Невидимата антология*
Гл. ас. д-р Георги Господинов Институт за литература – БАН Има една невидима антология на българската литература, която носим буквално ...
Гл. ас. д-р Георги Господинов Институт за литература – БАН Има една невидима антология на българската литература, която носим буквално ...
Dr. Alma Turganbayeva Al-Farabi Kazakh National University (Republic of Kazakhstan) Prof. Maktagali Bektemessov, DSc. Abai Kazakh National Pedagogical University (Republic ...
ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ Родителски тренинг, специфициран на базата възраст на детето Проф. Теодора Стоева Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/ped2022-2.01 Резюме. ...
Д-р Емилия Тошева Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград https://doi.org/10.53656/ped2022-2.08 Резюме. В статията е представена технология за създаване на мисловни ...
Гл. ас. д-р Надя Колчева Нов български университет Гл. ас. д-р Светла Стайкова Медицински университет – София https://doi.org/10.53656/ped2022-2.07 Резюме. Проследяването ...
Dr. Lukáš Stárek Univerzita Jana Amose Komenského – Praha (Czech Republic) https://doi.org/10.53656/ped2022-2.06 Abstract. The text below discusses inclusive education not ...
Dr. Erika Juhošová Constantine the Philosopher University – Nitra (Slovakia) https://doi.org/10.53656/ped2022-2.05 Abstract. Slovak school system has undergone a process of ...
Prof. Dr. Borys Savchuk Vasyl Stefanyk Precarpathian National University – Ivano-Frankivsk (Ukraine) Prof. Dr. Tetyana Pantyuk Drohobych State Pedagogical University ...
Проф. д-р Елена Князева Национален изследователски университет „Висше училище по икономика“ – Москва (Русия) Доц. д-р Красимира Марулевска Югозападен университет ...
Проф. Теодора Стоева Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/ped2022-2.01 Резюме. Статията разглежда въпроса за обучението на родителите, свързано с подобряване ...
София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5