Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2018 г.

Педагогика, година XC, книжка 5, 2018

от
22-06-2018
в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2018 г.
A A

CONTENTS / СЪДЪРЖАНИЕ

 

 ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ / RESEARCH INSIGHTS
Стратегии за организиране на диференцирано обучение
[Strategies for Organizing Differentiated Training]
/ Радка Василева / Radka Vasileva – стр. 599
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Тормозът между учениците (емпирично изследване)
[Bullying among Students (Empirical Study)]
/ Донка Никова / Donka Nikova – стр. 620
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Несъзнателното  учене  като  път  за  заучаването  на  учебна  мотивация
[Unconscious Learning as a Way for Learning of Studying Motivation]
/ Александър Кръстев / Aleksandar Krastev – стр. 640
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Приобщаващото образование – философски, социални и образователни перспективи
[Inclusive Education – Philosophical, Social and Educational Perspectives]
/ Ива Бонева / Iva Boneva – стр. 644 
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Иновативни  варианти  за  развитие  на  речевия  слух  в  предучилищна възраст
[Innovative Approaches for Developing Speech Hearing in Preschool Age]
/ Екатерина Чернева / Ekaterina Cherneva – стр. 657
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

HISTORY OF EDUCATION / ИСТОРИЯ НА ОБРАЗОВАНИЕТО
Планомерно психическо развитие (По случай 115 г. от рождението на  П.Я.  Галперин) 
[Consistent  Psychological  Development  (On  the Occasion of the 115th Anniversary of P. Galperin)]
/ Любомир Георгиев / Lubomir Georgiev – стр. 664
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

DOCTORAL RESEARCH / ДОКТОРАНТСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ
Формиране на езиковите и речевите компетентности на учениците от етническите малцинства чрез технология за стимулиране процеса на ограмотяване в условията на семейна среда
[Formation of Language and Speech Competences of Ethnic Minority Students through a Technology for  Stimulating  the  Literacy  Process  in  Family  Conditions] 
/ Даниел Полихронов / Daniel Polihronov – стр. 673
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Модел  за  превантивна  и  психолого-консултативна  работа  в  община Стара  Загора 
[А  Model  for  Preventive  and  Psychological-Consultative Activities in Stara Zagora Municipality]
/ Румен Василев, Весела Марева / Roumen Vasilev, Vesela Mareva – стр. 691
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

FOREIGN EXPERIENCE / ЧУЖДЕСТРАНЕН ОПИТ

Realization  of  Multicultural  Education  in  the  Aspect  of  Intercultural Communication
/ Anzhelina A. Koriakina – стр. 700
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

SHARED EXPERIENCE / СПОДЕЛЕН ОПИТ

Връзки с обществеността – необходимият управленски подход в съвременното училище
[Public Relations – the Required Management Approach in the Contemporary School]
/ Надие Карагьозова / Nadie Karagyozova – стр. 706
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Празниците и развлеченията в подготвителна група с деца от ромски произход за приобщаването им към образователната среда
[Festivities and  Entertainments  in  Preparatory  Group  for  Children  of  Roma  Origin Aimed at their Inclusion in the Educational Environment] / Румяна Гемишева / Rumiana Gemisheva – стр. 710 
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Парадигмата семиотика – език – дете при 6 – 7-годишните
[Paradigm Semiotics – Language – Child in 6 – 7 Year Olds]
/ Жоржетина  Атанасова, Любимка Габрова / Jorjetina Atanasova, Liubimka Gabrova – стр. 719 
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

NEW BOOKS / КНИЖНИНА

Парародителската грижа във фокуса на един социалнопедагогически анализ
[Careful Care in the Focus one Socio-Pedagogical Analysis]
/ Траян Попкочев, Trayan Popkochev – стр. 726
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

нагоре


СТРАТЕГИИ ЗА ОРГАНИЗИРАНЕ  НА ДИФЕРЕНЦИРАНО ОБУЧЕНИЕ

 

Радка Василева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

 

