Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. „Педагогика“, 2022 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 8/2022, година XCIV

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
20-10-2022
в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2022 г.
A A

ЕЛЕКТРОННО ОБУЧЕНИЕ

Дигитални компетентности и образователни неравенства в европейски контекст в резултат от ускорено преминаване към електронно дистанционно обучение (в условията на пандемията от COVID-19)

Румяна Пейчева-Форсайт, Бистра Мизова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
Галин Цоков
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.01

Резюме. В публикацията се представят синтезирани резултати от експресен обзор, базиран на метаанализ на доказателства от ефектите на пандемичната криза върху образованието в 11 европейски държави в контекста на „спешното“ преминаване на училищните системи към електронно обучение от разстояние…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Характеристики и специфика на е-оценяването, подпомагащо/ориентирано към ученето във висшето училище – гледни точки и изследвания

Вася Делибалтова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.02

Резюме. Целта на настоящия текст е да се откроят основните дискусионни въпроси, свързани с е-оценяването, и в частност с е-оценяването, подпомагащо/ориентирано към ученето, и на тази основа да се очертаят предизвикателствата пред практиката и изследванията в това поле…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Дигитална изпитна практика: потенциал, проблеми, перспективи

Даниела Кирова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.03

Резюме. Статията разглежда електронното оценяване във висшето образование въз основа на класификация от гледна точка на технологиите и техническите средства…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Adoption of LMS Moodle Tools in Student Learning – in Line with Teaching Practices

Silviya Blagoeva-Karamfilova, Silvia Parusheva
University of Economics – Varna (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.04

Abstract. The education of students in an online-based environment in the conditions of a pandemic leads to an intensification of the use of Learning Management Systems (LMS) by higher education institutions (HEIs)…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Подготовка на преподаватели по здравни грижи от Медицинския университет – Пловдив, за работа в Moodle

Ангелина Киркова-Богданова
Медицински университет – Пловдив

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.05

Резюме. Внезапното преминаване към дистанционно обучение поради COVID-19 пандемията създаде стрес, особено голям за здравното образование, при което практическите умения се изграждат в специализирани кабинети и до леглото на болния…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ

Integrating Intercultural Education in the Primary School Curriculum

Bujar Adili, Sonja Petrovska, Gzim Xhambazi
Goce Delchev University (North Macedonia)

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.06

Abstract. The paper investigated through which subjects intercultural education can best be applied in the primary school curriculum…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Identifying Students’ Level of Psychological Well-being Amidst the COVID-19 Pandemic

Aislu Akisheva
L.N. Gumilyov Eurasin Nnational University (Kazakhstan)

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.07

Abstract. An empirical psychological survey has been conducted with students of the L.N. Gumilyov Eurasian National University (Nur-Sultan, Kazakhstan) to reveal the psychological conditions of students in the COVID-19 pandemic…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Нагласи на бъдещите детски учители към STEM подхода

Наталия Павлова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“
Михаела Тончева
Софийски университет „Свети Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.08

Резюме. В статията са представени данни от дискусии, наблюдения и анкетно проучване, проведено сред студенти – бъдещи детски учители…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Агресията у детето през призмата на бихевиоризма (Кратък теоретичен анализ)

Донка Никова
Университет за национално и световно стопанство

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.09

Резюме. Настоящата статия представя кратък теоретичен анализ на агресията у детето през погледа на бихевиоризма…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Превантивни дейности на комисиите за борба с противообществените прояви при малолетни и непълнолетни

Любка Атанасова
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.10

Резюме. Настоящата статия представя подробен анализ на дейността на местните комисии за борба с противообществените прояви при малолетни и непълнолетни и дейността на училищните комисии за борба с противообществените прояви при малолетни и непълнолетни…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 3s/2022, година XCIV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 7/2022, година XCIV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 9/2022, година XCIV Default ThumbnailГодишно съдържание на сп. Педагогика, 2022 г.

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Превантивни дейности на комисиите за борба с противообществените прояви при малолетни и непълнолетни

Следваща статия

Alternative Approaches to Vocational Education and Training – Part 2

Следваща статия

Alternative Approaches to Vocational Education and Training – Part 2

Счетоводното образование – подготовка на професионалисти, готови за бъдещето

Деца – игровизация – климатична грамотност

Последни публикации

  • Последният петък на септември – запазен за спорт
  • Как учениците в Първо СУ „Св. Седмочисленици“ в Търговище постигат високи резултати на матурата по математика
  • България с трима медалисти от Space Camp
  • Европейската седмица на спорта #BeActive провокира към активност за десета година
  • Олег Попов, член на журито на Националния фотоконкурс „В моето училище е най-хубаво“ : Нищо не е толкова лесно, колкото изглежда през обектива
  • Отличиха медалистите от международните олимпиади по природни науки за 2025 г.
  • Как да поискам извлечение от ведомост за заплата?
  • Модерно е да се рефлектира вместо да се размишлява
  • Русенският университет изпрати випуск 2025
  • Снимка на броя: На добър час, ученици!
  • По-доброто професионално образование и обучение ще направи Европа по-силна
  • Децата ще могат да подават сигнали за насилие около тях през мобилно приложение
  • Стъпки за развитие на качеството на висшето образование
  • Преводачът Иглика Василева: Преводът винаги е съавторство
  • „Аз-буки“ подари издания на помагалото по български език „Приятели“ на ученици в Албания
  • 35 млн. лв. за борбата с агресията в училище
  • В Министерския съвет
  • „Силен старт“ за още 58 детски градини
  • Задържаха ученик за стрелба с газов пистолет в Спортното училище в Хасково
  • Близо 700 проекта за училищни STEM центрове се финализират
  • УНСС откри 105-ата академична година
  • „Литературата не е музей“ преобразява уроците по литература

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"