Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
Big Data (големи данни) в образованието Проф. д.п.н. Наталия Витанова Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“ https://doi.org/10.53656/ped2023-9.1 Резюме. В статията е ...
Big Data (големи данни) в образованието Проф. д.п.н. Наталия Витанова Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“ https://doi.org/10.53656/ped2023-9.1 Резюме. В статията е ...
Д-р Весела Марева Международен младежки център – Стара Загора Д-р Явор Георгиев Тракийски университет – Стара Загора https://doi.org/10.53656/ped2023-9.9 Резюме. Статията ...
Гл. ас. д-р Константин Теодосиев Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/ped2023-9.8 Резюме. В настоящата статия, под формата на научното есе, ...
Проф. д-р Силвия Николаева Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/ped2023-9.7 Резюме. Статията представя резултатите от изследване, целящо да идентифицира и ...
Гл. ас. д-р Вилислав Радев, гл. ас. д-р Христо Христов Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“ https://doi.org/10.53656/ped2023-9.6 Резюме. В работата се предлага ...
Ас. д-р Мария Петкова Софийски университет ,,Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/ped2023-9.5 Резюме. В статията се представят резултатите от проведено емпирично изследване ...
Dr. Milena Levunlieva, Assoc. Prof. South-West University “Neofit Rilski” (Bulgaria) https://doi.org/10.53656/ped2023-9.4 Abstract. The present study offers a constructivism-informed answer to ...
Dr. Patrik Baka, Dr. Terézia Stredl, Dr. Kinga Horváth J. Selye University (Slovakia) Dr. Zsuzsanna Huszár University of Pécs (Hungary) Dr. ...
Dr. Stoyanka Georgieva-Lazarova, Assoc. Prof., Dr. Lachezar Lazarov, Assoc Prof. St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Tarnovo (Bulgaria) ...
Проф. д.п.н. Наталия Витанова Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“ https://doi.org/10.53656/ped2023-9.1 Резюме. В статията е направен опит да се опишат възможностите ...
София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5