Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2020 г.

Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2020 г.

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
20-12-2020
в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2020 г.
A A

ПЕДАГОГИКА 
НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XCII, 2020

PEDAGOGY
BULGARIAN JOURNAL ОF EDUCATIONAL 
RESEARCH АND PRACTICE 
VOLUME 92, 2020

ANNUAL CONTENTS / ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ

Страници / Pages
Книжка 1 / Number 1:  1 – 152
Книжка 2 / Number 2:  153 – 303
Книжка 3 / Number 3:  304 – 456
Книжка 4 / Number 4:  457 – 599
Книжка 5 / Number 5:  600 – 744
Книжка 6 / Number 6:  745 – 895
Книжка 7 / Number 7:  896 – 1047
Книжка 8 / Number 8: 1048 – 1200
Книжка 9 / Number 9: 1201 – 1351

ANNIVERSARY / ГОДИШНИНА
730 – 737 Талантлив педагог и културен деец (110 години от рождението на Борис Десев) [Talented Educationalist and a Cultural Figure (110th Аnniversary of Boris Desev’s Birth)] / Севда Чобанова, Любен Десев / Sеvda Chobanova, Luben Desev

CHALLENGES OF EDUCATION / ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА НА ОБРАЗОВАНИЕТО
8 – 20 Начало на подготовката на детски учителки в град Шумен [Initial Training of Kindergarten Teachers in Shumen City] / Снежана Въчева / Snezhana Vacheva
21 – 37 Приоритети на предучилищното образование – тенденции и предизвикателства [Priorities of Pre-school Education – Trends and Challenges] / Весела Гюрова / Vesela Gurova
37 – 49 Алгоритъм за ефективен мениджмънт в процеса на приобщаващото образование [The Algorithm for Effective Management in the Inclusive Education Process] / Юлия Дончева / Julia Doncheva
50 – 62 Образование в устойчиво развитие и природонаучни компетенции в детската градина [Education in Sustainable Development and Natural Sciences in Kindergarten] / Магдалена Стоянова / Мagdalena Stoyanova

DOCTORAL RESEARCH / ДОКТОРАНТСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ
289 – 296 Подобряване процеса на гражданско и интеркултурно образование чрез прилагане на социално партньорство в образователното пространство [Enhancement Quality of Civil and Intercultural Education Via Applying Social Partnership in Educational Area] / Делян Пенчев / Delyan Penchev
587 – 592 Диагностичен инструментариум за измерване фонологичната и фонетичната компетентности като „ключ“ за „влизане“ в българската писменост на входа в първи клас – ученици роми [Diagnostic Instrumentarium for Phonological and Phonetic Competency Measurement as a “Key” for “Entering” into Bulgarian Writing at the Beginning of First Grade – Roma Students] / Анета Джингарова / Aneta Dzingarova

EVENTS / СЪБИТИЯ
142 – 145 100 години от рождението на проф. д.п.н. Жечо Атанасов [100th Birth Anniversary of Prof. Zhecho Atanasov, Doctor of Pedagogical Sciences] / Любен Димитров / Lyuben Dimitrov
1185 – 1192 Проф. д-р Георги Бижков и развитието на университетското образование и педагогическта наука в България [Prof. Dr. Georgi Bizhkov and the Progress of University Education and Pedagogy Science in Bulgaria] /
Нели Бояджиева / Nely Boiadjieva

FOREIGN RESEARCH / ЧУЖДЕСТРАННИ ИЗСЛЕДВАНИЯ
274 – 288 Developing Writing Skills by Formulating Mathematical Problems / Ilijana Čutura, Nenad Vulović
442 – 449 Games and Competitions to Transform an English for Specific Purposes Class into Student-Centered / Oksana Chugai
569 – 576 V. O. Sukhomlynsky Educational System as а Forming Basis for Personality Moral Qualities (On the Occasion of the 100th Birthday) / Svitlana Surgova, Olena Faichuk
578 – 586 Discussion as a Form of Education in Modern Universities / Nadiia Vientseva, Anetta Omelchenko
720 – 726 Language Learning in a Nation under Transition / Xhavit Beqiri
858 – 871 Teachers Attitudes about Integrated Approach in Teaching / Emina KopasVukašinović, Aleksandra Mihajlović, Olivera Cekić-Jovanović
872 – 885 The Development of Metacognitive Competence of Students of a Profile School in the Foreign Language Natural Science Educational Process / Madeniyet Akhmetova, Salima Kunanbayeva, Izka Derijan
1159 – 1180 Orientation of the Educational Process of the Humanities Faculties of the University on Activation Self-Education of Students / Iryna Sereda

