ИНОВАЦИИ ЗА ОБРАЗОВАНИЕ
Професионално-личностна рефлексия на учителя /
Иванка Шивачева-Пинеда – стр. 615
Професионално-личностната готовност на учителите като социално-психологически ресурс за формиране на социалната адаптация при деца със синдром на Даун /
Дияна Георгиева – стр. 626
Педагогически аспекти на интерактивната комуникация с визуалното изкуство в музейна среда /
Ани Златва, Катя Тинева-Гюрковска – стр. 642
Ролята на съвременните техники на рисуване в практическото обучение на студентите от педагогическите специалности за бъдещата им реализация в процеса на преподаване на изобразителни изкуства /
Петър Петров – стр. 657
Когнитивният стил на учене при овладяване на геометричното учебно съдържание по математика във II клас /
Мария Темникова – стр. 667
Спортната анимация през погледа на детския и началния учител /
Донка Желева-Терзиева – стр. 679
Reflecting the Level of Social Adaptation in the Drawings of Children Aged 6 – 7 /
Ani Zlateva – стр. 687
A Concept for Inclusive Physical Education Training Program for Future Pre-School and Primary-School Teachers / Galena Terzieva – стр. 696
ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ
Допълнителна подкрепа на деца и ученици със специални образователни потребности в процеса на обучение чрез помощни технологии /
Жана Янкова – стр. 702
Детската градина в контекста на социалните последици от глобализационния процес /
Гергана Дянкова – стр. 711
Нагласи към приложението на образователни компютърни игри в диагностиката и терапията на деца със специални образователни потребности /
Даниела Тупарова, Маргарита Станкова, Цвета Каменски, Екатерина Тодорова, Георги Тупаров – стр. 725
ЧУЖДЕСТРАННИ ИЗСЛЕДВАНИЯ
The Case of Education for Sustainable Development Approaches Implementation at English Language Classes at the Technical University in Ukraine /
Yuliana Lavrysh, Irina Lytovchenko – стр. 736
СПОДЕЛЕН ОПИТ
Приобщаване на деца със специални образователни потребности към модела за здравословен начин на живот в детска градина № 37 „Вълшебство“ /
Гергана Петрова – стр. 750