Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Училищният маркетинг в контекста на приобщаващото образование

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
21-03-2024
в Uncategorized
A A

Мирослав Терзийски
Югозападен университет ,,Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-2.06

Резюме. Статията представя проучване на ролята на маркетинга в училищната институция в контекста на приобщаващото образование. Разглежда рекламата и PR като най-важните елементи на маркетинговите комуникации за представяне на образователните услуги, които училището не само предлага, но и качествено реализира. Акцент се поставя върху значимостта на интернет маркетинга за популяризиране на предлаганите образователни услуги и като източник за информиране на целевата аудитория, и като начин за формиране и развитие на бранда и имиджа на училището. Подчертава се важността му за лансиране на идеята за приобщаващо образование и необходимостта от промяна на поведението на обществото към тази хуманистична идея. На основата на резултати от собствено анкетно проучване със студенти и родители на деца със и без специални образователни потребности се правят изводи за информацията, която най-често се търси от целевата група и която е необходимо да намери своето място в интернет маркетинга на училището.
Ключови думи: училищен маркетинг, приобщаващо образование, дигитален маркетинг, родители, деца със специални образователни потребности

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailCтереотипите на студенти педагози – бариери пред реализиране на качествено приобщаващо образование Default ThumbnailПолитика за интеграция и ресоциализация на студенти със специални образователни потребности в Русенския университет „Ангел Кънчев“ Default ThumbnailВербална и невербална комуникация между треньор и обучаеми по време на занятия по плуване с деца със СОП Вълшебства в ДГ „Вълшебство“ в Бургас
Етикети: деца със специални образователни потребностидигитален маркетингприобщаващо образованиеродителиучилищен маркетинг

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Project “Educational and Rehabilitation Hub” in the Conditions of War and Post-War Times: the Alternative Model

Следваща статия

Медицинският университет – София, открива нов институт

Следваща статия
Медицинският университет – София, открива нов институт

Медицинският университет – София, открива нов институт

Utilizing Field Trips as an Effective Organizational and Pedagogical Solution for Assisting Children to Gain Long-Lasting Knowledge in a Real-World Experiences

Lifelong Learning. Online Learning Opportunities

Последни публикации

  • Ученици от Компютърната гимназия в Правец участват в международно изложение за дронове
  • Още над 12 млн.лв. за дуално обучение
  • Начало на кампанията „Участвай! Олимпиадата е за всички“
  • Бюджетен или евтин
  • Какво да правите, ако работодателят бави заплатата
  • Гимназията в Белене с концерт за 55 години
  • Урок по свобода в Окръжния съд – Кюстендил
  • Община Русе отново дари „Културен чек“ на зрелостниците от града
  • Зам.-министър Николай Витанов откри новата академична година в Пловдивския университет
  • Да свързваш науката с индустрията
  • Научна конференция за транспорт събра учени от чужбина и страната
  • НВО по математика за шестокласниците
  • Добри новини за ректорите
  • 40% от отличниците избират Софийския университет
  • Предложение: Родителите да не връщат еднократната помощ за ученици при 5 неизвинени отсъствия за месец
  • Четири медала и абсолютно първо място от Балканската олимпиада по информатика
  • Шампионът в астрономията Светослав Арабов: Ръководителите ни подготвиха много добре
  • Родителите на деца до 12 години с възможност да работят дистанционно през лятото
  • Снимката се превръща в изкуство, когато докосне сърцето на зрителя
  • Бургас с нови мерки за таланти
  • Златният медалист Дамян Иванов: Химията ми доставя удоволствие
  • 57 изследователи, свързани с БАН, попадат в световна класация за топ учени

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"