Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Математика и информатика Съдържание на сп. “Математика и информатика”, 2022 г.

Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-06-2022
в Съдържание на сп. “Математика и информатика”, 2022 г.
A A

Converting Numeral Text in Bulgarian Into Digit Number Using Gate

Nadezhda Borisova,
Elena Karashtranova
South-West University “Neofit Rilski” – Blagoevgrad (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2022-3-2-con

Abstract. The Internet serves billions of users providing a variety of information resources whereby a lot of the information is presented in natural human language and needs an efficient approach to be processed…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Recognition of Problematic Educational Situations in Computer Modeling Training

Hristo Hristov 1), Radka Cherneva 2)
1) University of Plovdiv „Paisii Hilendarski” – Plovdiv (Bulgaria)
2) Elin Pelin Primary School – Plovdiv (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2022-3-4-rec

Abstract. The article presents the results of the training in Computer Modeling in the third and fourth grades…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Effects of Short-Term Stem Intervention on the Achievement of 9Th Grade Students in Mathematics

Amra Duraković 1),
Dina Kamber Hamzić 2)
1) University of Bihać (Bosnia and Herzegovina)
2) University of Sarajevo (Bosnia and Herzegovina)

https://doi.org/10.53656/math2022-3-3-eff

Abstract. The aim of this study is to examine the effect of the STEM approach on students’ achievements in processing teaching topics from Algebra. A quasi-experimental design was used with an experimental and control group…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Динамичният софтуер в помощ на изследване на задачи от практиката

Веселин Гушев, Данаил Гушев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/math2022-3-5-din

Резюме. Статията разглежда някои задачи от практиката, чието изследване може да бъде моделирано нетривиално с помощта на динамичния математически софтуер GeoGebra…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

How to Improve the First-Year Students Motivation in Learning Matrices

Emiliya Koleva
Nikola Vaptsarov Naval Academy – Varna (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2022-3-1-how

Abstract. Linear algebra is one of the fundamental courses included in the curriculum of all mathematical, engineering and economic specialties. Students study the subject during the first semester…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Приложение на успоредно проектиране за построяване сечението на призма с равнина

Митко Кунчев, Тодор Митев 1)
1) Русенски университет „Ангел Кънчев“

https://doi.org/10.53656/math2022-3-6-pri

Резюме. Статията разглежда метод за построяване сечението на призма с равнина, определена от три точки, чрез използване на успоредно проектиране…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

За корелационен и регресионен анализ в поведенческите и социалните науки

Снежана Георгиева Гочева-Илиева
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/math2022-3-7-zak

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV Default ThumbnailГодишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.) Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

За корелационен и регресионен анализ в поведенческите и социалните науки

Следваща статия

Доброто започва от мен

Следваща статия
Доброто започва от мен

Доброто започва от мен

В ход е дигиталното обучение

Изследователските университети ще се финансират през ФНИ

В ход е дигиталното обучение

Още пари за образование и наука в бюджета

Последни публикации

  • България с трима медалисти от Space Camp
  • Европейската седмица на спорта #BeActive провокира към активност за десета година
  • Олег Попов, член на журито на Националния фотоконкурс „В моето училище е най-хубаво“ : Нищо не е толкова лесно, колкото изглежда през обектива
  • Отличиха медалистите от международните олимпиади по природни науки за 2025 г.
  • Как да поискам извлечение от ведомост за заплата?
  • Модерно е да се рефлектира вместо да се размишлява
  • Русенският университет изпрати випуск 2025
  • Снимка на броя: На добър час, ученици!
  • По-доброто професионално образование и обучение ще направи Европа по-силна
  • Децата ще могат да подават сигнали за насилие около тях през мобилно приложение
  • Стъпки за развитие на качеството на висшето образование
  • Преводачът Иглика Василева: Преводът винаги е съавторство
  • „Аз-буки“ подари издания на помагалото по български език „Приятели“ на ученици в Албания
  • 35 млн. лв. за борбата с агресията в училище
  • В Министерския съвет
  • „Силен старт“ за още 58 детски градини
  • Задържаха ученик за стрелба с газов пистолет в Спортното училище в Хасково
  • Близо 700 проекта за училищни STEM центрове се финализират
  • УНСС откри 105-ата академична година
  • „Литературата не е музей“ преобразява уроците по литература
  • 21 университета и едно лечебно заведение с договори за антиплагиатски софтуер
  • Над 716 000 ученици влизат в класните стаи

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"