GOOD PRACTICES IN EDUCATION / ДОБРИ ПРАКТИКИ В ОБРАЗОВАНИЕТО
211 – 220 Професор Димитър Мишайков – културно-просветни възгледи и образователна политика [Professor Dimitar Mishaykov’s Cultural-Educational Views and Educational Policy] / Емил Спасов / Emil Spasov
221 – 230 Обогатяване на изобразителните умения по моделиране при учениците от първи клас [Summary of Modeling skills in Faculty First Class] / Елица Александрова / Elitsa Alexandrova 231 – 241 Практическа насоченост на обучението по български език в начален етап [Practical Orientation the Training of Bulgarian Language in Elementary School] / Мила Гълъбова-Маринова / Mila Galabova-Marinova
242 – 253 Language Strategies to Decrease Aggressive Behaviour of At-Risk Children Deprived of Parental Care / Katerina Zlatkova-Doncheva
254 – 264 Използване на електронните учебници в часовете за самоподготовка в начален етап на обучение [Using of Electronic Textbooks in the Self-Preparation Classes in the Primary School] / Дияна Димитрова / Diyana Dimitrova
265 – 273 Драма дейности като метод за обучението по английски език като чужд в детската градина [Drama Activities in TEFL at the Kindergarten] / Лариса Грунчева / Larissa Gruncheva
388 – 397 Универсалният дизайн за обучение в приобщаващото образование [The Universal Design for Learning in Inclusive Education] / Евгения Тополска / Evgeniya Topolska
398 – 414 Модел за изграждане на саморегулативно здравно поведение при деца в предучилищна и начална училищна възраст [A Model for Development of Self-Regulation in Preschool and Primary School Children’s Health Behavior] / Светлана Ангелова / Svetlana Angelova 415 – 425 Портфолиото на ученика през погледа на бъдещите учители [Student Portfolio through the Eyes of Future Teachers] / Силвия Тодорова / Silvia Todorova
426 – 435 За сексуалното възпитание в резидентната услуга за деца – център за настаняване от семеен тип [For Sexual Education in Social Service – Residential Homes for Children] / Мариела Тодорова-Колева / Mariela Todorova-Koleva
436 – 441 Ролята на туризма за оптимизиране на двигателния режим при студентите в област Враца [The Role of Tourism to Optimize the Locomotor Regimen for Students in Vratza Area] / Мая Гергова-Чучкова / Maya Gergova-Chuchkova

HISTORY OF PEDAGOGY / ИСТОРИЯ НА ПЕДАГОГИКАТА
463 – 474 Педагогическите възгледи на Тодор Икономов [Pedagogical Views of Todor Ikonomov] / Милена Георгиева / Milena Georgieva

IN MEMORIAM
1038 – 1040 За проф. Фидана Даскалова (15.01.1941 – 02.06.2020) – с прек­лонение и благодарност [For Prof. Dr. Fidana Daskalova (15.01.1941 – 02.06.2020) – with Adhesion and Thanksgiving] / Маргарита Колева / Мargarita Коleva

