Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Усъвършенстване на туристическата дейност чрез иновации, водещи до подобряване качеството на туристическия продукт

Ivo Hristov от Ivo Hristov
13-10-2023
в Uncategorized
A A

Доц. д-р инж. Минчо Полименов
Университет „Проф. д-р Ас. Златаров“ – Бургас

https://doi.org/10.53656/str2023-5-6-imp

Резюме. Статията е насочена към съвременното развитие на туристическата дейност и към възможността за иновиране на редица фактори стремящи се за подобряване на качеството на туристическия продукт. Стремежа на съвременния турист е към създаване на социални контакти, активно насочване към опознаване на природни забележителности както и търсене на екологичен природосъобразен и здравословен начин на живот. Акцента е към анализ и детайлизиране на факторните операции в туризма, и най вече към тяхната практико-приложна страна в различните организации които се насочват към новата категория – Wellness турист. Тенденциите на туристическата индустрии е към възстановяване доверието на туристите и към увеличаване на пътуванията от нивата на 2020 г., където спадът е под 70%. Световната туристическа организация (UNWTO) третира нива, където до 2,5 години или 4 години да могат да се възстановят пътуванията по анализ на Economic.bg1. Множеството анкети и измервания са за повишаване на конкурентоспособността на база изследване и актуализиране на туристическия продукт. Целта на динамиката се насочена към качеството на туристическия продукт, неговата енергоемкост и нивото на туристическото обслужване, свързано с неговата ефективност. Това е и въпрос за рационално икономическо предимство, свързано с разходите и респективно с цената, както и аксиологично предимство, свързано с ценността (тоест качеството) на туристическия продукт и неговото конкурентно предимство (Ribov 2018, p. 33 – 39).
Ключови думи: туристическата дейност; конкурентно предимство; здравословен; конкурентоспособност; аксиологично; Wellness турист

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailБитието на словото. Юбилеен сборник, посветен на 60-годишнината на професор Запрян Козлуджов Default Thumbnail„Хората сигурно са полудели“ – за липсата на качествено време, прекарано между съвременните родители и техните деца Default ThumbnailЦифровая коммуникация и проблемы перевода (на материале болгарских и русских сетевых текстов) Default Thumbnail„Песента на Желанието (Кама)“: Ако срещнеш Кама, не го убивай

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Educational Policy, Specialised Staff, Innovations and Recreational Industry

Следваща статия

A Wellness Tооl to Perform Healthy Lifestyle Practices in the Bulgarian School System

Следваща статия

A Wellness Tооl to Perform Healthy Lifestyle Practices in the Bulgarian School System

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2023, година XXXI

Paradigm Shifts in Cognition

Последни публикации

  • Съветът на ректорите обсъди предизвикателствата пред висшето образование
  • РУО – София-област, отличи заслужили педагози и ученици
  • МОН развива диалога с бизнеса
  • Видинските клубове „Млади възрожденци“ проведоха дванадесета регионална среща
  • Опичай си акъла и ще си опечеш работата
  • Заплатата не е всичко: видове доплащания за труда ни
  • Средна такса от 1050 лв. за висше училище
  • Награди за талантите на Кюстендил
  • Изгражда се нов корпус към 201. ОУ в район „Панчарево“
  • Снимка на броя: „Ориент Експрес“ на жп гара Варна
  • Светлин Наков, предприемач в сферата на образованието и технологиите: Учителят вече не е говореща енциклопедия
  • Идеите на младите променят света
  • Висши училища с единен изпит по математика
  • „Европа в моето училище“
  • Успешни проекти на форума „Наука за бизнес“
  • Промени за приема в държавни висши училища
  • Дъжд от книги
  • МОН публикува верните отговори от националното външно оценяване по математика за IV клас
  • Кръговата икономика и образованието във фокуса на нов сборник на „Аз-буки“
  • МОН публикува верните отговори от Националното външно оценяване по български език и литература за IV клас
  • Над 46 000 студенти ще получат подкрепа за професионалната си реализация
  • Софийският университет излъчи „Студент на годината“

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"