Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. „Педагогика“, 2022 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 8/2022, година XCIV

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
20-10-2022
в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2022 г.
A A

ЕЛЕКТРОННО ОБУЧЕНИЕ

Дигитални компетентности и образователни неравенства в европейски контекст в резултат от ускорено преминаване към електронно дистанционно обучение (в условията на пандемията от COVID-19)

Румяна Пейчева-Форсайт, Бистра Мизова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
Галин Цоков
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.01

Резюме. В публикацията се представят синтезирани резултати от експресен обзор, базиран на метаанализ на доказателства от ефектите на пандемичната криза върху образованието в 11 европейски държави в контекста на „спешното“ преминаване на училищните системи към електронно обучение от разстояние…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Характеристики и специфика на е-оценяването, подпомагащо/ориентирано към ученето във висшето училище – гледни точки и изследвания

Вася Делибалтова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.02

Резюме. Целта на настоящия текст е да се откроят основните дискусионни въпроси, свързани с е-оценяването, и в частност с е-оценяването, подпомагащо/ориентирано към ученето, и на тази основа да се очертаят предизвикателствата пред практиката и изследванията в това поле…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Дигитална изпитна практика: потенциал, проблеми, перспективи

Даниела Кирова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.03

Резюме. Статията разглежда електронното оценяване във висшето образование въз основа на класификация от гледна точка на технологиите и техническите средства…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Adoption of LMS Moodle Tools in Student Learning – in Line with Teaching Practices

Silviya Blagoeva-Karamfilova, Silvia Parusheva
University of Economics – Varna (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.04

Abstract. The education of students in an online-based environment in the conditions of a pandemic leads to an intensification of the use of Learning Management Systems (LMS) by higher education institutions (HEIs)…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Подготовка на преподаватели по здравни грижи от Медицинския университет – Пловдив, за работа в Moodle

Ангелина Киркова-Богданова
Медицински университет – Пловдив

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.05

Резюме. Внезапното преминаване към дистанционно обучение поради COVID-19 пандемията създаде стрес, особено голям за здравното образование, при което практическите умения се изграждат в специализирани кабинети и до леглото на болния…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ

Integrating Intercultural Education in the Primary School Curriculum

Bujar Adili, Sonja Petrovska, Gzim Xhambazi
Goce Delchev University (North Macedonia)

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.06

Abstract. The paper investigated through which subjects intercultural education can best be applied in the primary school curriculum…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Identifying Students’ Level of Psychological Well-being Amidst the COVID-19 Pandemic

Aislu Akisheva
L.N. Gumilyov Eurasin Nnational University (Kazakhstan)

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.07

Abstract. An empirical psychological survey has been conducted with students of the L.N. Gumilyov Eurasian National University (Nur-Sultan, Kazakhstan) to reveal the psychological conditions of students in the COVID-19 pandemic…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Нагласи на бъдещите детски учители към STEM подхода

Наталия Павлова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“
Михаела Тончева
Софийски университет „Свети Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.08

Резюме. В статията са представени данни от дискусии, наблюдения и анкетно проучване, проведено сред студенти – бъдещи детски учители…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Агресията у детето през призмата на бихевиоризма (Кратък теоретичен анализ)

Донка Никова
Университет за национално и световно стопанство

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.09

Резюме. Настоящата статия представя кратък теоретичен анализ на агресията у детето през погледа на бихевиоризма…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Превантивни дейности на комисиите за борба с противообществените прояви при малолетни и непълнолетни

Любка Атанасова
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.10

Резюме. Настоящата статия представя подробен анализ на дейността на местните комисии за борба с противообществените прояви при малолетни и непълнолетни и дейността на училищните комисии за борба с противообществените прояви при малолетни и непълнолетни…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 3s/2022, година XCIV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 7/2022, година XCIV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 9/2022, година XCIV Default ThumbnailГодишно съдържание на сп. Педагогика, 2022 г.

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Превантивни дейности на комисиите за борба с противообществените прояви при малолетни и непълнолетни

Следваща статия

Alternative Approaches to Vocational Education and Training – Part 2

Следваща статия

Alternative Approaches to Vocational Education and Training – Part 2

Счетоводното образование – подготовка на професионалисти, готови за бъдещето

Деца – игровизация – климатична грамотност

Последни публикации

  • МОН предлага система за управление на качеството в училищата и детските градини
  • Малена Замфирова е сред петимата най-добри млади спортисти на наградите на Европейските олимпийски комитети
  • Съединението – повод за гордост и размисъл
  • Ремонтират откритата спортна площадка в разградското ОУ „Васил Левски“
  • Пет медала за българските ученици от Европейската младежка олимпиада по информатика
  • Министър Вълчев представи новия началник на Регионалното управление на образованието – София-град
  • Снимка на броя: БУ „Аз Буки Веди“ в Кьолн откри учебната година
  • Министър Красимир Вълчев: Дългосрочната ни цел е изграждане на функционални умения и финансова грамотност сред учениците
  • Зам.-министър Наталия Михалевска се срещна с българските лектори в чуждестранни университети
  • Повече здравни кабинети в училища и детски градини от есента
  • В Министерския съвет
  • Математическият талант Димана Праматарова: Най-хубавото в състезаниета не са само медалите, а емоциите и истинските приятелства
  • Здравните карти на децата вече могат да се издават електронно
  • Асоциацията на българските училища в чужбина с поздрав за началото на учебната година
  • Тараклийският район посрещна 267 първокласници
  • По следите на психоаналитика Франсоаз Долто в България
  • Русенският университет откри първата академична година във филиала си в Тараклия
  • Таксите в системата на образованието вече и в евро
  • Д-р Ваня Кастрева, началник на РУО – София-град: Образованието е част от живота ми и тази страница няма как да бъде затворена
  • Първият звънец събра учениците в спортните училища
  • Четири златни и четири сребърни медала за България от Международната олимпиада по английски език
  • Отново Седмица на сърцето в училищата

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"