Резюме. Предложени са три стратегии за организиране на обучение в класната стая като отговор на въпроси и проведено изследване сред учители и експерти, работещи в системата на средното образование. Защитава се идеята за постигане на високи цели в обучението с всички ученици, която се основава на използването на стратегии, основани върху диференциацията. Разработени и представени са стратегиите: „Различни умения“, „Партньорство“ и „Повече практика и подкрепа“. Изложението е направено под формата на лекция за студенти и учители, които са заинтересовани от работещи идеи за професионално осъществяване на диференциран подход в обучителната практика.
Keywords: differentiation in learning; differentiation strategies; learning skills; training pairs; support in learning

 

STRATEGIES FOR ORGANIZING  DIFFERENTIATED TRAINING

 

Abstract. There are proposed three strategies for organizing classroom training as a response to questions and a survey conducted among teachers and experts working in the secondary education system. Highlighted is the idea for achieving high learning objectives with all students, based on the use of differentiation-based strategies. The strategies: “Different Skills”, “Partnership” and “More Practice and Support” are developed and presented. The presentation is structured as a lecture for  students  and  teachers  who  are  interested  in  working  ideas  for  professional implementation of a differentiated approach in the training practice.

 

Dr. Radka Vasileva, Assoc. Prof.
Faculty of Education
University of Sofia

 нагоре


 

ТОРМОЗЪТ МЕЖДУ УЧЕНИЦИТЕ
(Емпирично изследване)

 

Донка Никова
Университет за национално и световно стопанство

 

Резюме. Статията представя резултати от проведено емпирично изследване  на  явлението  „тормоз“  между  учениците.  Представените  резултати  описват изследваната група във връзка с начините за упражняване на тормоз между учениците, местата, на които това се случва, както и разпостранението на това явление сред учениците от конкретно СУ. Резултатите и анализът на резултатите от емпиричното изследване са представени като общи резултати и резултати по признак „пол“. В емпиричното изследване са използвани методът анкета и статистически методи. Резултатите от емпиричното изследване са представителни за изследваното училище и с ориентировъчен характер за училищата в България.
Keywords: education; politics; school; children; bullying

 

BULLYING AMONG STUDENTS
(Еmpirical study)

 

Abstract. This article presents some results of an empirical research on the topic of bullying at school. The results describe the sample according to the ways of bullying at school, the usual places where it occurs and the distribution of this phenomenon among the students in particular school in Sofia (Bulgaria). The results and analysis of the results are presented in two parts: general results and results by gender. Poll and statistical methods are used in the research. The results of the empirical research are representative for the studied school and orientative for the schools in Bulgaria.

 

Dr. Donka Nikova, Assoс. Prof.
University of National and World Economy

нагоре


НЕСЪЗНАТЕЛНОТО УЧЕНЕ КАТО ПЪТ  ЗА ЗАУЧАВАНЕТО НА УЧЕБНА МОТИВАЦИЯ

 

Александър Кръстев
Педагогически колеж – Плевен

 

Резюме. Прегледът на идеята за несъзнателното учене има за цел да даде поглед върху процесите на обучение чрез изследване на ролята на емоционалната несъзнателна обработка на учебни материали. Психологическата литература показва, че съзнателната интелектуална интеграция не се случва непрекъснато, нито непременно води до оптимално учене. Учениците от всички възрасти и нива на опит невинаги могат да имат осъзнато желание, контрол и намерение да учат или бързо и непрекъснато да организират процесите на вътрешна мотивация. Тaзи тема предлага да се разгледа ролята на несъзнателното обучение, за да се подобри разбирането за това как учениците формират своите нагласи и мотивация за учене. Разбирането би подпомогнало включването на несъзнателни послания и подходи като средство за улесняване и подобряване на преподаването и ученето.
Keywords: unconscious learning; motivation; teaching

 

UNCONSCIOUS LEARNING AS A WAY  FOR LEARNING OF STUDYING MOTIVATION

 

Abstract. The review of the idea of   unconscious learning aims to give insights into learning processes by exploring the role of emotional unconscious processing of  learning  materials.  Psychological  literature  shows  that  conscious  intellectual integration does not happen continuously, nor does necessarily lead to optimal learning. Students of all ages and levels of experience can not always have a conscious desire, control and intent to learn, or quickly and continuously organize the processes of inner motivation. This topic proposes considering the role of unconscious learning in order to improve understanding of how students shape their attitudes and motivation for learning. Its understanding would help incorporation of unconscious messages and approaches as a means of facilitating and improving teaching and learning.

