Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Математика и информатика Съдържание на сп. “Математика и информатика”, 2022 г.

Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-06-2022
в Съдържание на сп. “Математика и информатика”, 2022 г.
A A

Converting Numeral Text in Bulgarian Into Digit Number Using Gate

Nadezhda Borisova,
Elena Karashtranova
South-West University “Neofit Rilski” – Blagoevgrad (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2022-3-2-con

Abstract. The Internet serves billions of users providing a variety of information resources whereby a lot of the information is presented in natural human language and needs an efficient approach to be processed…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Recognition of Problematic Educational Situations in Computer Modeling Training

Hristo Hristov 1), Radka Cherneva 2)
1) University of Plovdiv „Paisii Hilendarski” – Plovdiv (Bulgaria)
2) Elin Pelin Primary School – Plovdiv (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2022-3-4-rec

Abstract. The article presents the results of the training in Computer Modeling in the third and fourth grades…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Effects of Short-Term Stem Intervention on the Achievement of 9Th Grade Students in Mathematics

Amra Duraković 1),
Dina Kamber Hamzić 2)
1) University of Bihać (Bosnia and Herzegovina)
2) University of Sarajevo (Bosnia and Herzegovina)

https://doi.org/10.53656/math2022-3-3-eff

Abstract. The aim of this study is to examine the effect of the STEM approach on students’ achievements in processing teaching topics from Algebra. A quasi-experimental design was used with an experimental and control group…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Динамичният софтуер в помощ на изследване на задачи от практиката

Веселин Гушев, Данаил Гушев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/math2022-3-5-din

Резюме. Статията разглежда някои задачи от практиката, чието изследване може да бъде моделирано нетривиално с помощта на динамичния математически софтуер GeoGebra…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

How to Improve the First-Year Students Motivation in Learning Matrices

Emiliya Koleva
Nikola Vaptsarov Naval Academy – Varna (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2022-3-1-how

Abstract. Linear algebra is one of the fundamental courses included in the curriculum of all mathematical, engineering and economic specialties. Students study the subject during the first semester…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Приложение на успоредно проектиране за построяване сечението на призма с равнина

Митко Кунчев, Тодор Митев 1)
1) Русенски университет „Ангел Кънчев“

https://doi.org/10.53656/math2022-3-6-pri

Резюме. Статията разглежда метод за построяване сечението на призма с равнина, определена от три точки, чрез използване на успоредно проектиране…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

За корелационен и регресионен анализ в поведенческите и социалните науки

Снежана Георгиева Гочева-Илиева
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/math2022-3-7-zak

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV Default ThumbnailГодишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.) Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

За корелационен и регресионен анализ в поведенческите и социалните науки

Следваща статия

Доброто започва от мен

Следваща статия
Доброто започва от мен

Доброто започва от мен

В ход е дигиталното обучение

Изследователските университети ще се финансират през ФНИ

В ход е дигиталното обучение

Още пари за образование и наука в бюджета

Последни публикации

  • Зам.-министър Наталия Михалевска: образователните маршрути са пъзел от знание и преживяване
  • Държавата осигурява средства за българските полярни изследвания
  • Започват обученията на учители, които ще подготвят бъдещите олимпийци
  • Носителят на Нобел за мир Мария Мачадо: „Изборът беше между бюлетини и куршуми“
  • Право на отпуск за обучение – какво предвижда законът
  • Учени от INSAIT: Популярните GPT модели са склонни да „решават“ грешни математически задачи
  • МОН публикува концепция за стандартите за ранно учене и грижи
  • „Училище за успех“ търси нови посоки за образование
  • ТКЗС – драмата, сполетяла българското село
  • За термина ейджизъм
  • Юлиана Ефремова, началник на РУО – Перник: Отговорни сме да научим децата да мислят критично
  • Снимка на броя: На гости в тренировъчния център на ВМА
  • Ласло Краснахоркаи спечели Нобеловата награда за литература
  • Сдружението на директорите в търсене на новата мисия на образованието
  • Арт инсталация за дислексията гостува в МОН
  • Български учени разработиха повърхностни покрития и сплави за авиацията и космическите технологии
  • Педагозите от 35. СЕУ печелят първото градско състезание „Учители в действие“
  • Изследване на ОИСР: Българският учител е мотивиран, престижът на професията расте
  • Предлагат 277 защитени и 946 средищни детски градини и училища
  • Приеха на първо четене промени в Просветния закон
  • Нобел за химия: Да уловиш вода от пустинния въздух
  • Най-малко 150 десетокласници влизат в Националната програма „Обучение за ИТ умения и кариера“

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"