Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Students’ Perception of the Effectiveness of the Professional Activity of Teachers of Higher Education Institutions: the Influence of Social Conditions

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
21-03-2024
в Uncategorized
A A

Nadiia Vientseva,
Oksana Orhiiets,
Anetta Omelchenko
Berdyansk State Pedagogical University (Ukraine)
Stanislav Romanchuk
Zaporizhzhia National University (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/ped2024-2.04

Abstract. The article provides a theoretical analysis of scientific approaches to determining the components of teaching effectiveness from the students’ point of view. Three groups of indicators of the teacher’s effectiveness are distinguished: pedagogical mastery, professional and personal qualities; their components are revealed. Students’ feedback on the teaching of subjects at Berdyansk State Pedagogical University in two periods – pre-war (during the coronavirus pandemic) (735 reviews) and the military invasion of Russia in Ukraine (627 reviews) were analyzed. It was revealed that the war affected the change of priorities in the assessment of the effectiveness of the professional activity of teachers of higher education institutions, namely: during the martial law, the highest indicators were given to personal qualities, in contrast to the professional qualities of teachers, which were prioritized in the pre-war period.
Keywords: teacher of a higher education institution, students opinion, teacher’s efficiency, efficiency assessment criteria

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailИзграждане на толерантност и умения за общуване чрез техниките на фототерапия Default ThumbnailQuestioning the Role of Moral AI as an Adviser Within the Framework of Trustworthiness Ethics Default ThumbnailЕсе по граждански проблем – инструмент за установяване нагласите на учениците Default ThumbnailЛитературното образование в гражданска перспектива
Етикети: efficiency assessment criteriastudents opinionteacher of a higher education institutionteacher’s efficiency

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

От рисунка – към снимка

Следваща статия

Project “Educational and Rehabilitation Hub” in the Conditions of War and Post-War Times: the Alternative Model

Следваща статия

Project “Educational and Rehabilitation Hub” in the Conditions of War and Post-War Times: the Alternative Model

Училищният маркетинг в контекста на приобщаващото образование

Медицинският университет – София, открива нов институт

Медицинският университет – София, открива нов институт

Последни публикации

  • По случай 30-ата си годишнина Националната агенция за оценяване и акредитация учреди и връчи награди за добри практики
  • „Алея на будителите“ във Видин
  • Министър Вълчев: Национална политика трябва да свързва образованието с пазара на труда
  • Третокласници от СУ „Цар Симеон Велики“ на гости в Административния съд във Видин
  • Google с ново дарение от 1 000 000 долара за INSAIT
  • България и Китай ще засилят сътрудничеството си в науката, технологиите и иновациите
  • Търсят се добри практики в областта на STEM преподаването
  • Министерство на иновациите подкрепя с 10 млн.лв. проект на БАН за лазерно индуциран управляем ядрен синтез
  • Посрещнаха новопостъпилите млади учители в столичната образователната система
  • РУО – Варна, с фокус върху позитивното образование
  • Младежи от Бургас обединиха усилия срещу насилието
  • Професионалната техническа гимназия в Габрово ще обучава бъдещи пилоти на дронове
  • Опознай България чрез игра
  • Наши изследователи търсят как да заменят в батериите скъпия литий с евтиния натрий
  • Българските ученици с четири медала от Младежката международна олимпиада по астрономия и астрофизика
  • Красива заплаха се разпространява в САЩ
  • Сдружение „Младежки гвардейски отряди“ заведе по Програма „Еразъм+“ ученици и студенти на аудиенция при папа Лъв XIV
  • В СУ „Св.св. Кирил и Методий“ в с. Крупник всяко дете получава шанс да открие силните си страни, да мечтае и да се развива
  • Отличия за успешно образователно приобщаване на деца и ученици
  • Обучение за работа с данни ще помогне за по-точни анализи на резултатите от външните оценявания
  • Да използваме ли думата рутина в новите ѝ значения?
  • Проект на МОН с отличие за подобряване на хранителните навици на децата в детските градини

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"