Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Digital Storytelling as a Method of Achieving Visual Literacy

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
31-10-2024
в Uncategorized
A A

Dr. Silvana Karagyozova, Assist. Prof.
Sofia University “St. Kliment Ohridski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-8.05

Abstract. The research aims to explore the pedagogical benefits of the digital storytelling tool on the acquisition of visual literacy among higher education learners, as well as their personal attitudes during the process of completion of the specific task. Two main questions were asked: “Does digital storytelling support the development of key skills related to visual literacy?” and “Do the learners feel sufficiently engaged and motivated in the specific pedagogical tool of digital storytelling?” A qualitative approach was used using the method of direct observation and a survey with free-text answers. As in our case, Digital story is intended for students studying audiovisual disciplines in higher education, we have significantly raised the performance and assessment criteria so as to be adequate to the level of professional training to be covered by the relevant academic degree. The subjective evaluations of the students clearly showed a positive attitude towards the learning process, and the objective teaching observations brought out the presence of achievements in an upward direction. The important teaching conclusions are that, in a pedagogical aspect, Digital story fulfilled its purpose – to assist in a light and fun way to master audiovisual technical and creative skills at a high professional level, to engage learners with course content, to have a lasting impact on higher order visual literacy skills, to effectively develop visual thinking.
Keywords: digital storytelling, visual literacy

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailAcademic Cooperation and Mobility: In the Context of the Covid-19 Pandemic Default ThumbnailИзключително фантастичният Е. Т. А. Хофман – една традиция в полето на модерността Default ThumbnailУчебно пособие с изявена функционалност за подготовка на бъдещите учители по български език и литература Default ThumbnailA Conception for Intermediality through Text and Music in the Education of Future Kindergarten and Primary-school Teachers
Етикети: digital storytellingvisual literacy

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Проф. Георги Вълчев, ректор на СУ „Св. Климент Охридски“: Денят на будителите е време за размисъл

Следваща статия

Модел за вторична социализация и ресоциализация на студенти със специални образователни потребности в академична среда

Следваща статия

Модел за вторична социализация и ресоциализация на студенти със специални образователни потребности в академична среда

Средствата за научноизследователска и развойна дейност продължават да нарастват

Средствата за научноизследователска и развойна дейност продължават да нарастват

Нагласи и предизвикателства пред учителите по музика в предучилищна и начална училищна възраст за интегриране на музикалното изкуство в интердисциплинарния STEAM подход

Последни публикации

  • Отличия за млади благотворители
  • Международният младежки медиен фестивал „Арлекин 2025“ събра над 150 ученици
  • Емоции от първата ученическа екскурзия
  • Открий своята професия, избери своето бъдеще
  • Фестивалът „Ало, Космос! Говори България!“ се завръща с пето издание
  • Над 2000 занимания за деца в лятната ваканционна програма на МОН
  • Държавата подкрепя 2500 деца с дарби през 2025 г.
  • Психоаналитикът проф. Моника Богданова: Ученето е усилие, а в последните години се сведе до забавление
  • Медиатор по призвание
  • Интегрален тест в VII клас след промяна в учебните програми
  • Софийският университет е сред първите 50% от най-добрите в света в QS University Rankings 2026
  • Какво трябва да знаем за отпуска при две и повече деца
  • Национално състезание по пътна безопасност във Враца
  • Тържество на таланта
  • Бебешката зала в Габрово – възродената сцена за детски усмивки
  • Първо българско училище в Остин отпразнува края на учебната година
  • ДГ „Еделвайс“ докосва сърцата
  • Децата учат най-добре чрез преживявания
  • Чудесата нямат край
  • Удължават общественото обсъждане на промените в Закона за предучилищното и училищното образование
  • Доц. д-р арх. Гичка Кутова-Каменова, ректор на УАСГ: Нужно е още по-тясно сътрудничество между бизнеса и висшето образование
  • Споделянето е пътят към успеха

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"