Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Стратегии за комуникация в контекста на пандемията от КОВИД-19

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
03-06-2024
в Uncategorized
A A

Проф. д-р Гергана Дачева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/bel2024-3-6

Резюме. Настоящата статия е част от по-голямо изследване, свързано с актуалната и интересна тема за стратегии за комуникация по време на пандемия. Основните аспекти на проучването са да се очертае наличието на предварително подготвени или ситуативни планове и стратегии за реакция на глобални кризисни процеси. За да се анализира ситуацията на речево поведение спрямо пандемията от КОВИД-19, може да се въздейства с общи модели (стратегии) за комуникиране на различни институции и групи в обществото. Акцентът в настоящата статия се поставя върху оформянето на послания с цел постигането на положителен ефект върху населението за избягване на страха и стреса, за компенсиране на психологическите и социалните проблеми в обществото, за достигане до максимален брой хора с минимални, но концентрирани и конкретни стратегии за комуникация.
Ключови думи: комуникация, речеви стратегии, пандемия КОВИД-19, информация, ключови съобщения

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailДвойното сляпо рецензиране в научната периодика в сферата на хуманитаристиката – аспекти на използването на publons в България Default ThumbnailНов поглед върху социалната и културната история на ранния социализъм в източна европа Default ThumbnailПедагогическият факултет на Тракийския университет – Ст. Загора, на 20 години – наследник на традиции, себеутвърждаване и бъдеще Default ThumbnailСъвременни подходи за изследване на неравенството като социално- педагогически проблем
Етикети: информацияключови съобщениякомуникацияпандемия КОВИД-19речеви стратегии

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Нова политическа фразеология в българската публична реч

Следваща статия

Scaling up Archival Text Analysis with the Blockmodeling of N-gram Networks: A Case Study of Bulgaria’s Representation in the “Osservatore Romanoˮ

Следваща статия

Scaling up Archival Text Analysis with the Blockmodeling of N-gram Networks: A Case Study of Bulgaria’s Representation in the “Osservatore Romanoˮ

Научен проект „България в италианските и във ватиканските архиви“: първи резултати от анализ на ватиканския вестник „Осерваторе Романо“

Аз и дискурсите на образованието – средно и/или висше

Последни публикации

  • Интегрален тест в VII клас след промяна в учебните програми
  • Софийският университет е сред първите 50% от най-добрите в света в QS University Rankings 2026
  • Какво трябва да знаем за отпуска при две и повече деца
  • Национално състезание по пътна безопасност във Враца
  • Тържество на таланта
  • Бебешката зала в Габрово – възродената сцена за детски усмивки
  • Първо българско училище в Остин отпразнува края на учебната година
  • ДГ „Еделвайс“ докосва сърцата
  • Децата учат най-добре чрез преживявания
  • Чудесата нямат край
  • Удължават общественото обсъждане на промените в Закона за предучилищното и училищното образование
  • Доц. д-р арх. Гичка Кутова-Каменова, ректор на УАСГ: Нужно е още по-тясно сътрудничество между бизнеса и висшето образование
  • Споделянето е пътят към успеха
  • Форум за киберсигурността събра експерти
  • За целувката и изцелението
  • Три стипендии за деца с дарби от Фотоконкурса на „Аз-буки“
  • Снимка на броя: Златни медали
  • Публикации от международна научно-техническа конференция издава „Аз-буки“
  • В 12 детски градини започва програма за насърчаване на физическата активност
  • Студенти с престижни награди
  • Млади изследователи и арт изобретатели
  • Повече защитили докторанти в БАН

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"