MODERN EDUCATIONAL PROCESSES / СЪВРЕМЕННИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПРОЦЕСИ
671 – 676 Reading Comprehension – a Problem for the Pedagogical Students / Tanya Borisova
677 – 687 Отказът от образование в съвременното общество на знанието [Refusal of Education in the Contemporary Society of Knowledge] / Мария Тенева / Mariya Teneva 688 – 702 Фактори на удовлетвореността на началните учители от професионалната дейност [Factors of Primary Teachers’ Satisfaction with Professional Work] / Веселина Иванова, Елеонора Милева / Veselina Ivanova, Eleonora Mileva
703 – 711 Невронауки в обучението на студенти по специална педагогика [Neurosciences in the Training of Students in Special Pedagogy] / Митко Шошев / Mitko Shoshev
712 – 719 Практики на взаимодействие между родители и специалисти за работа с деца в контекста на държавния образователен стандарт за приобщаващото образование [The Practices for Collaboration between Parents and Professionals, Working with Children in the Context of the State Educational Standard for Inclusive Education] / Цвета Делчева / Tsveta Delcheva
960 – 983 Баланс в педагогическите взаимоотношения [Balance in the Pedagogical Relationships] / Иванка Шивачева-Пинеда / Ivanka Shivacheva-Pineda
972 – 983 Кариерно планиране и кариерно развитие във висшето образование [Career Planning and Career Development in Higher Education] / Валентина Шарланова / Valentina Sharlanova
984 – 993 Формиране на комуникативно-речева компетентност по метода „Mонтесори“ при деца, отглеждани в условията на социален дом [Development of Communicative-Speaking Competence by the Montessori Method in Children Raised in the Conditions of a Social Home] / Дияна Георгиева / Diyana Georgieva
994 – 1008 Развиване на интегрирани дизайн базирани педагогически и изобразителни умения в неформална среда [Developing Integrated Design Based Pedagogical and Art Skills in an Informal Environment] / Ани Златева, Катя Тинева-Гюрковска / Ani Zlateva, Katya Tineva-Giurkovska
1009 – 1119 Музикално-компютърни технологии в контекста на академичната подготовка на студенти от педагогически специалности [Music-Computer Technologies in the Context of the Academic Education of Students from Pedagogical Specialties] / Милен Димитров / Milen Dimitrov
1020 – 1026 Самоефективност на детски и начални учители за приобщаване на деца със специални образователни потребности в двигателното обучение [Self-Efficacy of Preschool and Primary School Teachers for Inclusion of Children with Special Educational Needs in Motor Education] / Галена Терзиева / Galena Terzieva

NEW BOOKS / КНИЖНИНА
727 – 729 Съвременни аспекти на гражданското образование [Contemporary Aspects of Civic Education] / Юлия Дончева / Julia Doncheva
886 – 888 За достъпа до образование на деца и ученици със специални образователни потребности [About Access to Education of Students with Special Educational Needs] / Дора Левтерова-Гаджалова / Dora Levterova-Gadjalova
1027 – 1028 Подготовката на педагогически кадри за предучилищните възпитателни заведения през периода 1944 – 1991 година [Preparation of Pedagogical Human Resources for the Preschool Education in the Period 1944 – 1991] / Наталия Витанова, Natalia Vitanova
1029 – 1034 На фокус – висшето стопанско образование във Варна (1920 – 1945)
[Focus on the Higher Economic Education in Varna (1920 – 1945)] / Асен Кожухаров / Asen Kozhukharov
1035 – 1037 Пазарни механизми в училищното образование. Теоретико-приложни въпроси [Market Mechanisms in School Education. Theoretical and Practical Implications] / Божидара Кривирадева / Bozhidara Kriviradeva
1181 – 1184 Диагностика на бърнаут синдром при педагогическите специалисти – стратегии за справяне с хроничния стрес на работното място [Diagnosis of Burnout Syndrome in Educational Specialists – Coping with Chronic Stress in the Workplace] / Кирилка Тагарева / Kirilka Tagareva
1332 – 1334 Дигиталните технологии в помощ на образователно-възпитателния процес по „Околен свят“, „Човекът и обществото“, „Човекът и природата“ [Digital Technologies in Support of the Educational Process Around the World, Man and Society, Man and Nature] / Димитър Гюров / Dimitar Gyurov

QUALITY MANAGEMENT OF HIGHER EDUCATION / УПРАВЛЕНИЕ НА КАЧЕСТВОТО НА ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ
159 –167 Университетското педагогическо образование в България в началото на XXI век – състояние, проблемни области, перспективи [University Pedagogical Education in Bulgaria at the Beginning of the XXI Century – State, Problem Areas, Perspectives] / Сийка Чавдарова-Костова / Siyka Chavdarova-Kostova