 

Dr. Aleksandar Krastev
Pedagogical College
St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Tarnovo

 нагоре


 

ПРИОБЩАВАЩОТО ОБРАЗОВАНИЕ – ФИЛОСОФСКИ, СОЦИАЛНИ И ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПЕРСПЕКТИВИ

 

Ива Бонева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

 

Резюме.  Авторът  разглежда  приобщаващото  образование  в  българския контекст, като дефинира и представя един сравнително нов приобщаващ педагогически подход – приобщаващата педагогика. След това разглежда приобщаващото образование като философска, социална и образователна парадигма, които са взаимосвързани и взаимно обогатяващи се.
Keywords:  inclusive  education;  inclusive  pedagogy;  teachers;  sociocultural Learning

 

INCLUSIVE EDUCATION – PHILOSOPHICAL, SOCIAL AND EDUCATIONAL PERSPECTIVES

 

Abstract. The author discusses inclusive education in the Bulgarian context and introduces a relatively new inclusive teaching approach – the inclusive pedagogy. Further,  she  depicts  inclusive  education  within  the  philosophical,  social  and educational frameworks, which are interrelated and mutually enriching each other.

 

Ms. Iva Boneva, PhD student
University of Sofia

 нагоре


 

ИНОВАТИВНИ ВАРИАНТИ ЗА РАЗВИТИЕ  НА РЕЧЕВИЯ СЛУХ В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

 

Екатерина Чернева
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

 

Резюме. В статията се поставя акцент върху развитието на речевия слух в предучилищна възраст. Посочени са игрови варианти, подпомагащи слуховото възприятие, слуховото внимание, слуховата памет. Направен е опит за систематизиране на посочените методически похвати, така че те да се използват както в детските заведения, така и от родителите у дома. 
Keywords:  speech  hearing;  aural  perception;  aural  attention;  aural  addition; aural memory

 

INNOVATIVE APPROACHES FOR DEVELOPING SPEECH HEARING IN PRESCHOOL AGE

 

Abstract. The article focuses on the speech hearing development in preschool age. Game variants are pointed out, aiming to help aural perception, aural attention and  aural  memory.  An  attempt  to  systemize  all  the  specified  methodological approaches has been made, so that they can be used both by teachers in kindergarten and parents at home.

 

Dr. Ekaterina Cherneva
University of Plovdiv „Paisii Hilendarski“

 нагоре


 

ПЛАНОМЕРНО ПСИХИЧЕСКО РАЗВИТИЕ
(По случай 115 г. от рождението на П.Я. Галперин)

 

Любомир Георгиев
Югозападен университет „Неофит Рилски“

 

Резюме. Проследява се житейският път на П.Я. Галперин. Разглеждат се водещи научни постижения. Привеждат се примери.
Кеywords: life аctivity; leading scientific achievements; practical explanations

 

CONSISTENT PSYCHOLOGICAL DEVELOPMENT
(On the Occasion of the 115th Anniversary of P. Galperin)

 

Abstract. P.  Galperin  life  is  followed;  leading  scientific  achievements  are examined and examples are given in this article.

