Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Verbal Aggression as a Product of the Minimized or Missing Functions of Social Intelligence

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
25-11-2024
в Uncategorized
A A

Yavor Georgiev,
Vesela Mareva
Trakia University

https://doi.org/10.53656/str2024-5-4-ver

Abstract. This article aims to present conclusions from an analysis of issues surrounding verbal aggression, particularly in cases where social intelligence is lacking among young individuals. The counterproductiveness of an expanding verbal field saturated with verbal aggression undermines the socio-legal framework of society, negatively impacting not only educational attainment but also the lexical background. Verbal aggression fosters interpersonal conflicts, prompting the authors to conduct a survey to investigate this phenomenon. An anonymous survey was conducted among 100 young people aged 15 to 29 regarding their views on verbal aggression. One of the main conclusions drawn from the conducted survey is the necessity for Bulgaria’s educational model and broader social environment to activate new approaches and teaching methods aimed at enhancing social intelligence, thus mitigating verbal aggression.
Keywords: aggressive behaviour, social intelligence, verbal aggression

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default Thumbnail„Златорог“ спрямо политиките в културата и образованието Default ThumbnailStefania Wilczyńska – the woman behind Korczak!? Default ThumbnailAdvantages of Using Geogebra Software when Examining the Flow and Drawing a Graph of a Function Default ThumbnailThe Issue of Extraordinary Talent in the Residential Childcare Institution: Giftedness or Dual Exceptionality?
Етикети: aggressive behavioursocial intelligenceverbal aggression

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Application of the Competency Model in Business Administaration Higher Education in Horizon 2030

Следваща статия

Природонаучната грамотност в учебните програми по човекът и природата и биология и здравно образование

Следваща статия

Природонаучната грамотност в учебните програми по човекът и природата и биология и здравно образование

Image Generative Programs of Artificial Intelligence and Their Use in Educational Disciplines of Linguistics, Literature, And Arts – The Semiotic Aspects

Модел за изучаване на учебен предмет „Изкуствен интелект“ – концептуални и съдържателни ракурси

Последни публикации

  • Заради Родопа планина – различното преживяване
  • На закуска с директора
  • Красотата на съвременната наука
  • Изкуството да вдъхновяваш
  • Тайните на залива Тауклиман
  • Софийският университет събира българисти и слависти
  • „Летен университет“ през август в Китен
  • Министър Красимир Вълчев се включи в училищна инициатива за популяризиране на спорта сред децата
  • Как се създават хотели за насекоми
  • Специалност „Право“ отново е най-предпочитана в Софийския университет
  • Форум събира млади учители в Арбанаси
  • Обезщетение при недопускане на работа
  • Проф. Елиза Стефанова, председател на НАОА: В България няма толкова студенти, за да има такова огромно ветрило от специалности в университетите
  • Нетрадиционен фест събира млади таланти във Варна
  • Снимка на броя: Цветя за Вазов
  • Да преосмислим заедно Европа
  • Ревнива диня, разговорна чорбица или тъжен сладкиш
  • Проф. Мирослав Карабалиев е новият ректор на Тракийски университет
  • Уточнение за обяви на конкурси за директори в областите Шумен и Разград
  • Поморие посреща директорите на центрове за подкрепа за личностно развитие
  • Правителството одобри промени в Просветния закон
  • Отбелязваме 175 години рождението на Иван Вазов

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"