации

  • „Пресичам безопасно с TEDI“ гостува в ОУ „Антон Страшимиров“ – Бургас
  • Министър Вълчев откри обновени общежития за над 1200 бъдещи инженери и спортисти в София
  • Защо е важно да разграничаваме трудовия стаж от професионалния опит
  • Снимка на броя: Малките пекари
  • Доцент д-р Боряна Иванова, ректор на Аграрния университет – Пловдив: Бизнесът в сектора предпочита нашите кадри
  • INSAIT създаде модел, който дава на роботите триизмерен пространствен интелект
  • Приобщаването и интеграцията са във фокуса на работата на МОН
  • Техническата професионална гимназия „Никола Й. Вапцаров“ в Радомир отбелязва 100 години
  • Националната агенция за оценяване и акредитация връчва първи годишни отличия за добри практики
  • Министър Красимир Вълчев: Важно е учителите да възпитават
  • Министър Красимир Вълчев свиква извънредно съвещание с началниците на Регионалните управления на образованието за сигурността в училищата
  • Игри на родолюбието в Смолян
  • В Министерския съвет
  • Правителството отпусна над 6 млн. лв. за национални програми в образованието
  • Директори на детски градини искат промени в Закона за предучилищното и училищното образование
  • Министър Красимир Вълчев: Трябва да осигурим време на учителите и учениците (ДОПЪЛНЕНА)
  • Родители и деца спортуват и рисуват заедно в новата детска градина в село Въглен
  • И Минно-геоложкият университет иска филиал в Бургас
  • Как се създават училищни документи с асистент с изкуствен интелект
  • Д-р Ваня Кастрева: Истинският лидер е този, който може да се адаптира
  • Ученицитe от ПМГ „Проф. Емануил Иванов“ спечелиха XX издание на Турнира на младежките противопожарни отряди за купа „Юлиян Манзаров”
  • Над 230 директори обсъждат мисията на днешното образование

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"