RESEARCH INSIGHTS / ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ
63 – 70 Стандарти за преподаване, учене и критическо мислене [Standards for Teaching, Learning and Critical Thinking] / Антония Кръстева / Antoniya Krasteva
71 – 83 Музикални дейности в подкрепа на приобщаващото образование [Musical Activities in Support of Inclusive Education] / Пелагия Терзийска /
Pelagia Terziyska
84 – 95 Дидактическа технология за овладяване на понятието обиколка на триъгълник, правоъгълник и квадрат в началното обучение по математика [Didactic Technology for Understanding the Concept of Perimeter of a Triangle, а Rectangle, and a Square in Primary School Education in Mathematics] / Владимира Ангелова / Vladimira Angelova 96 – 109 Структурна и дисциплинарна сравнимост на докторски програми по социална педагогика [Structural and Disciplinary Comparability of Doctoral Programs in Social Pedagogy] / Траян Попкочев, Вяра Цветанова / Trayan Popkochev, Vyara Tsvetanova
110 – 121 Активно учене чрез прилагане на дейностно ориентиран подход в университетското обучение по чужд език [An Action-Oriented Approach for Active Learning in Foreign Language Teaching at University Level] / Мария Нейкова / Mariya Neykova
122 – 133 Oблачните технологии като асистиращи технологии в образованието на ученици със специални образователни потребности [Cloud Technologies as Assistive Technologies in the Education of Students with Special Educational Needs] / Ваня Сивакова / Vania Sivakova
134 – 141 обучение чрез интерактивни презентационни системи и облачната платформа на Google [Technology Solutions to Support Electronic Education through Interactive Presentation Systems and Google Cloud Platform] / Василиса Павлова, Емилия Тошева / Vasilisa Pavlova, Emilia Tosheva
168 – 179 Ресурси за самопроверка във виртуалния училищен кабинет по математика [Resources for Self-Assessment in the Virtual Mathematics Laboratory] / Тони Чехларова / Toni Chehlarova
311 – 322 Трансверсални проекции в предучилищното образование и образование 4.0 [Transversal Projections in Preschool Education and Education 4.0] / Емил Бузов / Emil Buzov
323 – 341 Дистанционно обучение – предизвикателства и пътища за постигане на по-високо качество на учебните курсове [Distance Learning – Challenges and Ways to Achieve Higher Quality of Training Courses] / Стоянка Лазарова, Лъчезар Лазаров / Stoyanka Lazarova, Lachezar Lazarov
342 – 356 Откривателската наука в условията на ателието в предучилищна възраст [Discovery Science under the Conditions of Preschool Age Workshop] / Биляна Калоферова / Bilyana Kaloferova
357 – 373 Равнище на формираност на здравната култура на учениците в гимназиален етап [Level of Formation of Health Culture of Students in High School Stage] / Маринела Грудева, Никол Донева / Marinela Grudeva, Nicol Doneva
374 – 387 „Железният сбудилник“ – гласовете ви чувам, деца [„The Iron WakeUp Call“ – I Hear Your Voices, Children] / Светослава Съева / Svetoslava Saeva
475 – 486 Phonics and Instruction in Reading Comprehension for Pupils with Dyslexia: Six Literacy Teachers’ Perspective / Blagovesta Troeva-Chalakova
487 – 506 A Continuum of Approaches to School Inspections: Cases from Europe /
Rossitsa Simeonova, Yonka Parvanova, Martin Brown, Sarah Gardezi, Joe O’Hara, Gerry McNamara, Laura del Castillo Blanco, Zacharoula Kechri, Eleni Beniata
507 – 520 Чуждоезикова сугестопедия в училище [Foreign Language Suggestopedia at School] / Галя Матева / Galya Mateva
521 – 531 Pedagogical Technology for Assessing the Musical Training of Future Primary Teachers / Penka Marcheva
532 – 544 Образователната система на България [The Educational System of Bulgaria] / Чавдар Милков / Chavdar Milkov
545 – 557 Ученето чрез действие – обосновано от теорията на конструктивизма, но трудно приложимо [Learning by Action – Theoretically Justified and Hard to Apply in Practice] / Златка Желязкова / Zlatka Zhelyazkova
558 – 568 Часът на класа – възможност за формиране на интеркултурна компетентност в началните класове [Form Tutor Time – Opportunity for Forming Intercultural Competence in Primary Classes] / Екатерина Томова /
Ekaterina Tomova
607 – 619 The Development of Managerial Creativity of Future Heads of Preschool Education in a Higher Educational Institution / Tatyana Ponomarenko, Liudmyla Kozak, Lyubomira Popova
620 – 633 Kонцептуални модели за разработване на познавателни онлайн игри в областта на културното наследство [Conceptual Models for the Development of Online Learning Games in Cultural Heritage Field] / Детелин Лучев, Десислава Панева-Мариновa, Радослав Павлов, Гита Сенка, Лилия Павлова /
Detelin Luchev, Desislava Paneva-Marinova, Radoslav Pavlov, Gita Senka, Lilia Pavlova
634 – 646 Развитие на инициативност при деца и младежи с тежки нарушения в резидентните услуги [Developing Initiative for Children and Youth with Severe Disabilities in Residential Services] / Десислава Попова / Desislava Popova
647 – 662 The Management of the Kindergarten – Young Teachers of Children as a Manager Resource / Slaveyka Zlateva
663 – 670 Междупредметните области и българският фолклор в обучението по музика в началното училище [The Inter-Subject Areas and Bulgarian Folklore in Music Education in Primary School] / Жана Колева / Zhana Koleva
751 – 769 Нагласи на педагогическите специалисти към вариантите на реализиране на алтернативни образователни идеи и подходи в съвременен български контекст [Attitudes of Pedagogical Specialists to the Realization’s Options of Alternative Educational Ideas and Approaches in a Contemporary Bulgarian Context] / Биляна Гъркова / Bilyana Garkova
