Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

The Conceptual Model of Content Analysis of Applicants’ Internal Motivation in Entrance Essays

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
20-11-2025
в Uncategorized
A A

Natalia Zhadko

Moscow City University (MGPU)

https://doi.org/10.53656/for2025-05-03

Abstract. The article discusses the methodological foundations and the sequence of developing a model for assessing the internal motivation of applicants to the master’s program in „Business Pedagogy“ at MGPU. An analysis of sources revealed that approximately 30% of students in higher education institutions in various countries do not complete their studies. Research confirms that one of the contributing factors is a low level of intrinsic motivation among applicants and students in general. The ability to identify internal motivation at the selection stage can help reduce the number of students dropping out during their studies. Within this work, the author developed and proposed a conceptual model and an assessment method based on analyzing entrance motivational essays.

Keywords: motivational essay, internal motivation, structure of internal motivation, conceptual modeling, conceptual model of internal motivation, content analysis of internal motivation in the texts of entrance essays of master’s applicants

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailНаучните списания, издавани от „Аз-буки” – в ERIH PLUS Default ThumbnailПриложение на изследователския подход в образованието по информатика чрез един популярен математически фокус (Нов поглед към стари идеи) Default ThumbnailMeteorological Determinants of Covid-19 Disease: A Literature Review Default ThumbnailЕфект от прилагане на модел за персонализирано е-обучение върху успеха на студенти в дистанционна форма
Етикети: conceptual model of internal motivationconceptual modelingcontent analysis of internal motivation in the texts of entrance essays of master's applicantsinternal motivationmotivational essaystructure of internal motivation

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Типология на субектите в спортната журналистика

Следваща статия

Формиращото оценяване и компетентността по писмено общуване на английски език (4. клас) – резултати от педагогически експеримент

Следваща статия

Формиращото оценяване и компетентността по писмено общуване на английски език (4. клас) – резултати от педагогически експеримент

Критическият анализ на дискурса като методологическа основа на чуждоезиковото обучение за придобиване на демократични компетентности

Training Future Teachers in Assessment Skills within the Framework of Linguodidactic Theory

Последни публикации

  • Социалните мрежи водят до психични проблеми сред децата
  • „Тех Арена“ с 600 места отвори врати в Техническия университет в София
  • Национално издателство за образование и наука „Аз-буки“ с ново онлайн пространство
  • Скърбящият воин пази паметта на героите от 1885 г.
  • Децата диктуват дневния ред
  • Млади таланти творят наука
  • Снимка на броя: Пространство за експерименти
  • Наградиха победителите в Националния конкурс „Изучаваме света с ГИС“
  • Гергана Стоянова, първи гост на Студио „Аз-буки“: „Да“ на изкуствения интелект в училище, но първо да научим децата да учат (ВИДЕО)
  • Училищната общност на 131. СУ отбеляза неговата 40-годишнина с концерт в НДК
  • Промяна в обществените нагласи у нас към приоритетите в средното образование
  • Парламентарната комисия по образованието и науката подкрепи проектобюджета, който предвижда 5,813 млрд. евро за сектора
  • Два родни университета сред най-устойчивите в света
  • В Министерския съвет: 92 млн.лв. за обезщетения в образованието
  • Благотворителна изложба с рисунки на ученици помага на болни деца
  • Таня Михайлова поздрави учениците от ПГ по механоелектротехника в Ловеч с открития нов STEM център
  • Пътна безопасност в детската градина по проект на МОН
  • Ученици от ПГ „Проф. Минко Балкански“ – Стара Загора, заснеха филм по мотиви от „Под игото“
  • По-добре програмист, отколкото танцьор
  • Училищата в Златоград и Неделино вече имат нови STEM центрове
  • Шест ученически проекта бяха отличени на Националното състезание по природни науки и екология
  • Експерти от България и Румъния обсъждат социалните измерения на висшето образование

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"