Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

A Study of Online Courses Outcomes and Gamification Approach Application among Engineering Students during and after the COVID-19 Pandemic

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
29-02-2024
в Uncategorized
A A

Dr. Veselina Jecheva, Assoc. Prof.
Burgas Free University (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.11

Abstract. Online and hybrid courses on IT-related topics have been increasing in demand and interest for decades, but the recent pandemic situation has made them critical. This article presents the results of a survey related to online/hybrid learning among engineering students in Bulgarian universities. The results reveal some of the problems and attitudes towards programming education, as well as some challenges and expectations of students regarding online programming courses according to recent educational requirements. Some popular gamification, PBL and GBL strategies were used in the online learning process. Some elements of gamification were introduced into the learning process. At the end of the training, a survey was conducted to assess the opinions of the students regarding the introduction of these elements and their impact on increasing the quality of training. Some of the results are shown in the article.
Keywords: programming education, pedagogy aspects of digital and blended learning, gamification-based learning, project-based learning

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailAddressing Challenges in Enhancing Team Collaboration and Evaluating Interdisciplinary Projects Default ThumbnailДемографски измерения на преподаването на руския език в средното училище Default ThumbnailИзграждане на мрежата от български търговски агентства в Османската империя в края на XIX век – предизвикателства, проблеми, решения Default ThumbnailAxiomatizing the Education System: Analysis, Taxonomy or Professional Development?
Етикети: gamification-based learningpedagogy aspects of digital and blended learningprogramming educationproject-based learning

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Свободни онлайн ресурси в час по математика

Следваща статия

Актьорите Теодора Духовникова и Димо Алексиев: Професията ни предизвиква много съмнения по време на целия ни път

Следваща статия
Актьорите Теодора Духовникова и Димо Алексиев: Професията ни предизвиква много съмнения по време на целия ни път

Актьорите Теодора Духовникова и Димо Алексиев: Професията ни предизвиква много съмнения по време на целия ни път

Министър Галин Цоков присъства на два открити урока в Софийската професионална гимназия „Княгиня Евдокия“

Министър Галин Цоков присъства на два открити урока в Софийската професионална гимназия „Княгиня Евдокия“

Сп. „Педагогика“, книжка 1s/2024, година XCVI

Последни публикации

  • Няма вълшебна рецепта за успех
  • Госпожо, вие ме научихте да бъда българче
  • Лятната кампания „Зелени библиотеки“ за първи път в парк „Герена“
  • Вълшебства в ДГ „Вълшебство“ в Бургас
  • Учени създадоха бактериален препарат с пестицидно действие
  • Конкурс за български лектор в „Тринити колидж“
  • Какво следва при незаконно уволнение и как се търси обезщетение
  • Без опашки за здравни карти преди началото на учебната година
  • Мултитаскинг или многозадачност
  • Когато логика и интуиция вървят ръка за ръка
  • Предложение: Работа от вкъщи през лятото за родители на деца до 12 години
  • Обновяват кабинети и изграждат центрове за хуманитарни науки в 398 школа
  • Школи за олимпийски таланти
  • Петима кандидати за началник на РУО – София-град, са допуснати до тест
  • Ученичка от Математическата в Пловдив в топ 5 на най-престижната международна изследователска програма
  • Всяко дете е личност, която заслужава уважение и подкрепа
  • Един учебен час… по дантела
  • Учени отгледаха модел на човешки мозък
  • Социални техники и изкуства на личността
  • Децата на Родопите – пазители на традициите
  • Българските ученици с 3 медала от Международната олимпиада по изкуствен интелект
  • Училище на радостта

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"