770 – 785 Оценяването на интеркултурната компетентност – инструмент за повишаване на конкурентоспособността и самопознанието [Intercultural Competence Assessment – a Tool to Enhance Competitiveness and Self-Awareness] / Елена Благоева / Elena Blagoeva
786 – 797 Системи от ценности в образованието. Aксиотопика [Systems of Values in Education. Axiotopics] / Силвия Кръстева / Silviya Kristeva
798 – 811 Сравнителен методически анализ на алтернативните буквари за първи клас [Comparative Methodological Analysis of Alphabet Books for the 1st Grade] / Анна Георгиева / Anna Georgieva
812 – 834 Проучване на ученическите нагласи за агресията и нейните прояви в училище [Study of Scientific Attitudes for Aggression and its Activities in School] / Гергана Манева / Gergana Maneva
835 – 846 Срещани трудности при четвъртокласниците при четенето с разбиране на непознат текст (сравнителен анализ) [Concerned Difficulties in the Fourth Clocks in Reading with Understanding Text (Comparative Analysis) / Ива Стаменова / Iva Stamenova
847 – 857 Адаптацията на чуждестранните студенти медици към нова социокултурна среда [Adaptation of Foreign Medical Students in a New Sociocultural Environment] / Ивелина Ангелова / Ivelina Angelova
903 – 911 Mетодологични способи на обучение, насърчаващи критическото мислене на учениците [Methodological Training Methods that Encourage Student’s Critical Thinking] / Антония Кръстева / Antoniya Krasteva
912 – 924 Мотивация и свободен избор при подготовка и реализация на дип­ломна работа от студенти педагози [Motivation and Free Choice in the Preparation and Implementation of Diploma Works by Students Pedagoges] /
Румяна Неминска / Rumyana Neminska
925 – 947 Модели на супервизия и възможности за прилагане в практическото обучение на студенти по социална работа [Models of Supervision and Implementation Opportunities in Practical Training of Social Work Students] /
Сашо Нунев / Sasho Nunev
948 – 959 Основни учебни дейности в урока за проверка и оценка на математическите компетентности на учениците [Basic Learning Activities in the Lesson for Review and Evaluation of the Mathematical Competencies of the Students] / Янка Стоименова / Yanka Stoimenova
1055 – 1065 Релацията стратегическо управление – (само)оценка – атестиране в училищните организации [Strategic Management Relation – (Self)evaluation – Attestation at School Organization] / Румяна Гьорева / Rumyana Gyoreva
1066 – 1075 Предизвикателства пред глобалния свят и поглед към бъдещето на образованието [Challenges in the Global World and a View to the Future of Education] / Боряна Иванова / Borjana Ivanova
1076 – 1088 Подкрепа на професионалната подготовка на бъдещите учители с фокус директорa на училището и детската градина [Support for the Professional Training of Future Teachers with Focus School and Kindergarden Director] / Маринела Михова, Даринка Костадинова / Marinela Mihova, Darinka Kostadinova
1089 – 1105 Educational Reasons for Early School Drop-Out / Maria Teneva, Zlatka Zhelyazkova
1106 – 1123 Оптимизиране на съвременния урок по математика с помощта на математически проблемни ситуации [Optimizing the Modern Lesson in Mathematics with the Help of Mathematical Problem Situations] / Валентина Чилева, Valentina Chileva
1124 – 1140 Адаптация на драма, театрални и арт техники за социалнопедагогическа акомодация на деца в риск в класната стая на началното училище [Adaptation of Drama, Theater and Art Techniques for Social Pedagogical Accomodation of Children at Risk in the Contemporary School] / Мария Николова, Теодорина Милушева / Mariya Nikolova, Teodorina Milusheva
1141 – 1158 За пътя към реализация на иновативните идеи, теории и практики. Реалности и предизвикателства в процеса на преподаване на история на музиката [About the Road to the Implementation of Innovative Ideas, Theories and Practices. Realities and Challenges in the Process of Teaching History of Music] / Антония Балева / Antonia Baleva
1207 – 1224 Поколенията „Z“ и „Aлфа“ и мултитаскингът (многозадачността) в сферата на образованието [The Generations Z and Alpha and the Multitasking in the Education Area] / Наталия Витанова, Гергана Герова /
Natalia Vitanova, Gergana Gerova
1225 – 1238 Идентифициране на потребности от обучение и продължаваща квалификация на учители по предприемачество [Identifying the Training Needs and Continuing Professional Development for Teachers in Entrepreneurship Education] / Цветан Давидков, Силвия Цветанска / Tzvetan Davidkov, Silvia Tsvetanska
1239 – 1262 Психолого-педагогическо изследване на индивидуализацията и диференциацията в детската градина [Psychological-Pedagogical Research on Individualization and Differentiation in Kindergarten] / Розалина Енгелс-Критидис / Rozalina Engels-Kritidis
1263 – 1271 Внедряване на програма „Eдно към едно“ в българските училища [Implementation of One-to-One Program in Bulgarian Schools] / Любка Славова, Коста Гъров / Lyubka Slavova, Kosta Garov
1272 – 1286 За активно участие и пълноценно общуване в приобщаващата класна стая [For Active Participation and Complete Communication in the Inclusive Classroom] / Пелагия Терзийска / Pelagia Terziyska
1287 – 1299 Students’ knowledge evaluation as a motivating tool in learning objectives / Ivaylo Staribratov, Manya Maneva, Rosen Valchev
1300 – 1313 Достъп до качествено приобщаващо образование на деца и ученици със специални образователни потребности [access to Quality Inclusive Education for Children and Students with Special Educational Needs] / Жана Янкова / Zhana Yankova
1314 – 1331 Компоненти на емоционалната интелигентност и тяхното развитие чрез възприемане на музика [Components of Emotional Intelligence and their Development through the Perception of Music] / Василена Спасова / Vasilena Spasova