 

Prof. Dr. Lubomir Georgiev
South-West University

 нагоре


 

ФОРМИРАНЕ НА ЕЗИКОВИТЕ И РЕЧЕВИТЕ КОМПЕТЕНТНОСТИ НА УЧЕНИЦИТЕ  ОТ ЕТНИЧЕСКИТЕ МАЛЦИНСТВА  ЧРЕЗ ТЕХНОЛОГИЯ ЗА СТИМУЛИРАНЕ ПРОЦЕСА НА ОГРАМОТЯВАНЕ В УСЛОВИЯТА НА СЕМЕЙНА СРЕДА

 

Даниел Полихронов
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

 

Резюме. Статията обосновава необходимостта от конструиране и приложение на технология за стимулиране на процеса на ограмотяване в условията на семейна среда като предпоставка за повишаване равнището на владеене на български език и повишаване резултатите на учениците, обучавани в мултикултурна среда в съответствие с държавния образователен стандарт за общообразователната подготовка. Предложени са различни активности за ултисензорно учене, стимулиращо процеса на ограмотяване в условията на семейна среда.
Keywords: pedagogical technology; literacy; literacy; multicultural environment; family environment

 

FORMATION OF LANGUAGE AND SPEECH COMPETENCES OF ETHNIC MINORITY STUDENTS THROUGH  A TECHNOLOGY FOR STIMULATING THE LITERACY PROCESS IN FAMILY CONDITIONS

 

Abstract. The article justifies the need to construct and apply a technology for stimulating the literacy process in family conditions as a prerequisite for raising the level of proficiency in Bulgarian language and raising the results of the students in a multicultural environment in accordance with the state education standard for general education. Different activities for multisensory learning that stimulates the process of literacy in a family environment are suggested.

 

Mr. Daniel Polihronov, PhD student
Faculty of Education
University of Sofia

 нагоре


 

МОДЕЛ ЗА ПРЕВАНТИВНА  И ПСИХОЛОГО-КОНСУЛТАТИВНА РАБОТА В ОБЩИНА СТАРА ЗАГОРА

 

Румен Василев, Весела Марева
Тракийски университет – Стара Загора

 

Резюме. Тръгвайки от необходимостта от обогатяване на формите на превенция, прилагани спрямо малолетните и непълнолетните правонарушители, статията е опит да представи един успешно работещ модел, наречен Център за психолого-консултативна дейност, като позитивно и резултативно влияние върху поведението на тази категория правонарушители. В настоящия анализ се разглежда моделът като същностна част от работата на Местната комисия за борба срещу противообществените прояви на малолетните и непълнолетните, като рефлексия на обществените структури в подкрепа на децата правонарушители при опазването на правата им и възможностите за тяхното продължаващо развитие и образование. Акцентирана е дейността на Центъра с идеята да се представи като резултативна форма на специализирана работа и подкрепа на малолетните и непълнолетните в общ план, а не само на правонарушителите.
Keywords: students; children offenders; legislation; norms; prevention

 

А MODEL FOR PREVENTIVE  AND PSYCHOLOGICAL-CONSULTATIVE ACTIVITIES  IN STARA ZAGORA MUNICIPALITY

 

Abstract. Starting  from  the  necessity  of  enriching  the  forms  of  prevention applied  to  juvenile  offenders,  the  article  is  an  attempt  to  present  a  successful working model called Center for psychological – consultative activity, as a positive and implicit influence on the behavior of this category of offenders. In this analysis, the model is seen as an essential part of the work of the Local Commission for Combating Juvenile Delinquency, such as the reflection of public structures  in  support  of  child  offenders,  the  protection  of  their  rights  and  the opportunities for their continued development and education. The activity of the center is emphasized with the idea to present itself as a form of specialized work and support of minors in general and not just the offenders.

 

Dr. Roumen Vasilev, Assist. Prof.
Ms. Vesela Mareva, PhD student
Department of Social Activities
Faculty of Medicine
Trakia University

нагоре


 

REALIZATION OF MULTICULTURAL  EDUCATION IN THE ASPECT OF INTERCULTURAL COMMUNICATION

 

Anzhelina A. Koriakina 
North-Eastern Federal University – Yakutsk (Russia)

 

