Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Традиционен срещу дигитален PR – предимства и недостатъци

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
17-08-2023
в Uncategorized
A A

Любослава Миткова
Университет за национално и световно стопанство

https://doi.org/10.53656/voc23-451trad

Резюме. Целта на настоящия доклад е да анализира настъпилите трансформации в сферата на връзките с обществеността вследствие навлизането на дигиталните технологии в професията и да се дефинират предимствата и недостатъците на традиционния и дигиталния PR. Изследването се фокусира върху наблюдение и анализ на новите явления в областта на връзките с обществеността, в аспекта на най-често използваните от PR практиците техники и инструменти в тяхната ежедневна дейност.
Използваният метод за събиране на информация е онлайн анкетно проучване, проведено сред професионалисти в сферата на връзките с обществеността. Резултатите от интервютата очертават няколко елемента от професията, които са претърпели промени вследствие на възхода на социалните медийни платформи. На първо място се очертава елементът на мрежите и информацията, тъй като социалните медии позволяват на практиците да създават и поддържат силни връзки и контакти, като същевременно им помагат да бъдат в течение със съответните тенденции. Вторият елемент, който се очертава, е спомагането за изграждане и поддържане на репутация и положителен обществен имидж– основен елемент на PR. Стратегиите, свързани с изграждането на тази репутация, заедно с ценностите на компаниите излизат на преден план, използвайки социалните медии като важна платформа за тяхното налагане. От друга гледна точка, комуникацията с обществеността посредством социалните медии позволява двупосочен разговор с аудиторията, заедно с улесняването на разпространението на информация и придобиването на по-голяма видимост онлайн.
Изследването успява да очертае както важността на социалните медии, така и ограниченията пред тях като инструмент.
Ключови думи: социални медии; връзки с обществеността; дигитална комуникация; PR развитие

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПроцесът на приобщаване и ценностната система на учителя Default ThumbnailИнспектиране на училищата във Bарненско-преславска епархия / Bарненска губерния през 70-те години на ХIХ век Default ThumbnailМонография за Kримската война (1853 – 1856) и българските земи, представени посредством оригинален френски източник от епохата Default Thumbnail75 години световна организация ОМЕП: предучилищното образование в България в перспективата на международния педагогически опит

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Англоезичният пътепис за България в зората на ХХ в.: създател на образи и медиатор на идентичности

Следваща статия

Стратегически документи за развитието на спорта в България

Следваща статия

Стратегически документи за развитието на спорта в България

Влияние на COVID-19 върху структурата на сутрешните телевизионни блокове в България в периода 2020 – 2023 г.

Стриймингът на сценични изкуства – необходимост или екстра: мнения на мениджъри на театрални организации

Последни публикации

  • Детска работилница за изработка на рождественски картички във Видин
  • Базар за ученически униформи в сливенска гимназия
  • Ученици от 23. СУ „Фредерик Жолио-Кюри“ в София проектираха еко хотел по време на STEM урок
  • Столичното 18. СУ „Уилям Гладстон“ откри STEAM среда
  • Директорът на 138. СУЗИЕ „Проф. Васил Златарски“ е освободен от длъжност
  • Победителите в X националeн фотоконкурс „В моето училище е най-хубаво“
  • Конференция за социално-емоционалното учене събра водещи експерти в образованието
  • Духът на Рождество в слова
  • Математиката трябва да дава практически умения
  • Художничка отваря творческа работилница в Белене
  • Съвременните български автори са все по-търсени
  • STEM център „Вселената“ отвори врати в столичното 10. СУ „Теодор Траянов“
  • Пореден значим принос на INSAIT
  • Медалистът Александър Пендов: Математиката е ключ за разбиране на света
  • Нов високотехнологичен STEM център в 110-годишната Природо-математическа гимназия в Монтана
  • Шапка в цвят какѝ
  • Езиковата гимназия в Ловеч с нов STEM център и спортни игрища
  • Коледни фантазии
  • В Хелзинки е открит първият в света детски кът с компютърна тематика без екрани
  • Българските ученици по природни науки спечелиха 97 медала през 2025 г.
  • В Министерския съвет
  • Повишение на заплатата по време на отпуск – какво предвижда законът

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"