Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Училищният маркетинг в контекста на приобщаващото образование

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
21-03-2024
в Uncategorized
A A

Ас. д-р Мирослав Терзийски
Югозападен университет ,,Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-2.06

Резюме. Статията представя проучване на ролята на маркетинга в училищната институция в контекста на приобщаващото образование. Разглежда рекламата и PR като най-важните елементи на маркетинговите комуникации за представяне на образователните услуги, които училището не само предлага, но и качествено реализира. Акцент се поставя върху значимостта на интернет маркетинга за популяризиране на предлаганите образователни услуги и като източник за информиране на целевата аудитория, и като начин за формиране и развитие на бранда и имиджа на училището. Подчертава се важността му за лансиране на идеята за приобщаващо образование и необходимостта от промяна на поведението на обществото към тази хуманистична идея. На основата на резултати от собствено анкетно проучване със студенти и родители на деца със и без специални образователни потребности се правят изводи за информацията, която най-често се търси от целевата група и която е необходимо да намери своето място в интернет маркетинга на училището.
Ключови думи: училищен маркетинг, приобщаващо образование, дигитален маркетинг, родители, деца със специални образователни потребности

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailCтереотипите на студенти педагози – бариери пред реализиране на качествено приобщаващо образование Default ThumbnailПредизвикателствата пред приобщаващото образование – детето с хиперактивност и агресивно поведение Default ThumbnailПсихообразователни програми за повишаване на родителския капацитет за рефлексия и саморефлексия – систематичен обзор Default ThumbnailИнформационните и комуникационните технологии за реализиране целите на приобщаващото образование
Етикети: деца със специални образователни потребностидигитален маркетингприобщаващо образованиеродителиучилищен маркетинг

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Project “Educational and Rehabilitation Hub” in the Conditions of War and Post-War Times: the Alternative Model

Следваща статия

Медицинският университет – София, открива нов институт

Следваща статия
Медицинският университет – София, открива нов институт

Медицинският университет – София, открива нов институт

Utilizing Field Trips as an Effective Organizational and Pedagogical Solution for Assisting Children to Gain Long-Lasting Knowledge in a Real-World Experiences

Lifelong Learning. Online Learning Opportunities

Последни публикации

  • „Написаното остава. Пиши правилно!“ вече е в продажба
  • Учени са разработили „кожа в спринцовка“
  • Зрелостниците писаха по Яворов и за силата да прощаваш
  • 11-годишната Рая от Варна покори Балкана
  • Магията на музиката
  • Зам.-министър Емилия Лазарова: В 167 училища ремонтите продължават
  • Може ли шефът да ви задължи да карате личната си кола по работа?
  • Три златни и един сребърен медал за най-доброто представяне на България на Международната олимпиада по астрономия и астрофизика
  • За множественото число на нарицателното тикток
  • „Облякоха“ площада в Кюстендил в риза от 1200 кв. м
  • Семейството е най-големият ресурс за развитие на детето
  • Списанията на „Аз-буки“ с нова платформа за подаване на ръкописи
  • Снимка на броя: Малки творци в музея
  • Нови началници на четири Регионални управления на образованието
  • Нови правила за изследователско висше училище
  • Образователни маршрути за 64 000 ученици
  • 280 образователни институции с нови директори
  • Форум на учени ще търси начини да стимулира изучаването на класическите езици
  • Зрелостниците трябва да внесат до 25 август здравноосигурителната си вноска за юли, напомнят от НАП
  • Зелените клетъчни фабрики
  • Министър Красимир Вълчев: Предложенията на МОН не са нормативен акт
  • От класната стая към ефира

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"