Abstract.  The  aim  of  the  article  is  to  determine  the  role  of  intercultural communication in the realization of multicultural education. The significance of the article lies in the qualitative research based on the method of analysis of the materials on  intercultural  communication  and  multicultural  education.  It  is  revealed  that intercultural communication is a broader concept than interlingual communication and can be presented as communication of citizens of one country belonging to different ethnic groups of a multinational state. It is showed that the coexistence of various ethnic groups in one social and territorial space may lead to the rapid actualization of the problem of interethnic communication with the manifestations of  ethnocentrism.  It  is  proved  that  cross-cultural  education  of  individuals  and groups orients at overcoming ethnocentrism and is an important part of the concept of  multicultural  education  as  the  formation  of  students’  skills  of  cross-cultural awareness. It is concluded that multicultural education can be considered as culture of interethnic communication fully corresponding to the principles of intercultural interaction.
Keywords: multicultural  education;  intercultural  communication;  ethnicity; interethnic communication; cross-cultural awareness

 нагоре


 

ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА – НЕОБХОДИМИЯТ УПРАВЛЕНСКИ ПОДХОД В СЪВРЕМЕННОТО УЧИЛИЩЕ

 

Надие Карагьозова
Община Кубрат

 

Резюме. Настоящата статия дискутира необходимостта от връзките с обществеността в условията на съвременното училище и използването им като съвременен управленски подход за поддържане на прозрачност и добро име на училището сред неговите публики и обществото, като цяло.
Keywords:  public  relations;  contemporary  school;    managment  approach; transparency; image; society.

 

PUBLIC RELATIONS – THE REQUIRED MANAGEMENT APPROACH IN THE CONTEMPORARY SCHOOL

 

Abstract.  Thе  current  article  discusses  the  need  of  public  relations  in  the contemporary school and their use as a managment approach for sustaining the transparency and good image of any school – in front of its audience and the society in general.

  

Dr. Nadie Karagyozova

 нагоре


 

ПРАЗНИЦИТЕ И РАЗВЛЕЧЕНИЯТА  В ПОДГОТВИТЕЛНА ГРУПА С ДЕЦА ОТ РОМСКИ ПРОИЗХОД ЗА ПРИОБЩАВАНЕТО ИМ  КЪМ ОБРАЗОВАТЕЛНАТА СРЕДА

 

Румяна Гемишева
Средно училище „Д. Гачев“ – Пазарджик

 

Резюме. В статията се разглеждат накратко актуалността на проблема и теоретичната му постановка. Методите и средствата, които се използват досега в практиката при работа с деца от ромски произход, не дават достатъчно добри резултати поради различни причини. Провокирани от това, учителите от детските градини обръщат поглед към допълнителни форми на педагогическо взаимодействие, каквито са празниците и развлеченията, защото процесът на обучение се осъществява в условията на постоянно, активно взаимодействие между децата и учителите, които се явяват равноправни субекти в дейността. Традиционният модел на работа в детската градина би трябвало да се променя, за да бъде съобразен със съвременната концепция за предучилищното образование.
Keywords:  festivities  in  the  preparatory  group;  inclusion;  educational environment

 

FESTIVITIES AND ENTERTAINMENTS IN PREPARATORY GROUP FOR CHILDREN OF ROMA ORIGIN AIMED AT THEIR INCLUSION IN THE EDUCATIONAL ENVIRONMENT

 

Abstract. The article discusses briefly the relevance of the inclusion of children of  roma  origin  in  the  educational  environment  and  its  theoretical  setting.  The methods and means used so far in practical work with children of Roma origin did not render sufficient results for various reasons. Challenged by this fact, kindergarten teachers turn to additional forms of pedagogical interaction such as festivities and entertainments. The educational process takes place in an environment of constant and active interaction between children and teachers, the latter being equally placed as participants in the activities. This shows that the model of work in the kindergarten has to change constantly in order to ensure consistency with the modern concept for pre-school education.

