Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Правна консултация
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Правна консултация
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Професионално образование Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2021 г.

Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2021, година XXIII

в Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2021 г.

МЕТОДИКА И ОПИТ

Методът Монтесори – „Иновация в действие“

Любимка Габрова
ДГ „Монтесори планета България“ – Плевен

https://doi.org/10.53656/voc21.31mont

Резюме. Авторът споделя опит за въвеждане Монтесори метода „иновация в действие“ за увеличаване динамиката на взаимодействие – време, темпо, пътя и място за стимулиране на физическото, психическото, емоционалното и социалното развитие на децата…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Иновационни методи за повишаване на мотивацията на учениците

Инж. Янна Маданска
Професионална гимназия по ядрена енергетика „Игор Курчатов“ – Козлодуй

https://doi.org/10.53656/voc21.32ino

Резюме. Статията разглежда проблемите на мотивацията на образователната дейност на учениците…

виж повече

 


ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА ДЕЙНОСТ

Съвременни интеркултурни образователни програми за етнографски и исторически музей

Елена Витанова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/voc21.33inter

Резюме. Образованието у нас се осъществява в контекста на единна културно-образователна среда, която създава гаранции за защита и развитие на отделните култури…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

„Хората сигурно са полудели“ – за липсата на качествено време, прекарано между съвременните родители и техните деца

Светослава Съева
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/voc21.34hora

Резюме. Статията разглежда проблема за абдикацията на съвременните родители от едно от основните им конституционни права и задължения: лично да отглеждат и възпитават децата си, и отражението на този факт върху децата, с които работят педагозите…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


СТЪПКИ КЪМ УСПЕХА

Приложение на европейската инициатива за обучение по медийна грамотност в България

Данаил Данов, Мадлен Данова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/voc21.35pril

Резюме. Статията представя резултатите от проект, насочен към ползването на роботи асистенти в перспективата на повишаване качеството на живот в условията на застаряване на населението в Европа и увеличаване на процента лица със затруднения…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


 ПИСМА ДО РЕДАКТОРА

Ролята на преподавателите в променящия се свят на образованието и обучението

Силвия Тонева
Национална агенция за професионално образование и обучение

https://doi.org/10.53656/voc21.36prom

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


УЧИЛИЩЕ ЗА УЧИТЕЛИ

В настоящия брой представяме:
Средно училище „Св. св. Кирил и Методий“ – Козлодуй
www.kim-kozloduy.com

Използване на проектния метод в часовете по литература

Грета Владимирова
СУ „Св. св. Кирил и Методий“ – Козлодуй

https://doi.org/10.53656/voc21.37proe

Резюме. В статията се разглеждат теоретическите и практическите аспекти на приложение на проектната дейност като един от активните методи на обучение в часовете по литература в гимназиален етап на обучение…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Приложение на информационните и комуникационните технологии в обучението по математика в гимназиален етап

Ивайло Асенов
СУ „Св. св. Кирил и Методий“ – Козлодуй

https://doi.org/10.53656/voc21.38int

Резюме. В Средно училище „Св. св. Кирил и Методий“ – гр. Козлодуй, използването на интерактивни методи, и в частност използването на ИКТ за обучение, контрол и оценяване по различни учебни предмети, е една от приоритетните цели през последните няколко години и се реализира от почти всички педагогически специалисти…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Здравно образование за пълноценен живот

Анелия Ангелова
СУ „Св. св. Кирил и Методий“ – Козлодуй

https://doi.org/10.53656/voc21.39zdra

Резюме. В тази статия се засяга темата за здравното образование. Изясняват се същността на здравето и значението на здравното образование…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Баланси

Следваща статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2021, година LXIV

Следваща статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2021, година LXIV

Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2021, година XLVIII

Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

Последни публикации

  • Да очароваш с наука
  • Първи операции по Програма „Образование“
  • Сдружението на директорите става на 20
  • Още 10 млн. лв. за модернизация на професионалните гимназии
  • По-добри резултати по математика в X клас
  • Трудните задачи със свободен отговор
  • Водим бъдещето за ръка
  • За една грешка при членуването
  • Европейска мрежа от иновативни университети
  • Обявяват програмата за иновации през юли
  • Украинчета на летни занимания в Смолян
  • Да създадеш знаеща личност
  • Бутиковото училище в Драгалевци
  • Училището със 100% дуално обучение
  • С призови места по роботика
  • Свищовската гимназия „Алеко Константинов“ с център за професии на бъдещето
  • Омагьосани от футбола
  • Инж. Розалия Личева, началник на РУО – Велико Търново: Броят на младите учители нараства
  • Наши университети в престижна световна класация
  • Улесняват приема на чужди студенти
  • Как да се представят научните постижения
  • Флуоресцентните антибиотици
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Правна консултация
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG