Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Teachers’ Perspective On The Educational Implications Of Online Teaching

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
24-09-2021
в Uncategorized
A A

Dr. Julien-Ferencz Kiss, Prof. Dr. Florica Orțan, Dr. Laurențiu Mândrea
University of Oradea (Romania)

https://doi.org/10.53656/ped2021-6.09

Abstract. The present research explores the perception of teachers in Romania on the implications of the transition to online education. 143 teachers participated in the research, all of them involved in continuing education activities. From the results, we can highlight the fact that as we approach pre-school and primary level in regular education, online teaching is perceived as much more difficult. The same happens in special education, where efficiency is considered low in the online environment. Almost 80% of teachers consider that online education is below the efficiency of on-site education. Teachers consider that they are better prepared than the institutions where they work or than their students for online activities. 40% of teachers consider that they are well enough prepared and no longer need training, most of them investing in their training. Almost half of the teachers believe that some activities could remain online even after the end of the COVID-19 pandemic and they believe that the general responsibility for improving the situation lies with the Ministry of Education.
Keywords: online teaching; teachers; COVID-19 pandemic; special education; blended learning

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailИновативни образователни практики и политики чрез прилагане на геоинформационни системи и технологии Default ThumbnailШелинг – от логос към мит Default ThumbnailChanges in the Experience of Stuttering Following Intensive Prolonged Speech and Non-Avoidance Treatments Default ThumbnailТемата за Януш Корчак и правата на детето в обучението на бъдещите педагози

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Psychological, Pedagogical and Drganizational Peculiarities of the Development of Students’ Volitional Qualities as a Factor of Success in Learning

Следваща статия

Психолого-педагогически правила, Модели на добри практики и препоръки при работата и обучението на деца и ученици с поведенчески разстройства

Следваща статия

Психолого-педагогически правила, Модели на добри практики и препоръки при работата и обучението на деца и ученици с поведенчески разстройства

In Memory of Prof. Emilia Rangelova (1940 – 2021)

Проф. д-р Гинка Димитрова – педагог по призвание и професор в Алма матер

Последни публикации

  • Магията на думите
  • Шимпанзета оказват първа помощ
  • 190 години просветно дело в Якоруда
  • В МОН действа щаб във връзка с проблемите с транспорта в София и предстоящите матури
  • Изкуството да отстояваш позиции
  • Българска ученичка завоюва първа награда за физика и астрономия в САЩ
  • В крак с новите технологии
  • Млади звезди се захранват с хаоса, за да изградят планети
  • Красотата на детството
  • Министър Вълчев гостува на Нов български университет
  • Подкрепа за развитие на дуалното обучение
  • Еврокомисията инвестира 1,25 млрд. евро в научни изследвания
  • Министър Красимир Вълчев откри STEM център в Костенец
  • В един от най-престижните университети в САЩ ще се преподава български език
  • От състезанието към куиза
  • Изследовател от топ 2% учени в света влиза в екипа на българския INSAIT
  • Колко струва закупуването на осигурителен стаж
  • Снимка на броя: Бъдещи журналисти
  • Дигитализират модули от външните оценявания и матурите
  • Важни са научните доказателства, а не научните награди
  • Над 47 млн. лв. за безплатни учебници за всички
  • 2260 паралелки за приема в VIII клас за новата учебна година

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"