 

Ms. Rumiana Gemisheva
Secondary School “Dimitar Gashev”

 нагоре


 

ПАРАДИГМАТА СЕМИОТИКА – ЕЗИК – ДЕТЕ  ПРИ 6 – 7-ГОДИШНИТЕ

 

Жоржетина Атанасова, Любимка Габрова
Детска градина „Калина“ – Плевен

 

Резюме. Авторите споделят опит за апробиран модел в образователно направление „Българския език и литература” съобразно семиотичния подход за стимулиране интелектуалния и творчески потенциал на децата за интелигентен растеж при 6 – 7-годишните деца. Детето осъзнава себе си в системата от знакове и сигнали и се научава да ги използва с комуникативна функция. Моделирането се прилага като основен метод за стимулиране на образно-схематичното мислене у детето, а в последствие и на равнището на теоретично мислене.
Keywords: semiotic approach; reflection, modeling

 

PARADIGM SEMIOTICS – LANGUAGE – CHILD  IN 6-7 YEAR OLDS

 

Abstract. The authors share their experience for a tested model in the Bulgarian Language  and  Literature  educational  field  according  the  semiotic  approach  for stimulating the intellectual and creative potential of children for smart growth in 6-7 year olds. The child realizes itself in a system of signs and signals and learns to use them with a communicative function. Modeling is used as a main method for stimulating the figurative and schematic thinking of the child, and later at the level of theoretical thinking.

 

Ms. Jorjetina Atanasova
Ms. Liubimka Gabrova
Kindergarten “Kalina”

 нагоре


 

ПАРАРОДИТЕЛСКАТА ГРИЖА ВЪВ ФОКУСА НА ЕДИН СОЦИАЛНОПЕДАГОГИЧЕСКИ АНАЛИЗ
Ковачка, Ю. (2017). Социалнопедагогически проблеми при деца с парародителска грижа. Благоевград: УИ „Неофит Рилски“, 144 стр. 

ISBN: 9789540001340

 

Траян Попкочев
Югозападен университет „Неофит Рилски“

 

CAREFUL CARE IN THE FOCUS  OF A SOCIO-PEDAGOGICAL ANALYSIS

 

Dr. Trayan Popkochev, Assoc. Prof.
South-West University
Blagoevgrad, Bulgaria

нагоре


 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПедагогика, година XC, книжка 2, 2018 Default ThumbnailПедагогика, година XC, книжка 6, 2018 Default ThumbnailПедагогика, година XC, книжка 9, 2018 Default ThumbnailГодишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2018 г.

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Овце, овци и един изпит

Следваща статия

сп. „История“, книжка 3, година XXVI, 2018

Следваща статия

сп. "История", книжка 3, година XXVI, 2018

Философия, година XXVII, книжка 2, 2018

Чуждоезиково обучение, книжка 3, година XLV, 2018

Последни публикации

  • МОН отличи четирима директори с наградата „Св. Иван Рилски“
  • Селфи с холограми в ПГТМ „Христо Ботев“– Ботевград
  • Тайната на дълголетието
  • Детството не е състезание
  • Няма кой да те чуе, ако не си онлайн
  • Студентите бягат с УАСГ
  • Прародителят на всички рози е бил малко жълто цвете
  • Публикуваха проектопостановлението за минимална асистентска заплата от 2780 лв.
  • МОН: Към този момент няма решение или обсъждане за връщане към завършване на основно образование в VIII клас
  • Министър Вълчев откри STEM център в СУ „Алеко Константинов“ в Луковит
  • Австроунгарски дух в Разград от 140 години
  • Театрални интерпретации на абсурдите на ежедневието
  • „Свободата да знаеш“ започна в Кюстендил
  • Правителството одобри близо 108 млн. лева за развитие на науката и изследванията
  • Одобрени са над 37 млн. лева за строеж и ремонт на училища, детски градини и студентски общежития
  • В Министерския съвет
  • Над 200 директори и учители обменят иновативни практики за подобряване на учебния процес
  • Световната банка ще подпомага България за по-ефективното използване на информационните ресурси в образованието
  • Магията на XV софийски фестивал на науката
  • И най-доброто писмо е…
  • Битка на роботи край морето
  • 516 млади театрали взривяват сцената във Велинград

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"