SOCIAL PEDAGOGY / СОЦИАЛНА ПЕДАГОГИКА
180 – 199 Просоциално поведение в полето на училищната социалнопедагогическа работа [Prosocial Behaviour in the School-Based Social Pedagogy] /
Маргарита Бакрачева / Margarita Bakracheva
200 – 210 Справяне с предизвикателното поведение при работа с деца в училищна и извънучилищна среда [Managing Children’s Challenging Behaviour in School and Out-of-School Context] / Цветослав Николов / Tsvetoslav Nikolov

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 4/2020, година XCII Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 6/2020, година XCII Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 7/2020, година XCII Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 7s/2020 – специално издание, година XCII – Sports education on the balkans during a pandemic

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Годишно съдържание на сп. „Български език и литература“, 2020 г.

Следваща статия

Годишно съдържание на сп. „Математика и информатика“, 2020 г.

Следваща статия

Годишно съдържание на сп. „Математика и информатика“, 2020 г.

Годишно съдържание на сп. „История“, 2020 г.

Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2020 г.

Последни публикации

  • Детството не е състезание
  • Няма кой да те чуе, ако не си онлайн
  • Студентите бягат с УАСГ
  • Прародителят на всички рози е бил малко жълто цвете
  • Публикуваха проектопостановлението за минимална асистентска заплата от 2780 лв.
  • МОН: Към този момент няма решение или обсъждане за връщане към завършване на основно образование в VIII клас
  • Министър Вълчев откри STEM център в СУ „Алеко Константинов“ в Луковит
  • Австроунгарски дух в Разград от 140 години
  • Театрални интерпретации на абсурдите на ежедневието
  • „Свободата да знаеш“ започна в Кюстендил
  • Правителството одобри близо 108 млн. лева за развитие на науката и изследванията
  • Одобрени са над 37 млн. лева за строеж и ремонт на училища, детски градини и студентски общежития
  • В Министерския съвет
  • Над 200 директори и учители обменят иновативни практики за подобряване на учебния процес
  • Световната банка ще подпомага България за по-ефективното използване на информационните ресурси в образованието
  • Магията на XV софийски фестивал на науката
  • И най-доброто писмо е…
  • Битка на роботи край морето
  • 516 млади театрали взривяват сцената във Велинград
  • „Заедно за Гергьовден“ в Кюстендил
  • Флота или флот
  • ПГТ „Проф. д-р Асен Златаров“ – Варна, с блестящо представяне на националните състезания по професии в туризма

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"